פרק 89-אליוט

694 32 22
                                    

"תתנהגי כמו ילדה טובה ומזויינת" מילותיי יוצאות מבין שפתיי כתפילה אילמת, אגנה מתגלגל קדימה במטרה להגיע לפורקן בהקדם האפשרי, היא נאנקת, נאלץ להצמיד את שפתיי לשלה על מנת להשתיק אותה, עיניה מגלגלות אחורנית בזמן שהיא נעה לכל אורכי ומכילה כמעט את כול כולי, הטעם הענוג שלה מתנוסס בין שפתיי וגורם לזין שלי להתרחב יותר, היא מתכווצת סביבי, נהמה מלוכלכת נפלטת מירכתיי גרוני, נמה כל כך גסה ובלתי מוכרת, מלטף את שערותיה ומרים אותה לכל אורך המדרגות, החמימות שלה עוטפת את הזין שלי, החזה המושלם שלה נצמד לחזי רכים, עורה הוא כמשיי, מרחיק את שפתיי משפתייה, היא קוברת את ראשה בשקע צווארי, ממשיך להדוף את עצמי לתוכה, המעשה הארור כל כך אסור, חסר מוסריות. כזה אני.

כאשר אנו מגיעים לראשית המדרגות אני סורק במהירות את הסביבה, ליתר ביטחון. על אף שזה קשה, אני יוצא מאיברה, מחליק את מבטי לכל כיוון, אין אחד השוהה לאורכו המשתרך של המסדרון רחב הידיים, צועד בזריזות אל עבר חדרי, הבחורה הפראית שלי מתהלכת לפניי, פוער בכוחניות את דלת חדרי, פורצים פנימה, בבעיטה סוגר את הדלת.

הבחורה הפרועה שלי כבר ניצבת בחדר, עיניה משוטטות לכל אורכו כאילו לא הבחינה בו לעולם, המראה של פיה נפער מעתיק את נשימתי, היא כל כך יפיפייה שזה כואב, מכלה, צורב כול חלק בגוף שלי, אני נזקק לה, נזקק לה כמו פרפר לאש יוקדת. היא אסורה אך הטעם האסור מעולם לא היה מתוק יתר.

אני עומד להיות חסר רחמים. היא נתונה לשליטה שלי. נתונה אליי. היא ברשותי. כול ההתגרויות שלה ינקזו היישר למקום אחד ויחיד, שממתין בבית הנופש במקסיקו. עד שנחזור, כבר מחר בבוקר, אני לא עומד להיות אדם רחום.

נצמד אל גבה, לופת את מותניה ומצמיד את גופה אליי, היא לא יכולה לברוח ולא לחמוק. היא ברשותי. מלקק את שפתיי בתאוותנות, מרכין את ראשי, שפתיי מחליקות באיטיות רותחת על בסיס צווארה, עורה משיי ורך, ריחה מסחרר את עולמי, ידיי אוחזות בבד השמלה הדקיק שלופת בחוזקה את השדיים העסיסיים שלה, אצבעותיי ננעצות במחשוף הרחב שלה, ובין רגע אחד ויחיד אני תולש מגופה את בד השמלה המסכן, רעש הקריעה מהדהד ומשתרך ברחבי החדר, צורמי, היא נשנקת, ממשיך במסע לצוד את גופה, קורע לגזרים את השמלה עד שהיא נוחתת בתבוסה על הרצפה, שואף לראוותיי את הריח המושלם שלה, הא עירומה לחלוטין , ידי עולה מעלה, תופס בשד הרך שלה, מוחץ את עסיסיות בשרה, אצבעותיי מחליקות על גבי הגבעה הוורודה שלה, לוחץ על פטמתה בצורה שמוציאה ממנה רטינה לוהטת,  מסובב את הפטמה המסכנה בין האגודל לאצבע המורה, ראשה נזרק אחורנית, תחינה נפלטת מבין שפתיה, "אני מבין שהלוחמנות שלך קרסה על הרצפה יחד עם השמלה" גיחוך בוקע מבין שפתיי, היא נוחרת בבוז, "הלוחמנות שלי שמורה לנצח במעמקיי חזותי." היא משלבת את ידיה, מגלגל את עיניי, תופס את מותניה ומרים את גופה באוויר, היא מוציאה צווחה עצורה, מתיך את גופה על גבי מטית האפריון, "כבר דיברנו על זה שעלייך להישאר בשקט?" מלטף את שיערה, "אתה ממזר ערמומי" היא מתפתלת תחת ידיי, לופת את לחייה ומקרב את שפתיה לשלי, "את כל כך מתוקה" העיגל התלוי על לשוני מחליק על גבי גבעות שפתיה, באיטיות ארוטית אני יורד מטה, אל צווארה ומשם בית החזה, מותיר נשיכה שתציג כמה שייכת לי, להט עז שועט בכל חלק בגופי, כאשר אני מגיע אל עסיסיות השד שלה, לופת אותו בכפי, מתאים בצורה פאקינג מושלמת, מכניס אל בין שפתיי את הפטמה הוורודה שלה, מוצץ בחוזקה שגורמת לה לפלוט גניחה עצורה, היא מעקלת את גבה, משחרר בקול רטוב ומלוכלך את הפטמה שלה, היא נשנקת, מתענג על קולותיה המהוסים, נותן את אותו הטיפול המסור לשד השני, מצליף בעזרת עגילי בעגיל הפירסינג שנתלה על פטמתה, היא מתפתלת תחתיי בצורה לוהטת כל כך, מנתק את שפתיי מהשד שלה, "את אוהבת שאני טורף את הציצים שלך נכון? אני כל כך מלוכלכת" שפתיי נצמדות לאוזנה, היא נושכת את שפתיה, אלוהים אדירים היא עומדת להרוס אותי, "אני מחכה לשמוע את תשובתך" מחליק את שפתיי לכל אורכו של מתאר בטנה, היא מאדימה, נושך את הבטן שלה, אלוהים היא כל כך יפה,  המעשה גורם לה להתפתל ולנסות להתרחק, אך אני לא מאפשר זאת בתוקף, "את לא תתחמקי" נימתי נזפנית.

Fatal fate //גורל קטלני{InbaR}Where stories live. Discover now