Τρίτο κεφάλαιο μέσα σε μια μέρα; Η συγγραφέας τρελάθηκε!
•••
Μέχρι να φτάσουμε στο σπίτι, είμαι τόσο κουρασμένη που μετά βίας κρατάω τα μάτια μου ανοιχτά καθώς περπατάμε πίσω στο σπίτι.
Για να είμαι ειλικρινής, καταλήγω να αποκοιμιέμαι στα μισά της διαδρομής και ξυπνάω όταν ο Αντρέι σταματάει το αυτοκίνητο στο δρόμο. Δεν πρόκειται να πω ψέματα και να πω ότι προσπαθώ πολύ να ξυπνήσω, γιατί στην πραγματικότητα, ξέρω ότι ένας από αυτούς θα με βγάλει από το αυτοκίνητο και θα με πάει μέσα στο σπίτι.
Στην πραγματικότητα, ο Νικ με σηκώνει και φωλιάζω στο λαιμό του καθώς τα σκληρά χέρια του τυλίγονται γύρω μου. Μου έλειψε λίγο. Ο άντρας βρισκόταν σε αστυνομική λειτουργία όλη τη νύχτα και, παρόλο που ο Αντρέι ήταν εντελώς κολλημένος πάνω μου, αισθάνομαι ημιτελής όταν ένας από αυτούς απουσιάζει.
Μόλις μπω στο σπίτι, ο Νικ με αφήνει να σταθώ στα πόδια μου και ανοιγοκλείνω τα μάτια.
«Μη με αφήσεις αλλιώς θα πέσω και θα μείνει στη συνείδησή σου», του γρυλίζω, όταν τα χέρια του κινούνται από τους γοφούς μου στους ώμους μου.
«Κουρασμένη, αγάπη μου;» γελάει.
«Εσύ τι νομίζεις;» χασμουριέμαι.
«Ας σε βάλουμε στο κρεβάτι», προτείνει ο Αντρέι.
«Όχι», απομακρύνομαι από τον αστυνομικό, λίγο πιο ξύπνια και τον κοιτάζω, «θέλω να μάθω γιατί είσαι απόμακρος όλη τη νύχτα», τον επιπλήττω, «και δεν θέλω δικαιολογίες».
Αυτός και ο δικηγόρος κοιτάζονται για λίγα δευτερόλεπτα που μοιάζουν μία αιωνιότητα και μετά ο Νικολάι αναστενάζει.
«Η Λιάνα πήγαινε στην λέσχη αυτές τις μέρες», μου λέει, «απλώς πήγαινε εκεί και έμενε».
«Ο ξάδερφός μου δεν έκανε καλά πράγματα», λέει ο Αντρέι.
Αναστενάζω.
«Αν ήμουν στη θέση της, μάλλον θα σας είχα σκοτώσει», μουρμουρίζω, «αλλά εκείνη... έκανε ό,τι της ζήτησε ο Ντέμιαν, ίσως νόμιζε ότι έκανε το σωστό φεύγοντας».
Προσπαθώ να κάνω τον ύπνο να εξαφανιστεί από τα χαρακτηριστικά μου καθώς ακούω την απάντηση του Αντρέι.
«Δεν ήθελε να φύγει», μου λέει ο δικηγόρος, «ο Ντέμιαν σχεδόν την έβαλε στο αεροπλάνο της επιστροφής».
«Καημένη Λιάνα», μουρμουρίζω, «αγαπάει πολύ τον Ντέμιαν».
«Αυτό που με ανησυχεί είναι ότι φαινόταν εντελώς χαμένη», προσθέτει ο Νικ. «Ανησυχώ για το πώς αυτό επηρεάζει και τους δύο».
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Μπαρόκ (Lust #2)
Любовные романы⚠️🔞⚠️Αυτό το βιβλίο περιέχει σεξουαλικό περιεχόμενο! Διαβάζετε με δική σας ευθύνη. ••• Η Χάρμονι έχει μόλις βγει από μια περίπλοκη σχέση με τον Δάντε και τον Ιβάν, αλλά είναι έτοιμη να αφήσει πίσω της όλο τον πόνο και να προχωρήσει, χωρίς να εμπλακ...