Majlis perkahwinan Tengku Nafidz dan Dhia Delisha berjalan dengan lancar. Syukur sekali Puan Isabella tengok kedua pasangan itu.
Setiap hari dia berdoa ingin menantukan Dhia Delisha. Setiap hari juga dia berdoa anak lelakinya kecapi bahagia.
Tengku Nafidz setia di sisi Dhia Delisha sepanjang majlis. Dia juga kenalkan isterinya pada rakan sekerja.
Dhia hanya menurut. Pelukan di pinggang tak lepas langsung sejak awal.
"Bro congratss" Hudzaifah peluk bahu Tengku Nafidz.
Begitu juga Syed Amirul dan Syafiq.
"Bagi aku baby fruit cepat tau, aku nak timang timang hahahha" Syafiq berseloroh.
Merah pipi Dhia. Tengku Nafidz laju tepuk dahi Syafiq.
Susah dapat member mereng sorang ni.
"Hehehhe, boleh ya, aku nak baby fruit"
"Pandailah aku buat nanti" datar saja suara Tengku Nafidz.
Terus Dhia cubit perlahan lengan Tengku Nafidz.
Tengku Nafidz mendesis perlahan. Dia senyum saja bila pandang Dhia.
"Kitorang balik dulu, sekali lagi tahniah Fidz, Dhia" Iskandar mula bersuara.
"Thanks datang majlis aku"
Kemudian mereka berempat berlalu pergi.
Tengku Nafidz jeling sekilas Dhia dengan ekor mata.
Nampak sangat muka penat cuba ditahan.
"Jom"
"Mana?" Dhia bertanya.
Tengku Nafidz senyum senget kemudian dia dekatkan diri ke telinga Dhia.
"Buat baby fruit" perlahan saja Tengku Nafidz bisik.
"Nafidz!" suara Dhia naik seoktaf. Dada Tengku Nafidz ditolak kasar.
Terhambur gelak besar Tengku Nafidz.
"Takdela baby oii, abang nak ajak sayang masuk bilik, rehat, muka penat sangat dah tu abang tengok"
Merah pipi Dhia sekarang. Kedua pipi itu Tengku Nafidz cekup perlahan.
"Usik sikit dah merah, macam mana nak morning kiss tiap hari ni?"
Terbeliak mata Dhia.
"Awak jangan nak merepek eh" Dhia pegang tangan Tengku Nafidz cuba leraikan pegangan di pipinya.
"Nafidz, dah la tu, bawa Dhia tu naik, kesian penat isteri kamu tu" Tengku Sayf bersuara.
"Sambung dalam bilik la Fidz kau nih, nak semut dekat sini pula" Tengku Nufail mengusik.
Puan Isabella dan Tengku Nawra hanya gelak dengar usikan itu.
"Takpa pa, Dhia boleh lagi layan tetamu" lembut Dhia menolak.
"Takpa, pergi naik sayang, rehatkan badan, mandi, semua tetamu ni kawan papa dengan along je" Puan Isabella bersuara.
"Fidz bawa Dhia naik, night semua" terus Tengku Nafidz tarik tangan Dhia menuju lift.
Dhia hanya menurut. Sampai saja di level floor bilik mereka berdua, keluar saja dari lift terus Tengku Nafidz cempung badan Dhia Delisha.
"Nafidz! Malulaa orang nampak nanti" Dhia bisik perlahan takut orang dengar.
Dhia sedikit meronta cuba turun dari Tengku Nafidz cempung.
"Duduk diam sayang, kang tergolek kita dua dekat floor ni" lembut Tengku Nafidz menghalang.
YOU ARE READING
Bae [🔸️IN EDITING🔸️]
Romance⚜️ 1st King Series ⚜️ #1 family #1 loyal #2 action Tengku Nafidz Mustasyar Dhia Delisha Kekuatan Tengku Nafidz adalah Dhia Delisha, dan kekuatan Dhia Delisha adalah Tengku Nafidz. "She is my woman" "You worth the wait bae" "Save others not me" "A...