Κεφάλαιο 35

866 56 15
                                    

Αντρέι.

Ο Νικ και εγώ κοιταζόμαστε σαστισμένοι.

«Μόλις έφυγε;»

«Απ' ότι φαίνεται», του χαμογελάω, «θα την ψάξεις;» Τον ρωτάω, «εγώ θα πάω να ετοιμάσω κάποια πράγματα».

«Σίγουρα!» Ο Νικ τρέχει έξω από το δωμάτιο ενώ τον ακούω να φωνάζει. «Λαγουδάκι, γύρνα εδώ!»

Γελάω καθώς περπατάω στο δωμάτιο όπου συνήθως κοιμόμαστε οι τρεις μας και παίρνω μαζί μου τα πινέλα και δύο δοχεία με τη μπογιά που χρησιμοποίησε η Χάρμονι. Η αλήθεια είναι ότι μπορεί να φαίνεται ανόητο, αλλά διασκέδασα πολύ βλέποντας το λαγουδάκι τόσο συγκεντρωμένο στο καθήκον του να με γεμίσει με μπογιά και, γιατί να πω ψέματα, η χειρονομία της με έκανε να ερεθιστώ.

Υπάρχει κάτι συναρπαστικό σε μια γυναίκα εντελώς χαμένη σε αυτό που κάνει.

Φροντίζω να καθαρίσω γρήγορα τα πινέλα και να τα αφήσω στο πλάι του κρεβατιού μαζί με τις μπογιές.

«Αυτό είναι άδικο!» την ακούω να φωνάζει στην ξανθιά. Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα, ο Νικ μπαίνει στο δωμάτιο με την αναιδή ξανθιά στον ώμο του, «έχω δικαιώματα!»

«Τα χάνεις φεύγοντας από κοντά μας, επαναστάτρια», απαντά και μετά τη χτυπά στον κώλο όταν κινείται. «Μείνε ακίνητη!»

«Δικηγόρε...» Ο Νικ γυρίζει και βλέπω το πρόσωπο της κοπέλας, εξαγριωμένο προς την κατεύθυνση μου. «Θα πρέπει να με υπερασπιστείς».

«Συγγνώμη αγάπη μου, αλλά είμαι υπέρ του να σου δώσουμε τιμωρία», λέω χαμογελώντας. Εκείνη μουρμουρίζει κάτι που δεν ακούω και ο Νικ την αφήνει στο κρεβάτι, όπου αναπηδά. «Νομίζω ότι είσαι πολύ καθαρή και ίσως πρέπει να σου βάλουμε λίγη μπογιά», προτείνω.

«Μην τολμήσεις!» Με δείχνει με το δάχτυλο.

Ο Νικ τη συγκρατεί, σκαρφαλώνοντας μαζί της στο κρεβάτι.

«Μην μας δείχνεις, Χάρμονι. Αυτό είναι αγένεια».

«Είναι αλήθεια, μωρό μου», την πλησιάζω και αρπάζω το πρόσωπό της. «Σταμάτα να είσαι αγενής».

«Εσύ είσαι αγενής».

Ο Νικ γουρλώνει τα μάτια του.

«Τώρα, γίνεσαι αυθάδης», λέει ο φίλος μου, «τελείωσε με το να βγάλεις τα ρούχα σου».

Τη βλέπω να σηκώνει πεισματικά το πιγούνι της.

«Γιατί δεν μου τα αφαιρείς εσύ;»

Μπαρόκ (Lust #2)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang