ממש כמו בכותרת הפרק!!! אני נרגשת לשתף אתכן!!! -
הכריכה של הספר-"שקר קטלני!"
ובנוסף התקציר:
מיכאלו אליסיו (מיכאל רייט)- נטוש.זאב מתבודד ומתנודד בין שטחי אמריקה העצומה,לאחר שנשלחתי ישירות אל גוב האריות,נאבקת בשיניי כדי להיחלץ מהמצב אשר נקלעתי לתוכו,יורק דם מבין שיניי.לפעמים האדם הכי קרוב אלייך תוקע לך במקום הרגיש ביותר סכין ומסובב באיטיות אשר מתסיסה כול חלק בגוף,נטוש ובודד,כזה אני,מזדחל תחת למחילות רבות ומשתוקק למעט אקשן, שישיב עבורי את מלוא האדרנלין.אך לא בצידו של הפשע האכזר והמייגע,בצידו האחר, בצדו של הצדק, אני נאבק כול עוד נפשי בי,נאבק להשיב לעולמנו האכזר את הצדק.להשיב עבורי את הצדק אליו אני כמהה, משפחתי הותירה אותי מאחור, להתמודד עם להקה עצומה ועוצמתית של זאבי הרעבים לטרף קל,אך אני נאבקתי מכול ליבי והפכתי בעצמי לראש להקת הזאבים. משפחתי סדקה אותי, שברה אותי וקרעה אותי לגזרים. ואני כאן כדי להתנקם ולהשיב את הצדק לידי.אך בהשתלשלות אירועים אכזרית נאלצתי לצאת למשימה יחד עם לא אחרת,האקסית של החבר הכי טוב שלי. הבחורה שבגדה בו, טלטלה את עולמנו והחריבה אותו בעזרת רעלן נוראי. אהבה.
מיכאלו, בחור עוצר נשימה, יפיפיה עד כדי כאב, עיניו בוערות ואילו אופיו עוקצני, הוא דוממנטי ומשליט שליטה אשר לא ניתנת לוויכוח, אכזר ובעל אישיות ממגנטת ויופי שלא ניתן לעמוד בפניו.אלורה הרננד- עולם הפשע הוא עולם מרתק לחלוטין, תמיד כשהצהרתי בזאת אנשים עקמו את אפם וסלדו מדעתי, אך בכל ליבי אני יודעת שאני כאן כדי להשיב את הצדקת למושכות, מעולם לא הייתי ילדה רכורכית, רציתי שיוויון וצדק. רציתי להציל אנשים. תמיד אהבתי להיות סוכנת חשאיית, אהבתי לחקור עוד ועוד, אך בהשתלשלות אירועים מחרידה להפליא- לאחר המקרה הנורא שעברתי, ואילו הכאב הקשה שחוויתי שהיה מלווה בזעף בלתי נשלט הורחקתי ממשימות חשאיות לאלתר, אך ביום בהיר אחד נקראתי, לצאת למשימה מטלטלת וחשובה ביותר, אחת מהמשימות הקשות שניתנות לנו, כסוכנים, ציפיתי להיות עם חברי לצוות, אך התוכניות השתנו להן ונדפקתי. עם לא אחר החבר הכי טוב של האקס שלי. האקס שהרס אותי. לחלוטין. הוא סדק את ליבי ויחד עימו את האמונה שלי באהבה.
אלורה,בחורה עוקצנית ותוססת,היא יודעת מה היא שווה ומה עליה לעשות כדי להשיג את כול הבא לידיה, נאבקת בשדים שלה ומתרוממת לאחר נסיקה קשה ביותר, עיניה חתוליות ואילו הבטחון העצמי שלה כל כך מופרז כאשר נושק לשמיי הלילה הסמיכים.הספר מכיל טריגרים.
מחכה לראותכן בספר החדש!!!! אוהבת בכמויות ומעריכה ברמות! עינבר❤️❤️
YOU ARE READING
Fatal fate //גורל קטלני{InbaR}
Roman d'amourאליוט אליסיו (ליאו סטון)- גבר כוחני בעל מראה מרהיב ועוצר נשימה,סקסי עד כדי כאב,אופיו כמו פצצה מתקתקת שאך ורק רוצה להתפוצץ,זחוח,שחצן,יומרני. בעל חיוך כובש ועבר שהשאיר אחריו צלקת שסוע עמוקה ומלאה ברגשות אשם שמשפיעים על חייו היומיים,מאחורי מסכה של קור...