Υπάρχει ένα χέρι ανάμεσα στα πόδια μου που κάνει ελαφρούς κύκλους στην κλειτορίδα μου ενώ ένα άλλο είναι απασχολημένο να ρίχνει μερικές σταγόνες κεριού κοντά στο στήθος μου. Δεν ξέρω αν έχουν μοτίβο ή κάποιου είδους σειρά, αλλά η αλήθεια είναι ότι το στιγμιαίο κάψιμο που βγάζει το κερί και η ευχαρίστηση που μου δίνει ανάμεσα στα πόδια μου με φέρνει σιγά σιγά πιο κοντά στην τρέλα.
Στη συνέχεια, αφαιρούν τα κομμάτια του ήδη σκληρυμένου κεριού και ξεκινούν ξανά. Στριφογυρίζω καθώς το ρίχνουν στις πιο ευαίσθητες περιοχές του σώματός μου και κρατάω την αναπνοή μου.
Συνεχίζουν να με διεγείρουν και να με αγγίζουν, αναμειγνύοντας τον πόνο με την ευχαρίστηση μέχρι να κυριαρχήσουν όλα και να γίνουν πολύ έντονα.
Κρατάω τα χέρια μου κλειστά τόσο σφιχτά που τα νύχια μου χώνουν τις παλάμες μου. Τα σχοινιά ξύνονται στο ευαίσθητο δέρμα των καρπών μου και παρόλο που τραβάω, δεν μπορώ να απαλλαγώ από αυτά.
Ένα χέρι χτυπάει ελαφρά το εσωτερικό του ποδιού μου και τσιρίζω.
«Μείνε ακίνητη, Χάρμονι».
«Δεν μπορώ», στριφογυρίζω όταν ξαναθάβουν τα δάχτυλά τους μέσα μου, «παρακαλώ...»
«Τι θέλεις μωρό μου;»
Καταραμένα καθάρματα. Νομίζουν ότι θα παρακαλέσω;
«Θέλω να τελειώσω, παρακαλώ», αναπνέω τρεμάμενα. «Μπορώ να τελειώσω;»
«Δεν μπορώ να πω όχι όταν μιλάει έτσι», λέει ο Νικολάι.
«Νομίζω ότι πρέπει να την κάνουμε να περιμένει περισσότερο», απαντά ο Αντρέι.
Καταραμένε σαδιστή.
Με αφήνουν στο χείλος του οργασμού για μια αιωνιότητα, μέχρι να γίνω μια καυτή, ιδρωμένη, τρεμάμενη μάζα που δεν σταματάει να ικετεύει να φτάσει στη κορύφωση.
Πριν προλάβω να το κάνω, σταματούν τελείως. Η καρδιά μου είναι τόσο επιταχυνόμενη και είμαι τόσο συγκλονισμένη που όταν αφαιρούν το ύφασμα από τα μάτια μου, πρέπει να ανοιγοκλείσω αρκετές φορές για να εστιάσω την όρασή μου.
Είναι και οι δύο χωρίς πουκάμισο και το δέρμα τους λάμπει στο αμυδρά φωτισμένο δωμάτιο.
Ο Νικολάι κάθεται στο κρεβάτι, στο κεφαλάρι, και λίγα δευτερόλεπτα αργότερα, είμαι από πάνω του.
Τον βλέπω να πιάνει ένα προφυλακτικό από το κομοδίνο και του το βάζω πριν το κάνει μόνος του. Βάζει τα χέρια του στους γοφούς μου και με τοποθετεί στο μόριο του.
STAI LEGGENDO
Μπαρόκ (Lust #2)
Storie d'amore⚠️🔞⚠️Αυτό το βιβλίο περιέχει σεξουαλικό περιεχόμενο! Διαβάζετε με δική σας ευθύνη. ••• Η Χάρμονι έχει μόλις βγει από μια περίπλοκη σχέση με τον Δάντε και τον Ιβάν, αλλά είναι έτοιμη να αφήσει πίσω της όλο τον πόνο και να προχωρήσει, χωρίς να εμπλακ...