Το Σάββατο είναι η μέρα που τα ανίψια μου με αποτελειώνουν.
Είμαι υπερδραστήρια, το παραδέχομαι, παρόλο που τις τελευταίες μέρες νιώθω σαν χαλάκι - αλλά η σε αυτά τα παιδιά... Τι στο διάολο τους δίνουν για πρωινό;
«Θεία, πάμε να παίξουμε μπάλα!»
«Θεία, θέλω να σου βάψω τα νύχια!»
«Πότε τελειώνουν οι μπαταρίες;» Ρωτάω τον Ντέιβιντ καθώς τα δύο ανίψια μου χοροπηδάνε μπροστά μου, απαιτώντας προσοχή.
«Ποτέ». Η Τζες γελάει και κάνω το ίδιο, «είσαι σε καλύτερη διάθεση, Χάρμονι».
Της χαρίζω ένα σφιγμένο χαμόγελο, χωρίς να λέω τίποτα.
«Ό,τι κι αν σου έκαναν χθες το βράδυ, πήγαινε να πάρεις άλλη μια δόση σήμερα», λέει ο Ντέιβιντ.
Προσπαθώ να μην γελάσω, το ορκίζομαι.
«Σωστά, Χάρμονι...» Η Τζες κουνάει το κεφάλι της: «Ό,τι κι αν έκαναν, ζήτησε περισσότερα».
Δεν ξέρει τι σημαίνει αυτό, πραγματικά.
Το να ζητάω περισσότερα -να παρακαλάω- από τον Αντρέι και τον Νικολάι δεν είναι στη λίστα των προτεραιοτήτων μου. Ειδικά από τη στιγμή που δεν σκοπεύω να πέσω ξανά στην παγίδα τους.
Τώρα που ξέρω πώς παίζουν, θα πάω πιο προετοιμασμένη.
Όλο το Σάββατο διασκεδάζω με την Άννα και τον Μπράντον και τα μικρά πραγματικά καταναλώνουν όλη μου την ενέργεια με ωραίο τρόπο. Τα παιδιά έχουν τις πιο αγνές ψυχές και τα πιο δημιουργικά μυαλά και πάντα μου άρεσαν. Όχι για να έχω ένα - Θεέ μου, όχι - αλλά για να κάνω παρέα μαζί τους για λίγο και μετά να βγω από τη σκηνή.
Η Άννα και ο Μπράντον είναι το καλώδιο γείωσής μου.
Το βράδυ, αφού τα παλιόπαιδα έχουν πλυθεί και έχουν πέσει για ύπνο, εμείς οι ενήλικες ανασαίνουμε με ηρεμία.
«Δεν καταλαβαίνω πραγματικά πώς έχουν τόση ενέργεια», λέω.
«Για ποιο λόγο παραπονιέσαι;» Η Τζες με κοιτάζει διασκεδάζοντας: «Πάντα ήσουν ένα άτομο που κάθεται σε αναμμένα κάρβουνα».
«Έχεις δίκιο σ' αυτό», παραδέχομαι.
Πάντα ήμουν υπερκινητική. Το σώμα και το μυαλό μου πήγαιναν πιο γρήγορα από τον κόσμο, μέχρι να βρω κάποια ηρεμία. Όταν ενηλικιώθηκα, πήγα στο Lust. Δεν είχα ιδέα τι ήταν η υποταγή και το έκανα περισσότερο από καθαρή περιέργεια παρά από οτιδήποτε άλλο και κατέληξα να συνειδητοποιήσω ότι αυτό ήταν που μου έλειπε. Είχα μια συνέντευξη με τον Ντέμιαν - ο οποίος πρέπει να ήταν γύρω στα είκοσι έξι ή είκοσι επτά τότε - και έγινα μέλος του Lust. Το πρώτο βράδυ, μου είπε ότι μπορούσα να διαλέξω έναν από τους αφέντες για να με διδάξει και τότε ήταν που γνώρισα τον Άγκνορ, τον πρώτο μου κύριο και - είμαι σίγουρη - τον μεγαλύτερο πόνο που ένιωσα ποτέ.
ESTÁS LEYENDO
Μπαρόκ (Lust #2)
Romance⚠️🔞⚠️Αυτό το βιβλίο περιέχει σεξουαλικό περιεχόμενο! Διαβάζετε με δική σας ευθύνη. ••• Η Χάρμονι έχει μόλις βγει από μια περίπλοκη σχέση με τον Δάντε και τον Ιβάν, αλλά είναι έτοιμη να αφήσει πίσω της όλο τον πόνο και να προχωρήσει, χωρίς να εμπλακ...