«Πρέπει να ξέρω ότι αυτά που θα πω θα μείνουν μεταξύ μας».
Ο Ντέμιαν με παρακολουθεί ενώ παίζω με μια χαλαρή κλωστή στο πουκάμισό μου.
«Ξέρεις ότι έτσι θα γίνει, Χάρμονι», μουρμουρίζει.
Μιλώ με τον Ντέμιαν για λίγο για τα μπερδεμένα συναισθήματά μου σχετικά με τον Αντρέι και τον Νικολάι, αλλά σταμάτησα αφού ανέφερα το περιστατικό στο διαμέρισμά μου.
«Αλλά είναι ξάδερφός σου και ένας από τους καλύτερους σου φίλους», τονίζω.
«Αυτό δεν έχει σημασία», επιμένει, «τι είναι αυτό που σε ενοχλεί;»
«Εγώ... μετά από αυτό που συνέβη εκείνη τη μέρα, δεν αισθάνομαι πολύ ασφαλής να κάνω σκηνές κάπου αλλού εκτός από το κλαμπ και φοβάμαι λίγο ότι θα καταλήξει να χαλάσει κάτι που δεν ξεκίνησε καν», μουρμουρίζω. «Αυτό έχει νόημα;»
«Έχει και πολύ μάλιστα», μου λέει με ένα ελαφρύ χαμόγελο. «Το κλαμπ σου δίνει ασφάλεια, Χάρμονι, ξέρεις ότι θα υπάρχει πάντα κάποιος εδώ να επέμβει. Επιπλέον, δεν έχεις καν τόσο στενή σχέση μαζί τους. Είναι κάτι κατανοητό».
«Το ξέρω», κουνάω τα μαλλιά μου, νευρική. «Νιώθω ότι έχω κολλήσει, γιατί δεν θέλω να κάνω σκηνές έξω από το κλαμπ γιατί δεν τους εμπιστεύομαι τόσο πολύ, αλλά ταυτόχρονα δεν είναι αρκετό να κάνω απλώς σκηνές στο κλαμπ για να μπορέσω να τις εμπιστευτώ επομένως… ούτε προχωρώ ούτε οπισθοδρομώ».
«Σε καταλαβαίνω». Ο Ντέμιαν ξύνει το πιγούνι του και αναστενάζει. «Γιατί δεν προσπαθείς να έρθεις στο κλαμπ σε στιγμές που είναι λίγοι οι άνθρωποι για να αρχίσεις να ενθαρρύνεις έναν πιο ιδιωτικό χώρο χωρίς να νιώθεις απροστάτευτη;» προτείνει.
«Ναι, αυτό ακούγεται καλό», λέω. «Να τους μιλήσω γι' αυτό;»
«Θες να το κάνω εγώ;»
«Όχι, θα το κάνω», αποφασίζω, «και νομίζω ότι είναι ένας τρόπος να τους δείξω ότι επικοινωνώ μαζί τους». Ο Ντέμιαν μου χαμογελά. «Έχεις κι εσύ τέτοιου είδους προβλήματα με τη Λιάνα;»
Ο ίδιος αρνείται.
«Όχι, στην πραγματικότητα νιώθει πιο ασφαλής κάνοντας σκηνές σε ιδιωτικούς χώρους», μου εξηγεί. «Ο κόσμος την κατακλύζει», λέει. «Δεν ξέρω καν πώς κατάφερα να την πείσω να έρθει στο κλαμπ».
«Υποθέτω ότι σε εμπιστεύεται», αναστενάζω.
«Είναι κάτι πάνω στο οποίο δουλεύουμε», μου χαμογελάει ελαφρά, «όσο καιρό κι αν είσαι σε αυτό, Χάρμονι, είναι επίσης κάτι που πρέπει να κάνεις εσύ και εκείνοι. Μπορεί να ήσουν υποτακτική εδώ και χρόνια αλλά είσαι δική τους μόνο λίγες μέρες».
BẠN ĐANG ĐỌC
Μπαρόκ (Lust #2)
Lãng mạn⚠️🔞⚠️Αυτό το βιβλίο περιέχει σεξουαλικό περιεχόμενο! Διαβάζετε με δική σας ευθύνη. ••• Η Χάρμονι έχει μόλις βγει από μια περίπλοκη σχέση με τον Δάντε και τον Ιβάν, αλλά είναι έτοιμη να αφήσει πίσω της όλο τον πόνο και να προχωρήσει, χωρίς να εμπλακ...