פרק- 94

467 38 40
                                    

צליל ההצלפה מהדהד ומשתרך לאורכו של הרוח החמימה, בולעת את רוקי, זעם רב שועט בדמי, "חתיכת אידיוט מזדיין, תעזוב את התחת שלי בשקט!" נוזפת באליוט כאשר הוא גורר אחרי גופו את המזוודה שלנו, מלקקת את שפתיי, "את חושבת שכל כך קל לעזוב את התחת היפיפה שלך בשקט פראית שלי?" שאלתו מעלה את חום גופי מעל המותר, הוא לא פורט בעדינות על עצביי הוא פאקינג מדלק בנוקשות עליהם, ללא כול התנצלות. חושקת את שיניי, עיניי מחליקות אליו, כאשר אני מנענעת מעט את האגן שלי וזוכה לנשיפה עמוקה ומטלטלת מחזהו המוצק, "אני ממליצה לך להיזהר, אני מתחילה לחבב את הישבן שלך" מחליקה את לשוני על שפתיי, חיוך משועשע בוער על פניו בחמימות, בולעת את רוקי, על מצחו מתנוסס לו שלט הכניסה לגיהינום, "כן אני בהחלט מודע לכך פראית שלי, את חושבת שאיי פעם אשכח את הצורה בה חפנת את הישבן שלי על מנת שאתחפר עמוק יותר בגוף המושלם שלך?" מגלגלת את עיניי, לחיי עוטות גוון וורוד להפליא, הוא היחיד שמסוגל לגרום ללחיים שלי להתלהט בדחיפות אך בו בעת לדחף העז להחזיר לו בדיוק באותו המטבע, "אלוהים" מנענעת את הראש שלי ונוגסת בשפתיי, "אלוהים לא בדיוק זה שזיין לך את הצורה פראית" הוא מתקרב אל גופי בצורה חושנית כל כך שברגע שידו נגעה בגופי עלה לו רעש הצריבה העדינה בעורי, הוא מקרב את גופי לחומת הסלעים הארוטית שלו וגורם לי להיאנח בעונג עדין נוכח רכסי ביטנו מעוררי התאבון.

כאשר אנו מתקרבים אל עבר מטוס אני מכווצת את גבותיי, לא עברנו אף בידוק בטחוני, אף אדם לא שאל בנוגע לדרקונים שלנו, "זה המטוס שלנו?" מרימה את ראשי מעלה ומבחינה בלסתו החדה כמו תער, נושכת את שפתיי, הוא מרכין את הראש שלו אליי, ליבו מתרעם לו בקשת צלעותיי, "הבחנה חדה פראית, את גאונה או משהו?" שעשוע אדיר נשזר בקולו ממש כמו פרחים בשדה רחב ידיים, מגלגלת את עיניי, "אתה אידיוט" נוחרת בבוז מוחלט, "ואת ילדה קטנה ומטופשת" מלקקת את שפתיי, "תסתום את הפה הזה שלך" חושקת את שיניי ומצהירה אליו את עיניי בזעף, "את כל כך יפה כשאת כועסת" הוא משחרר את המזוודה, איי שם על האספלט בעודנו צועדים אל עבר המטוס, מסחרר את גופי ומכריח אותי להיתקע בגוש השרירים שלו, אנקה בוקעת מבין החזה שלי, מכווצת את גבותיי בחוסר הבנה, הוא רוכן מעט קדימה ומשפיל את עיניו, החזה שלי מתחכך ברכסי קוביות הבטן העסיסיות שלו, מרימה את עיניי אליו, בצורה החצופה וגסת הרוח שניתן לאסוף לידיי, מנסה להתרחק אך ידיו כולאות אותי, אלוהים אדירים!, להיות כלואה בין חומת רכסים לוהטת וידיים שיכולות להעיף אותי הרחק מכאן זה עניין לא קל, בטח כשהריח שלו גורם לגופי להתרכך כמו פלסטלינה.

