Κεφάλαιο 39

621 55 19
                                    

Όταν βγαίνουμε από το αυτοκίνητο μπροστά από το κτίριο μου, αναστενάζω.

«Εντάξει, θα ανέβω να πάρω τα πράγματά μου και εσείς περιμένετε εδώ».

«Συνέχισε να ονειρεύεσαι», γρυλίζει ο αστυνομικός.

«Για έναν άνθρωπο που μόλις είπε ότι δεν του αρέσει να δίνει εντολές, είσαι αρκετά αντιφατική».

Αναστενάζω.

«Τι θα γίνει αν εκείνος είναι πάνω; Δεν θέλω να σας…»

«Ένας λόγος περισσότερο, μωρό μου», ο Νικ με κοιτάζει, «θα μείνεις εδώ κάτω μέχρι να βεβαιωθώ ότι το διαμέρισμά σου είναι απαλλαγμένο από ηλίθιους».

«Όχι, δεν θα πας εκεί πάνω. Αν είναι εκεί και προσπαθήσει να σου κάνει κάτι;»

Ο Αντρέι βγάζει ένα κοφτό γέλιο. «Δεν νομίζω ότι θα έχει όρεξη να δει τον Νικ μετά από χθες», ούτε καν ρωτάω ποια ήταν η ζημιά.

«Χάρμονι, τίποτα δεν πρόκειται να γίνει», μου λέει ο αστυνομικός. «Με εμπιστεύεσαι;»

«Καταραμένε χειριστικέ, δεν μπορείς να με ρωτάς αυτό τώρα!»

«Θα το αφήσω να περάσει αυτή τη φορά», μου γρυλίζει, «αλλά μην είσαι ασεβής και απάντησε, με εμπιστεύεσαι;»

Ξέρει. Και οι δύο ξέρουν πολύ καλά την απάντηση.

«Ναι», ψιθυρίζω.

«Τότε, εμπιστεύσου με όταν σου λέω ότι αν το αφεντικό σου είναι εκεί, δεν μπορεί να με πληγώσει, εντάξει;» Γνέφω με ένα μορφασμό, «εσείς θα έπρεπε να αναλάβετε να μιλήσετε με τον υπεύθυνο του κτιρίου» προτείνει, «ας αλλάξουμε τις κλειδαριές».

Τον βλέπω να αγγίζει το πλευρό του και να βγάζει το όπλο από το λουράκι κάτω από το σακάκι του. Δεν τινάζομαι αλλά οπισθοχωρώ ένα βήμα.

«Πάμε, Χάρμονι». Ο Αντρέι βάζει το χέρι του στην πλάτη μου και οι τρεις μας μπαίνουμε στο κτίριο. Ο Νικ ανεβαίνει στον όροφο μου ενώ ο Αντρέι και εγώ μιλάμε με τον υπεύθυνο του κτιρίου. Ο Αντρέι πραγματικά ξεχωρίζει χρησιμοποιώντας όλες τις δεξιότητες του δικηγόρου και δεν χρειάζεται πολύς χρόνος για να καταλάβει ο άντρας γιατί πρέπει να αλλάξουμε την κλειδαριά. Θα το κάνει ο ίδιος ενώ εγώ θα ετοιμάζω μια βαλίτσα.

«Ο Νικ λέει ότι είναι ασφαλές να ανέβεις», μου λέει ο δικηγόρος και μπαίνουμε και οι δύο στο ασανσέρ, «θα πρέπει επίσης να δεις αν λείπει κάτι».

Μόλις εισέλθουμε, βλέπω ότι το διαμέρισμά μου είναι σε γενικές γραμμές το ίδιο και κοιτάζω την κουζίνα, την τραπεζαρία και το μπαλκόνι. Μετά μπαίνω στα δωμάτια και δεν φαίνεται να λείπει τίποτα, οπότε αρχίζω να μαζεύω ρούχα σε μια βαλίτσα.

Μπαρόκ (Lust #2)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن