Τα πράγματα συμβαίνουν για κάποιο λόγο και θέλω να πείσω τον εαυτό μου ότι με το μαγικό χέρι του Καραβάτζιο, έχω πει στους Ρώσους ότι τους αγαπώ, το βράδυ πριν ανακοινωθεί στον δικηγόρο ότι πέθανε ο θείος του.
Αυτή ακριβώς τη στιγμή, δυσκολεύομαι πολύ να βγάλω τα χέρια μου από γύρω του, ενώ βρισκόμαστε στο αεροδρόμιο, επτά ώρες μετά την ανακοίνωση του θανάτου του πατέρα του Ντέμιαν — γιατί είναι η πιο κοντινή πτήση για τη Μόσχα που έχω κάνει μέσω της ιστοσελίδας της αεροπορικής εταιρείας, ενώ ο Νικολάι ήταν απασχολημένος βοηθώντας τον Αντρέι να ετοιμάσει τις αποσκευές για λίγες μέρες.
Θέλω να τον παρηγορήσω και δεν ξέρω πώς να το κάνω. Θέλω να τον αγκαλιάσω, να τον φιλήσω, να τον κρατήσω τουλάχιστον λίγο, αλλά ο άντρας παραμένει σαν παγόβουνο μέχρι να εξαφανιστεί στον διάδρομο που οδηγεί στο check-in και μένω με τον αστυνομικό, βλέποντας τον άλλο μου άντρα να εξαφανίζεται μέσα από το αεροδρόμιο.
«Είναι καλά;» ρωτάω τον Νικολάι. Η αλήθεια είναι ότι, από τους δύο, ο Αντρέι είναι αυτός που έχει πάντα μια πιο χαρούμενη έκφραση και βλέποντάς τον τόσο σοβαρό και... έτσι, με καταστρέφει, γιατί δεν ξέρω τι να κάνω για να του βελτιώσω την διάθεση.
«Θα είναι», το χέρι του Νικ σφίγγει το δικό μου, «ας γυρίσουμε σπίτι».
Αναγκάζω τα πόδια μου να κινηθούν προς το εξωτερικό του τεράστιου κτιρίου, χωρίς να θέλω να αφήσω τον Αντρέι να το αντιμετωπίσει μόνος του. Ωστόσο, όταν του πρότεινα να πάω μαζί του, γιατί τίποτα άλλο δεν είχε σημασία εκείνη τη στιγμή, μου είπε όχι.
Ειδικά επειδή όλο το χάος με τον Άρνολντ έγινε πολύ πρόσφατα και ήταν καλύτερα να έμενα εδώ.
Επίσης, προφανώς τα πράγματα στη Ρωσία είχαν φτάσει σε στρατοσφαιρικά επίπεδα, επειδή ο Ντέμιαν είχε αποφασίσει να στείλει τη Λιάνα πίσω στην πόλη - όταν ήταν εκεί μόνο τρεις ημέρες - και η διάθεση των Κόσλοβ δεν ήταν και η καλύτερη.
Κατάλαβα ότι ο Αντρέι δεν ήθελε να μοιράσει το κεφάλι του ανάμεσα στην οικογένειά του και σε εμένα και ότι, στην πραγματικότητα, ήταν πιο ήρεμος γνωρίζοντας ότι ήμουν με τον Νικολάι εδώ.
«Γιατί ο Ντέμιαν έστειλε τη Λιάνα πίσω;» Ρωτάω τον Νικ καθώς οδηγεί ήρεμα μέσα στην πόλη, πίσω στο σπίτι του.
«Ο Ντέμιαν είναι αρκετά αυστηρός με τον εαυτό του, «μου λέει, «ίσως ένιωθε το ίδιο με τον Αντρέι και δεν θέλει να είναι κοντά του».
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Μπαρόκ (Lust #2)
Romantizm⚠️🔞⚠️Αυτό το βιβλίο περιέχει σεξουαλικό περιεχόμενο! Διαβάζετε με δική σας ευθύνη. ••• Η Χάρμονι έχει μόλις βγει από μια περίπλοκη σχέση με τον Δάντε και τον Ιβάν, αλλά είναι έτοιμη να αφήσει πίσω της όλο τον πόνο και να προχωρήσει, χωρίς να εμπλακ...