היי, רגע לפני שאתן קוראות אשמח נורא אם תצביעו לפרקים אעריך את זה נורא😍
בנוסף..מזמינה אתכן לעקוב בעמוד האינסטגרם-sweet_books66786
🩷עיניי עוברות על עיניה הכהות, אפלוליות, היא המומה לחלוטין, מה שגורם לשפתיי להימתח לכדי חיוך, מנענעת את ראשה בכלא ידיי אשר לופתות את לחייה הרכות, מעביר את לשוני על שפתיי ומרגיש בטעמה המתקתק, עוצם את עיניי רק לרגע ומתענג על טעמה, פאקינג יאמי. עיניה פעורות לרווחה בהפתעה, "למה עשית את זה?" היא שואלת בבלבול עז, בטני מתערפלת, אך קור מקפיא עוטף אותי לאחריה, מרגיש כמו במן אופוריה , עיניי גולשות היישר אל שפתיה, אדומות. רכות. מעוורת תאווה, המחשבה על אותן שפתיים עוטפות את הזין שלי גורמות לו להתפתל במכנסיי, כובש את מחשבותיי הגסות, מחליק את גופי לצד גופה, אוחז במותניה ומתענג על רכות קימוריה ובטנה, מתיק את עיניי בעל כורחי משפתיה ומבחין בקונור והבחורה שאיתו על הרחבה הרחק מאיתנו. מחייך לעצמי בשביעות , ומחזיר את מבטי אל מבטה הזועף של הבחורה הפראית. עוטף את עצמי בנימה קרירה מעט שתשרה דומיננטיות, "את רוצה לשתות משהו?" אני שואל , עיניה נותרות פעורות לרווחה ואף יותר, לאחריה היא מצהירה את עיניה, מחליקה את לשונה על שפתיה התחתונות, עיניי מיד גולשות אליהן, כמו סם ממכר שלא ניתן להיגמל ממנו. למעשה כמות הפעמים שחשבתי איך שפתיה ירגישו תחת שפתיי, איך הן תרגשנה בזמן שהלשון שלי חורצת את שפתיה ומוצצת את טעמה, הדרך שבה שיניי תחרוצנה את שפתיה בעוד תשוקה אדירה גועשת בגופנו כמו אש מחממת ולוהטת, הדרך בה הלשונות שלנו ירקדו, אלוהים אדירים. מנענע את ראשי ומנסה לכבוש בכל יכולתי את מחשבותיי המרגיזות שמופיעות בזמן הכי פחות טוב, חושק את שיניי ונושם בכבדות, מסך עשן מתנוסס לנגד עיניי, אך למעשה זהו עשן אמיתי, מרים את ידי ומנענע אותה במעט כאשר אני מבחין באדם שמחזיק סיגריה לנגד עיניי, "זה נראה כאילו אתה צריך את זה אחי" אומר אותו בחורה מקרב אל גופי את אפריל, שנראית המומה מתמיד, כאילו כול מילותיה המתריסות ברחו מבין שפתיה, מפנה את מבטי אל אותו בחור, עיניו מלוכסנות, חומות, כהות, עובר לכל אורכו ובוחן אותו , נראה מוכר, כאילו פגשתי בפרצופו בעבר, אוחז במותניה של אפריל שמתנועעת בידיי, הוא מושיט לעברי סיגריה, אך אני יודע בכל ליבי שזהו אינו טבק, אלא דבר מה קטלני יותר שבעבר השתמשתי עד שאבי הכריח אותי להיגמל ממנו, נושך את שפתיי כאשר הזיכרון מפלח את ראשי, בשילוב קטלני של כאב עז ורגשות אשם מזויינים.
