Κεφάλαιο 45

565 49 14
                                    

Το θέμα είναι ότι τελικά αποφασίζω να μην σκοτώσω τον Αντρέι, γιατί μου είναι πιο χρήσιμος ζωντανός παρά νεκρός, αλλά σίγουρα του φωνάζω μερικές φορές όταν αστειεύεται ότι ο Σκολ θα μπορούσε να φάει τον Μπράντον.

«Είναι απαίσιο, το λατρεύω!» Η Άννα φαίνεται να είναι ερωτευμένη με το ερπετό και το κρατάει στην αγκαλιά της σαν να ήταν λούτρινο ζώο. Ο Σκολ δεν φαίνεται να ενοχλείται από την προσοχή και ειλικρινά, δεν με πανικοβάλλει το απλό γεγονός ότι ο δικηγόρος είναι οκλαδόν, κολλημένος στην ανιψιά μου, κρατώντας επίσης τον χαμαιλέοντα.

Ο Μπράντον είναι λίγο πιο απρόθυμος να τον αγγίξει, αλλά τελικά το κάνει και αυτός και η Άννα περνούν ολόκληρο το απόγευμα κυνηγώντας τον Σκολ σε όλους τους χώρους.

Γύρω στις έξι το απόγευμα εμφανίζεται η Τζέσικα και τους παίρνει.

Μέχρι να έρθει η νύχτα, έχω ένα επίπεδο ψυχικής εξάντλησης που ισοδυναμεί με το να με πατήσει ένα τραμ και δεν μένω καν ξύπνια για πολύ όσο βλέπουμε μια ταινία στον καναπέ.

«Υποτίθεται ότι θα βλέπαμε αυτή την ταινία γιατί σου αρέσει», με κατηγορεί αστειευόμενος ο αστυνομικός, τσιμπώντας τον μηρό μου.

Ίσως —όχι ότι το ομολογώ— τους ανάγκασα να δουν μια ταινία της Τζούλια Ρόμπερτς. Και πάλι, αυτό δεν είναι ομολογία.

«Την βλέπω», λέω ψέματα, ακόμα με κλειστά μάτια.

«Ίσως πρέπει να πας να πέσεις στο κρεβάτι», προτείνει ο δικηγόρος.

«Όχι, είμαι μια χαρά εδώ», απαντώ, τακτοποιώντας τον εαυτό μου καλύτερα ανάμεσά τους.

Το τηλέφωνο του Αντρέι χτυπάει πριν προλάβει να μου απαντήσει κάτι και βλέπω στην οθόνη τον ηλίθιο ξάδερφο.

«Βικ, πώς είσαι;... Τι έκανε ο Ντέμιαν;... Τι έκανε η Λιάνα;... Ποιος στο διάολο είναι ο Μπρατ και γιατί τον χτύπησε;» Ο Αντρέι μιλάει γρήγορα και μετά ξεστομίζει μερικές λέξεις στα ρωσικά, που δεν καταλαβαίνω.

«Τι λέει;» ρωτάω τον αστυνομικό.

«Η Λιάνα πήγε να αφήσει τα πράγματα του Ντέμιαν στο κλαμπ».

«Τι πράγματα;»

«Τι σχεδιάζει να κάνει;» Ο Αντρέι λέει μερικά ακόμα πράγματα και μετά τερματίζει την κλήση.

«Να ανησυχούμε;» Τον ρωτάω.

«Ο Ντέμιαν έχει μελανιά στο πρόσωπό του γιατί ο φίλος της Λιάνας τον γρονθοκόπησε», μουρμουρίζει. «Προφανώς αυτός και η Λιάνα είδαν ο ένας τον άλλον και εκείνη έφυγε».

Μπαρόκ (Lust #2)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora