Είμαι πίσω στο μουσείο, επιθεωρώντας τις πινακοθήκες για να βεβαιωθώ ότι τίποτα δεν λείπει απ' τη θέση του.
«Είσαι ένα βρωμοθήλυκο!» Ένα χέρι με σπρώχνει στον τοίχο και με περιβάλλει σφιχτά το λαιμό. Δεν μπορώ να δω το πρόσωπο του ατόμου, γιατί όλα φαίνονται σκοτεινά, αλλά η φωνή του είναι οικεία.
Είναι μια σκηνή; Ο Αντρέι και ο Νικολάι είναι εδώ;
«Περίμενε...» Το χέρι περιβάλλει πολύ σφιχτά το λαιμό μου και γίνεται επώδυνο.
Αυτό δεν υποτίθεται ότι πονάει.
Πες το, πες το, πες το.
«Σταμάτα!»
«Καταραμένη πόρνη!»
Κλείνω τα μάτια μου. Όταν βλεφαρίζω, πίσω από τον άντρα βλέπω τον αγαπημένο μου πίνακα, αυτόν της γυναίκας που πάντα με καθήλωνε και το θυμάμαι. Ο υποτακτικός έχει μια λέξη για να σταματήσει τα πάντα.
«Μπαρόκ», με αγνοεί η σιλουέτα, «μπαρόκ, άσε με, που να πάρει!»
Γιατί δεν σταματά;
«Αυτό το ηλίθιο πράγμα δεν λειτουργεί εδώ», η φωνή γρυλίζει κοντά στο πρόσωπό μου, «δεν πρόκειται να με σταματήσεις».
Η λαβή στο λαιμό μου αυξάνει την δύναμη της και η όρασή μου θολώνει με μαύρες κουκκίδες.
Του ξαναφωνάζω, το ξέρω, ακούω τη δική μου φωνή σαν να είναι κάτι ξένο που δεν μου ανήκε.
Επαναλαμβάνω, ουρλιάζω, κλωτσάω κιόλας και τον γδέρνω, αλλά δεν έχει αποτέλεσμα και πριν το καταλάβω, μου παίρνει τη παρ...
«Χάρμονι!»
Ανοίγω τα μάτια μου τρομοκρατημένη και χτυπάω ενστικτωδώς το χέρι που είναι κοντά στο πρόσωπό μου. Κάνω πίσω φοβισμένη, χωρίς να ξέρω πού στο διάολο είμαι και όταν μπορώ να δω δύο ζευγάρια μάτια φορτωμένα φόβο, το συνειδητοποιώ.
Είμαι με τον Αντρέι και τον Νικολάι, στο σπίτι τους.
Και οι δύο φαίνονται υπερβολικά φοβισμένοι και το χέρι του Αντρέι αρπάζει το χέρι μου, ενώ το δικό μου είναι σφιγμένο σε τρεμάμενες γροθιές.
«Έβλεπες έναν εφιάλτη», παρόλο που δείχνει ήρεμος, η φωνή του αστυνομικού φαίνεται ταραγμένη, «πέρασε, λαγουδάκι, είσαι στο σπίτι».
Λαγουδάκι, όχι πόρνη ούτε βρωμοθήλυκο.
Γνέφω καταφατικά, μη μπορώντας να σχηματίσω λέξεις, και προσπαθώ να καθίσω στο στρώμα. Καθώς το κάνω, παρατηρώ ίχνη κρύου ιδρώτα να τρέχουν στο λαιμό και στους κροτάφους μου και τρίβω το πρόσωπό μου απότομα, προσπαθώντας να αφαιρέσω κάθε ίχνος του εφιάλτη από το μυαλό μου.
ESTÁS LEYENDO
Μπαρόκ (Lust #2)
Romance⚠️🔞⚠️Αυτό το βιβλίο περιέχει σεξουαλικό περιεχόμενο! Διαβάζετε με δική σας ευθύνη. ••• Η Χάρμονι έχει μόλις βγει από μια περίπλοκη σχέση με τον Δάντε και τον Ιβάν, αλλά είναι έτοιμη να αφήσει πίσω της όλο τον πόνο και να προχωρήσει, χωρίς να εμπλακ...