Είναι Πέμπτη και έχω κανονίσει να φάμε στο σπίτι της αδερφής μου, με τους ανιψιούς μου και τον γαμπρό μου.
Μετά τη δουλειά, πηγαίνω κατευθείαν εκεί και παίζω με τον Μπράντον και την Άννα με μερικά βιβλία και παιχνίδια που τους έφερα - λόγος που η αδερφή μου μου είπε να σταματήσω να τους κακομαθαίνω και εγώ την αγνόησα - ενώ η Τζες μαγειρεύει κάτι στη φωτιά.
«Θέλεις να μου πεις κάτι, Χάρμονι;»
Με την αδερφή μου δεν έχουμε πολλά μυστικά, αλήθεια, αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν της έχω μιλήσει πολύ για το δίδυμο. Δεν μιλήσαμε πολύ τις τελευταίες δύο εβδομάδες, γιατί η δουλειά της την κατέκλυσε πραγματικά και ήμουν αρκετά απορροφημένη στην οργάνωση της ζωής μου.
«Βγαίνω με κάποιους», επισημαίνω.
«Είναι από τον σύλλογο;» Γνέφω. «Ω, υπέροχα… Λοιπόν, το θέμα με τον Δάντε και τον Ιβάν τελείωσε;»
«Νομίζω ότι τους είχα ήδη ξεπεράσει πριν με χωρίσουν», μουρμουρίζω, «απλώς μιλούσε ο πληγωμένος εγωισμός μου», ακουμπάω στη νησίδα, ενώ εκείνη συνεχίζει να μαγειρεύει.
«Λοιπόν... Ποιοι είναι αυτοί;»
«Χμ, ονομάζονται Αντρέι και Νικολάι», της λέω, με μια ελαφριά νευρικότητα επειδή τους έχω αναφέρει. Κατά κάποιο τρόπο, νιώθω ότι επικαλούμαι τους Ρώσους διαβόλους, «τους συνάντησα στο Lust, ένας από αυτούς είναι ξάδερφος του ιδιοκτήτη, ο οποίος είναι φίλος μου».
«Λοιπόν, χμ... Ένας από αυτούς είναι υποτακτικός;» Η αδερφή μου ξέρει κάποια πράγματα για τη σεξουαλική μου ζωή και πραγματικά ποτέ δεν με έχει κρίνει, οπότε όταν μου κάνει μια ερώτηση, της απαντώ ειλικρινά.
Προτιμώ να έχω μια περίεργη αδερφή, η οποία στη συνέχεια με βοηθά να πάρω φορέματα από λατέξ, παρά μια που με αγνοεί ή με απορρίπτει γι' αυτό που είμαι.
«Όχι, είναι και οι δύο κυρίαρχοι», διευκρινίζω χαμογελώντας, «ναι, το ξέρω, είναι περίεργο, αλλά κατά κάποιο τρόπο, λειτουργεί καλά σε αυτούς… και σε μένα».
«Α, καλά, εγώ... έμεινα λίγο έκπληκτη», μου χαμογελάει.
Ο Ντέιβιντ έχει πάρει τα παιδιά στη βεράντα και εμείς είμαστε στην κουζίνα.
«Το ξέρω, ούτε εγώ ήξερα αν θα λειτουργούσε γιατί… λοιπόν, άλλο είναι να έχω έναν από αυτούς να μου δίνει εντολές, αλλά να τους έχω και τους δύο…»
«Και πώς είναι; Τι μπορείς να μου πεις για αυτούς;»
«Λοιπόν… Ο Αντρέι είναι δικηγόρος, εργάζεται στην εισαγγελία. Ο Νικολάι είναι αστυνομικός, αλλά δεν είναι σε περιπολία, αλλά στην έρευνα και στις ομηρίες», διευκρινίζω, «ο δικηγόρος είναι ξάδερφος του Ντέμιαν, ο ιδιοκτήτης του Lust», εξηγώ, «και οι δύο είναι... έντονοι».
ESTÁS LEYENDO
Μπαρόκ (Lust #2)
Romance⚠️🔞⚠️Αυτό το βιβλίο περιέχει σεξουαλικό περιεχόμενο! Διαβάζετε με δική σας ευθύνη. ••• Η Χάρμονι έχει μόλις βγει από μια περίπλοκη σχέση με τον Δάντε και τον Ιβάν, αλλά είναι έτοιμη να αφήσει πίσω της όλο τον πόνο και να προχωρήσει, χωρίς να εμπλακ...