Κεφάλαιο 30

490 50 5
                                    

Έχω ξεφύγει από τις ερωτήσεις του ανιψιού μου προσφέροντάς του παγωτό. Δεν είμαι απολύτως σίγουρη ότι είναι το μέρος μου να εξηγήσω γιατί η θεία του φιλάει περισσότερους από έναν άντρες και είναι κάτι για το οποίο πρέπει να μιλήσω στην αδερφή και στον γαμπρό μου πριν καθίσω με τα παιδιά και τους εξηγήσω λίγο για το τι πολυερωτικότητα είναι γιατί... βασικά αυτό είναι, αφήνοντας στην άκρη την δυναμική bdsm.

Μέχρι να έρθει το πρωί, έχω κοιμηθεί πολύ λίγο, κουλουριασμένη στον καναπέ, και ανυπομονώ να πάω στο κρεβάτι, να μην σηκωθώ από αυτό για μερικές ώρες. Ωστόσο, φροντίζω τα ανιψιά μου να κάνουν μπάνιο —και πρέπει να μείνω μαζί τους στο μπάνιο, γιατί είναι ακόμη πολύ μικρά για να το κάνουν εντελώς μόνα τους— οπότε, μετά από αυτό, τους φτιάχνω πρωινό και τα πηγαίνω στο σχολείο.

Αγοράζω έναν καφέ για μένα προς το δρόμο μου για το μουσείο, γιατί χρειάζομαι πραγματικά καφεΐνη για να ξυπνήσω και αφιερώνω λίγο χρόνο για να απαντήσω στα μηνύματα της αδερφής μου και του διδύμου.

Δεν μπορώ να μην φορέσω στα χείλη μου ένα ανόητο χαμόγελο, γιατί είναι ωραίο να νιώθω συντροφιά σε μια αγχωτική κατάσταση.

Μέχρι να φτάσω στο μουσείο, προσεύχομαι να είναι όλα στη θέση τους και σκέφτομαι πόσο λίγο θα με ενοχλήσει να δω το αφεντικό μου, αλλά μέχρι να μπω μέσα, δέχομαι σχεδόν επίθεση από την υπεύθυνη γενική γραμματέα —η οποία είναι βασικά, το αφεντικό μου και το αφεντικό του Άρνολντ — που μου λέει ότι το αφεντικό μου είναι άρρωστο και ότι, εφόσον είμαι εγώ περισσότερο καιρό στη δουλειά, πρέπει να τον αναπληρώσω.

«Χρειάζομαι μόνο να φροντίσεις κάποιες κλήσεις, να λάβεις κάποιες δουλειές...» μου λέει, «ο Άρνολντ μου τηλεφώνησε πριν από μια ώρα για να μου πει ότι έχει γρίπη».

Δεν μπαίνω καν στον κόπο να μαλώσω, απλώς γνέφω και λέω ναι. Η μέρα μου αλλάζει τελείως και το κεφάλι μου αρχίζει να πάλλεται. Όχι μόνο φροντίζω τη δουλειά μου, αλλά διατηρώ και επαφή με την αδερφή μου για να μάθω για τον Ντέιβιντ. Όταν μου λέει ότι επέστρεψαν σπίτι, ένα μέρος των προβλημάτων εξαφανίζονται από το μυαλό μου, αλλά δεν χαλαρώνω πολύ όταν πρέπει να καλέσω το αφεντικό μου τουλάχιστον πέντε φορές, γιατί δεν βρίσκω χαρτιά και αριθμούς κινητών που θα έπρεπε να καλέσω.

Ανοίγω την πόρτα του ασανσέρ καθώς τους ακούω να μου μιλάνε και μου αρέσει πολύ που οι συζητήσεις μας μπορούν να βρίσκονται παντού.

Μπαρόκ (Lust #2)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang