Κεφάλαιο 55

530 54 3
                                    

Έφυγα από το νοσοκομείο χθες και όχι μόνο δυσκολεύομαι ακόμα να αποδεχτώ τις αλλαγές στο σώμα μου, αλλά πρέπει να αρχίσω να αντιμετωπίζω αυτό που συνέβη.

Υπήρξε κάποιο σημείο που ο Νικ και ο Αντρέι δεν με άφησαν να νιώσω χάλια για τις καινούργιες ουλές, και μετά έκλαψα. Ανάθεμα, δεν θα πω ψέματα: έκλαιγα για πολλή ώρα, μέχρι που κατάφερα να ηρεμήσω.

Μετά από αυτό, όταν ήμουν πιο ήρεμη, ο Νικ μαγείρεψε κάτι, ενώ ο Αντρέι τελείωσε τον καθαρισμό της πληγής στο κεφάλι μου. Όταν θέλει, ο δικηγόρος μπορεί επίσης να είναι ήσυχος άνθρωπος.

Αργότερα, φάγαμε μεσημεριανό. Ο γιατρός είπε ότι δεν πρέπει να τρώω πολύ βαριά πράγματα, ειδικά λόγω της ποσότητας παυσίπονων που είχα στο σώμα μου, αλλά ότι πρέπει να τρώω πολλές μικρές μερίδες κατά τη διάρκεια της ημέρας, οπότε δεν εκπλήσσομαι όταν ο αστυνομικός κάνει βραστό λαχανικά, με λίγο αλάτι.

«Αυτό είναι βασανιστήριο», λέω, ενώ μετακινώ τα κομμάτια των λαχανικών στο πιάτο. «Πώς σας φαίνεται να παραγγείλουμε χάμπουργκερ;»

«Φάε, Χάρμονι». Ο Νικ μου χαμογελάει ελαφρά και ξεφυσάω. «Έχει επιστρέψει η κακή σου διάθεση;»

«Η κακή μου διάθεση δεν έφυγε ποτέ», μουρμουρίζω. Αυτός και ο Αντρέι μου χαμογελούν και επιμένουν να φάω τα λαχανικά. Το κάνω απρόθυμα, χωρίς να νιώθω πολύ ενθουσιασμό με την ιδέα και για λίγα λεπτά σιωπούμε, «η Λιάνα και εγώ θέλουμε να μάθουμε ρωσικά», καθαρίζω το λαιμό μου.

Κοιτάζονται για λίγα δευτερόλεπτα και ο Νικ μου χαρίζει ένα ελαφρύ χαμόγελο.

«Αλήθεια;»

«Ναι, αλήθεια», μουρμουρίζω, «νομίζω ότι θέλει να μάθει κάποιες βρισιές για να πει στον Ντέμιαν... ξέρεις πώς είναι η Λιάνα... τόσο ξεδιάντροπη». Φοράω ένα μορφασμό δυσαρέσκειας στο πρόσωπό μου.

«Είσαι ξεδιάντροπη που το λες αυτό», ο Αντρέι μου δείχνει το πιρούνι του, «όλοι εδώ ξέρουμε ποια είναι η κακή επιρροή ανάμεσά σας».

Τοποθετώ ένα χέρι στο στήθος μου, πληγωμένη.

«Με προσβάλλει πολύ που το λες αυτό για μένα, Αντρέι», μορφάζω, «δεν θα ήμουν ποτέ κακή επιρροή».

Ο Νικολάι ξεφυσάει.

«Λες και δεν ήσουν πίσω από τα παράπονα του Ντέμιαν».

«Γιατί να παραπονεθεί ο Ντέμιαν;» Μουρμουρίζω, «αφού είναι με μια όμορφη γυναίκα».

Ο Αντρέι χαμογελά.

Μπαρόκ (Lust #2)Where stories live. Discover now