היי!!!
שמחה שבחרתן לקרוא את הספר שלי!
הקדמה:
אז כדברי התחלה עליי לשתף אתכן בכל המסע הארוך על מנת לכתוב את הספר- הכול התחיל שביום בהיר אחד החלטתי שהגיע זמני ללמוד על עולם הפשע, ובשיא הרצינות המידע שהיה סיקרן אותי בצורה אדירה וריתק אותי למסך, למדתי במשך תקופה על המאפיה ובעיקר על המאפיה הנחשקת והחשובה ביותר עבור הספר- La eMe- פירושה(האיימה), אז כמובן ששיניתי מעט את המציאות ולקחתי המון, אבל המון רעיונות, זו מאפיה מאוד כוחנית ואכזרית. למדתי בעיקר היכן הם נמצאים ופועלים, מה הם עושים, על הסמלים שלהם, התרבות שלהם, על החוקים שהם עובדים איתם, התעמקתי ולמדמתי עד פרטי פרטים על מנת לאפשר לכן את חווית הקריאה הטובה ביותר, על מנת להעביר לכן את התוכן בדרך הטובה ביותר ועל מנת שתהנו מהספר בצורה הטובה ביותר, אז לפי המשפט המוכר, לא בנו את רומא ביום אחד- אז כך אני העשרתי את הידע שלי בנושאי הכנופיות ועולם הפשע.
אני מקווה שתתנו לספר הזדמנות הוגנת וראויה, וכמובן כמו תמיד אני פתוחה לדעתכן ויותר מאשמח לשמוע ביקורת בונה על מנת להשתפר וללמוד בהמשך על כתיבת ספרים.
מכיל טריגרים כגון, מין מפורט, זנות, סמים, אלכוהול, סיגריות, רובים\אקדחים, אלימות מילולית ופיזית, חרדות, הפרעות אכילה וכו, אכניס בכל תחילת פרק שיהיה בו טריגר אזהרה לפני אבל ללא ספוילר כדי לשמור על אלמנת ההפתעה
*הקריאה על אחריותכן בלבד!*
הספר הינו המשך של סדרת החטיפות אך יכול להיקרא גם כספר בודד.
מזמינה אתכן למסע מופלא מטלטל ומלא עונג, היישר מפרי דמיוני, קריאה מהנה💓
(כמו שאמרתי יעלה בהדרגתיות כאן בעמוד)😍😍----------
האוויר החמים שורק מבין אוזניי ומניח לרוח החמימה ללטף בעדינות את ידיי בעודי מתקדמת אל הכניסה לשדה התעופה. רגליי מתופפות בדריכות על ריצפת הקרמיקה של שדה התעופה, לאחר הבידוק הבטחוני שעברנו- אני לין ואניס, אנחנו גוררות אחרינו את המזוודות, כאשר אני מנסה בכל יכולתי להשיג אותן ולהתקדם בקצב שלהן, אבל זה כמעט בלתי אפשרי, "אפריל, בואי כבר, אנחנו נאחר למטוס" לין אומר ולאחרי רגע מעקמת את אפה הקטן, לין היא התגלמות היופי בעודו הוא , שיערה בהיר וגלי ועיניה כחולות כמו השמיים, הגוף שלה צנום אך מלא באותם המקומות הנכונים, היא חטובה ויפה, אני נושכת את שפתיי, אם רק הייתי נראית כמותה... אני כובשת אנחה, וממהרת אליהן, אם כמה שיופיה עוצר נשימה כך האופי שלה מעורר סלידה, אך לעולם לא אגיד זאת משום שאינני רוצה לפגוע בה. אני מלקקת את שפתיי ועוקבת אחריהן בנעליי האולסטאר השחורות שלי, ראשי מורכן אל הרצפה , רגליי חורקות על הרצפה, אני מרימה את ראשי מעלה כאשר אני מגיעות אל האזור בו נמצא שלל החנויות הכה רבות.
YOU ARE READING
Fatal fate //גורל קטלני{InbaR}
Romanceאליוט אליסיו (ליאו סטון)- גבר כוחני בעל מראה מרהיב ועוצר נשימה,סקסי עד כדי כאב,אופיו כמו פצצה מתקתקת שאך ורק רוצה להתפוצץ,זחוח,שחצן,יומרני. בעל חיוך כובש ועבר שהשאיר אחריו צלקת שסוע עמוקה ומלאה ברגשות אשם שמשפיעים על חייו היומיים,מאחורי מסכה של קור...