Ω Θεέ μου.
Τι έκανα;
Γιατί σκέφτηκα ότι το να συρθώ κάτω από το τραπέζι και να κάνω στον Αντρέι ένα στοματικό σεξ ενώ δούλευε ήταν καλή ιδέα; Τι σκεφτόμουν όταν πίστευα ότι θα το ξεχάσει;
«Χάρμονι». Η φωνή του Νικολάι με βγάζει από τις σκέψεις μου και τον κοιτάζω, από τη θέση μου στην άκρη του κρεβατιού. Έχει τα σχοινιά και τον δονητή που χρησιμοποίησε ο Αντρέι και το πρόσωπό μου χλομιάζει όταν τον σκέφτομαι ότι θέλει να συνεχίσει με αυτό.
«Δεν έκανα τίποτα!» βιάζομαι να πω.
Ο Νικολάι γελάει.
«Ηρέμησε, θηρίο», κοροϊδεύει. Τον βλέπω να περπατά προς τα συρτάρια στον τοίχο απέναντι από το κρεβάτι, «χρειάζομαι ένα μπάνιο και εσύ το ίδιο».
Σηκώνομαι από το στρώμα και τον κοιτάζω για λίγα δευτερόλεπτα πριν γνέψω. Δεν νιώθω άβολα, ούτε φοβάμαι να κάνω μπάνιο μαζί του, όπως και με τον Αντρέι, αλλά ένα μικρό μέρος του εαυτού μου φοβάται ότι έχει κάποιο πρόβλημα με αυτό που συνέβη πριν από λίγο καιρό με τον συνεργάτη του.
«Μπάνιο;» Τον πλησιάζω και βλέπω το κοροϊδευτικό χαμόγελο στο πρόσωπό του. Είναι περίεργο να τον βλέπεις με αθλητικά ρούχα, αλλά είναι προφανές ότι είχε πάει για τρέξιμο για γυμναστική.
«Χμ», βάζει τα χέρια του στα πρώτα κουμπιά του πουκάμισου που έκλεψα πριν φύγω από το δωμάτιο και αρχίζει να το ξεκουμπώνει. Σταματάει σε αυτό που βρίσκεται κάτω από το στήθος μου και ανοίγει την πόρτα του μπάνιου στο δωμάτιο, τοποθετώντας το χέρι του στο πίσω μέρος του λαιμού μου για να με οδηγήσει μέσα. Ολοκληρώνει την αφαίρεση του υφάσματος και μετά βγάζει τα δικά του ρούχα καθώς το νερό αρχίζει να ζεσταίνεται.
Το κάνει σιωπηλά, όπως συνηθίζει, αφού δεν είναι τόσο ομιλητικός όσο ο Αντρέι και νιώθω λίγο νευρική.
«Είσαι θυμωμένος;» ρωτάω διστακτικά όταν είμαστε και οι δύο κάτω από το νερό.
«Γιατί να είμαι;»
«Δεν ξέρω, εσύ να μου πεις», μουρμουρίζω, «είσαι ήσυχος».
Αναστενάζει, βάζει λίγο από το σαμπουάν στα χέρια του και αρχίζει να τρίβει τα μαλλιά μου. Αρνούμαι να κλείσω τα μάτια μου, αλλά όταν ο αφρός πέφτει στο πρόσωπό μου, το κάνω.
«Νομίζεις ότι είμαι θυμωμένος επειδή έκανες κάτι με τον Αντρέι όσο έλειπα», η φωνή του ακούγεται χαλαρή, «αλλά σου το έχουμε ήδη εξηγήσει και οι δύο, Χάρμονι, δεν υπάρχει ζήλια μεταξύ μας, ούτε μετράμε ποιος σε αγγίζει περισσότερο... Ναι, είναι αλήθεια ότι αν δεν θέλεις να είσαι με έναν από εμάς, λοιπόν... θα σήμαινε κάτι για το οποίο πρέπει να μιλήσουμε, αλλά να κάνεις κάτι με τον Αντρέι ενώ εγώ δεν είμαι εκεί ή και με εμένα ενώ δεν είμαι εκείνος δεν είναι κάτι το οποίο θα προκαλέσει σύγκρουση», εξηγεί.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Μπαρόκ (Lust #2)
Romance⚠️🔞⚠️Αυτό το βιβλίο περιέχει σεξουαλικό περιεχόμενο! Διαβάζετε με δική σας ευθύνη. ••• Η Χάρμονι έχει μόλις βγει από μια περίπλοκη σχέση με τον Δάντε και τον Ιβάν, αλλά είναι έτοιμη να αφήσει πίσω της όλο τον πόνο και να προχωρήσει, χωρίς να εμπλακ...