פתע, טפטופים עדינים מקישים בגופים שלנו, עיניו הן כמו שוט עבה, מצליפות בעיניי ללא מרגוע, אלוהים, איך בכלל ניתן להכיל את כול היער הסבוך שמסתחרר בעיניים הממכרות שלו, בולעת את רוקי ברעד, הגוף שלו כל כך לוהט, בשונה ממזג האוויר הסגריר שכעת מכה בגופים שלנו, הריח שלו הוא כמו סם עבורי, גברי ומצהיר דומיננטיות מהפנטת, רענן וענוג, נאנחת, "אנחנו נהיה חולים," מצהירה את עיניי אליו, הוא ממשיך ארוכות לבהות בעומק עיניי, פוער כול שכבת ושכבת הגנה ששומרת עליי, הוא מגן עליי בגופו, לשונו עוברת על שפתיו הבשרניות, השפתיים המזויינות האלו יודעות לעשות את העבודה שלהן כמו שצריך, אוחזת בחולצה הרכה שלו, הריח הגברי שלו מותיר אותי חסרת אוויר, "אני בטוח שאת כבר רטובה לחלוטין" מילותיו ממש כמו חבל דק שנפרם לאיטו, קולו עבה וגס, מעושן ומחריף, קולו זועק בתקיפות סקס אפיל לוהט וסמיך, מכווצת את גבותיי ומצמצמת את עיניי אליו, "מניין לך לדעת זאת?" חיוך שחצני להפליא מגבש על פניו בצורה המטלטלת ביותר, בנשימה רצוצה, "העיניים שלך כל כך בוערות אך ורק מלהיות במחציתי לכמה שניות, אלוהים, העיניים שלך הן כמו מראה לסערת הרגשות שמתחוללת בך" חושקת את שיניי, "פאק אני ל מסוגל להכיל את המתח המזויין הזה, את פשוט משחקת בכפתורי הלב שלי כאילו הייתי שלט פלייסטיישן" עולה עם ידיו אל עבר העורף שלי, רוכן מטה מקרב את השפתיים החושניות שלו אל שפתיי, נצמד, בהתרסקות אדירה הוא כובש כול חלק בפי, תחילה שפתיו מותירות בי כוויות חמימות של עונג, שפתיו חמימות ורכות כמשיי, הוא מנשק אותי כאילו זו תהיה הנשיקה האחרונה ביותר עלי אדמות, אלוהים השפתיים שלו כל כך לוהטות, מתרפקת על גופו כאילו היה עבורי מגן, הוא עוטף את כולי וגורם לי להיאנח, לשונו מצליפה בשפתיי ודורשת לתבוע עוד ועוד ללא מעצורים, הוא פאקינג חסר מעצורים, הלשון החלקלקה שלו פורצת את שפתיי ומתחילה במסע שלה לכבוש את פי בדחיפות תוקפנית, הוא לא חדל ולא מתנצל על כך, הוא ממשיך במעשיי הבצע שלו כלפיי, צולה כול חלק וחלק בגוף שלי, מותיר אותי חסרת אוויר, הלשון שלו מחליקה בין שפתיי, טעמו הענוג, אלוהים, מנתה עדין בשילוב לימון, טעמו מעושן במקצת מה שמעצים תחושה נוספת נזקקת בין הרגליים שלו, מושך ומעתיק נשימה, הידיים שלו מחליקות מטה אל עבר הישבן שלי, מרחיקה לרגע את שפתיי ומתגרה בשפתיו בעזרת נשיקות עדינות, "את אובססיבי לישבן שלי" נושפת אל שפתיו הפסוקות, "כן פראית שלי" הוא מצמיד את שפתי אך אני מניעה את ראשי אחורנית, "תגיד את זה, תגיד כמה אתה אוהב את התחת הלוהט שלי" ידיי מטפסות אל עבר העורף שלו, עולה על קצות אצבעותיי, נושכת את שפתיו הרכות, תחושה היא כמו משיי בין שיניי, "אני