Αντρέι.
Τεντώνω το χέρι μου στο στρώμα αναζητώντας το σώμα της Χάρμονι, αλλά το μόνο πράγμα που αγγίζω είναι κάτι που σίγουρα δεν της ανήκει.
«Γιατί στο διάολο κρατάς το χέρι μου, Αντρέι;»
Ανοίγω τα μάτια μου για να δω το θυμωμένο, μπερδεμένο πρόσωπο του Νικ και τραβώ το χέρι μου από το δικό του.
«Νόμιζα ότι ήσουν η Χάρμονι», μουρμουρίζω, περιμένοντας να την ακούσω να γελάει για το λάθος, αλλά η ατίθαση ξανθιά δεν είναι καν στο δωμάτιο. «Την έχεις δει να φεύγει;»
«Μόλις ξύπνησα, όπως κι εσύ», μου εξηγεί, ενώ τρίβει το πρόσωπό του για να σβήσει οποιαδήποτε ίχνη ύπνου.
Πηδάμε και οι δύο από το κρεβάτι και φοράμε μερικά ρούχα πριν φύγουμε από το δωμάτιο. Το λαγουδάκι δεν είναι στην κουζίνα ή στην τραπεζαρία και έχω αρχίσει να αγχώνομαι λίγο που δεν την βρίσκω, ειδικά μετά το χθεσινό βράδυ.
Είπε ότι μας αγαπάει. Και τους δύο. Ίσως αποφάσισε να φύγει εξαιτίας αυτού;
Καλύτερα να μην ξεφεύγει από εμάς επειδή μας είπε ότι μας αγαπάει, γιατί θα μπορούσα να στοιχηματίσω σε όλη μου τη ζωή ότι ο Νικ και εγώ θα πηγαίναμε να τη βρούμε για να την κάνουμε να καταλάβει μερικά πράγματα.
Όπως το ότι και εμείς την αγαπάμε, για παράδειγμα.
«Πού είναι;» ρωτάω το φίλο μου, αρχίζοντας να νιώθω απόγνωση που δεν τη βρήκα.
«Πιστεύεις ότι έφυγε;» Προφανώς, έχει την ίδια ιδέα με εμένα.
Κοιτάζω τριγύρω βλέποντας ότι όλα της τα υπάρχοντα είναι εκεί που τα άφησε χθες το βράδυ. Ακόμα και το τηλέφωνό της είναι στο τραπέζι και δεν νομίζω ότι θα έφευγε χωρίς αυτό.
«Όχι, πρέπει να είναι εδώ».
«Θα δω αν είναι έξω», μου λέει, πριν φύγει από το σπίτι.
Ελέγχω το δωμάτιο του Νικ και το δικό μου, σκεπτόμενος ότι είναι εκεί αλλά δεν υπάρχει κανένα σημάδι από το κορίτσι.
Αρχίζοντας να νιώθω κάτι αηδιαστικό στο στομάχι μου, περιφέρομαι στο διάδρομο προς το μπάνιο των επισκεπτών και την περιοχή του Σκολ, χωρίς πολλές ελπίδες ότι είναι εδώ. Δεν θα ήταν πολύ λογικό να σκεφτούμε ότι θα μπορούσε να είναι εδώ γνωρίζοντας τις αντιδράσεις της που έχει συνήθως προς το κατοικίδιό μας, αλλά ούτως ή άλλως, δεν αποκλείω την επιλογή.
ČTEŠ
Μπαρόκ (Lust #2)
Romance⚠️🔞⚠️Αυτό το βιβλίο περιέχει σεξουαλικό περιεχόμενο! Διαβάζετε με δική σας ευθύνη. ••• Η Χάρμονι έχει μόλις βγει από μια περίπλοκη σχέση με τον Δάντε και τον Ιβάν, αλλά είναι έτοιμη να αφήσει πίσω της όλο τον πόνο και να προχωρήσει, χωρίς να εμπλακ...