פאקינג מת על התחת שלך" הוא מצמיד את שפתיו בשנית לשלי, להט אדיר מכה ביננו, כמו ברזל רותח, הוא לופת את בשר הישבן שלי ומקרב את הגוף שלי אלי עוד יותר, מצמיד אותי אליו בצורה אגרסיבית שגורמת לי לטפטף כמו מטורפת, בולעת את טעמו אליי ומתפללת שהוא יהיה שם לנצח נצחים, ממכר ומשכר פה אחד, נצמדת אליו ומתרסקת על כול חלק שהוא מאפשר לי, התנועות אגן שלי גורמות לו לנהום בחמימות שמעלה את קצב הלב שלי, פאק, החזה שלי ניתך אל ביטנו, מקרבת את ראשו בכל יכולתי אל שפתיי, כאשר הוא מעלה בלהבה לוהטת כל חלקיק בגוף שלי, הוא מתרחק בשנית משפתיי, נאנחת, "אני לא רק מת על התחת שלך, אני גם אוהב אותך" קולו מלא שעשוע עם זרזיפים עדינים של אמת, נוחרת בבוז מוחלט, "אני מבינה שעבורך אני רק מכונה של מין אה?" מצהירה את עיניי, הוא מנסה להצמיד את שפתיו לשלי, אך אני יורדת על עקביי, מביטה בו בעין מצומצמת, "המכונה הכי טובה בעולם" הוא מפליק לישבן שלי, צווחה עדינה נפלטת מבין שפתיי, הוא נאלץ לספוג אותה אליו, ידי גולשת מעורפו במורד גופו דרך רכסיו, הוא מביט בי במבט מסוכן שמותיר אותי מסוחררת, "אתה אידיוט" ידי מרחפת בין הבטן שלי לזין הזקור שלו, לעזאזל, זה נראה כאילו יש לו חיים משל עצמו, "ואת אוהבת לקחת סיכונים פראית שלי" הוא נוהם, "אתה צודק-" הוא מנענע בראשו, אוז בידי שאיימה לבצע מהלך מסוכן ביותר, "זה לא יקרה פראית" הוא מביט בעיניי, ממש כמו סופה סוערת ומטלטלת, כך עיניו בוערות בלהיטות סמיכה, בולעת את הרוק שלי, מגרגרת ומנסה להתגרות בו כול עוד נפשי בי, "מדוע?" מכווצת את עיניי, חיוך אכזרי מתנוסס לו על שפתיי, "אני מבין שאת רוצה עונש נוסף" פניי מתבהרות והופכות ללובן מוחלט, "העונשים שלך גרועים חוטף יקר, כבר אעדיף שתאזוק אותי לכיסא ותאטום את פי" החוצפה שנפלט משפתיי גורמת לפניו לקרון משעשוע, "ההצעה הזו מפתה מאוד," הוא מחליק את ידו על שיערותיי ומביט לעומק עיניי, "אקח אותה לתשומת ליבי ילדה פרועה" הוא פורע את שיערי, מכווצת את אפי, אלוהים, "תפסיק להתייחס אליי כמו ילדה קטנה ומטופשת שלא יודעת כלום מהחיים שלה" מתיכה את ידיי על חזה הפלדה שלו, הוא נאנח, האנחה הכי סקסית ששמעתי בחיי, אלוהים, אפילו האנחה שלו יכולה לגרום לי לרטיבות אדירה, מצהירה את עיניי ונותרת לעמוד על שלי בכל מחיר, הוא לא ישבור אותי, לעולם. הוא מצמיד את מצחו למצח שלי, עיניו יורות זיקים לוהטים כמו אש הגהנום אליי, בולעת בקושי, העיניים המזויינות שלו יכולות להמיס את הקרחונים באנטרקטיקה, דמי מבעבע ושועט כמו נהר הנילוס בעורקיי, עיניי חורכות ושולחות לעברו חצים רבים של ארס מחריף וקטלני.

Fatal fate //גורל קטלני{InbaR}Where stories live. Discover now