עבר
~
"בבקשה" קונור מושיט לי את סיגריה , מחזיק אותה בין אצבעותיי, "תודה" חייך אליו ומכניס את הקצה אל בין שפתיי, לופת את המצית בין אצבעותיי ומבעיר אותה , העשן נפלט מצידה השני ומסתחרר באוויר הצח של קליפורניה, שואף אותה אל ראוותיי , מרגיש את אותו עשן סמיך מתערפל בראוותיי בעוד תחושת האופוריה העמומה בוקעת בכל חדירת עשן אל גופי , "פאק אחי, זה טוב" אני נאנח וממשיך בשאכטה נוספת , עוצם את עיניי ומאפשר לאקט לעוטף אותי בהרגשה האלוהית, מרחיק את הסיגריה מבין שפתיי ופוקח את עיניי הנוף של חופיי קליפורניה, המים הגועשים, זה בדיוק מה שאני צריך, מקרב את הסיגריה אל בין שפתיי בשנית בעונגות, ושואף את התחושה אל מעמקיי ראוותיי, עוצם את עיניי, אך לאחר רגע של אופוריה מטלטלת חושים הסיגריה נלקחת ממני באכזריות, פוקח את עיניי בזעף ומבחין באחי הגדול, מיכאל, עיניי הופכות לכדאי חריצים קטנים וזועמים, "מה אתה עושה?" אני שואל בכעס, ומלקק את שפתיי, "מה אתה עושה?" הוא שואל בעוד הזעם העז מטפטף מקולו כמו רעל, "מעשן..." נוחר בבוז, הוא מגלגל את עיניו ושומט את הסיגריה אל החול הרך, "חתיכת אידיוט, זו לא סיגריה רגילה." הוא ממשיך לנזוף בי, מושך בכתפיי בחוסר עניין, "שיהיה" אני אומר בנימה קרת רוח, הוא מגחך בזלזול, "מה אתה חושב שהיה קורה לך אם אבא היה יודע שאתה מעשן את הזבל הזה?" הוא שואל בחריפות , מעקל את פניי, "אני לא יודע. משום שאבא לא ידע לעולם" מצהיר בפניו באזהרה בלתי נשמעת, הוא משלב את ידיו ומגחך במרירות, "אבא תמיד יודע." הוא אומר, קולו מהול בהערצה אדירה, מגלגל את עיניי, "אז שידע" אני אומר בצורה מתריסה ומצהיר את עיניי כלפיו, הוא מנענע את ראשו בחוסר אונים ומפנה את מבטו אל קונור, "חתיכת אידיוט, למה הבאת לו את החרא הזה?" הוא שואל ומצביע על הסיגריה שקבורה עמוק באדמת חול הים, אך צל של חיוך נשקף משפתיו, "חיים רק פעם אחת, הגיע הזמן שליאו שלנו יהפוך להיות גבר אמיתי." הא אומר בלגלוג, מפנה את מבטי אל חברי המזויין, במבט רצחני שגורם לו להשפיל את עיניו, "תסתום את הפה שלך" אני מצהיר בפניו, "אולי הוא באמת היה צריך את זה" אחי הגדול ממשיך, מעביר את מבטי המרטיט אליו, הוא מגחך בשקט, ידיו עוד שלובות, הוא מניח יד תומכת על כתפי, "אתה לא צריך לעשן סיגריה כדאי להיות גבר אמיתי" הוא מניח יד על כתפי, חושק את שיניי, "אתה כבר אחד כזה" הוא תופח על ראשי ומתרחק מאיתנו, "אליוט בלי שטויות" הוא אומר קולו סמכותי, חורץ את לשוני כלפיו בשעשוע, הוא שולח אליי מבט אחרון ומתרחק לאזור בו שאר חברי המאפיה נמצאים, בעוד מסיבה ארורה.
~
הווה
מנענע את ראשי וחוזר אל המציאות המעוותת, נושך את שפתיי כאשר רגשות האשם מבעבעים בבטני וכמו אגרוף כואב מכים בחוזקה. לפתע מכה בי ההבנה, הסוחר סמים השני. כובש חיוך עצום, מפנה את ראשי לשני הכיוונים כמו אדם שבודק אם בטוח לו לקחת מהסמים אשר מציע לי, מחייך אליו חיוך אמין, חובק את הבחורה הפראית אל גופי בחוזקה, אך למעשה הפעם שלא כמו פעמים קודמות היא אינה מתפתלת ואינה מתנגדת, "אני אשמח לשמוע עוד" אומר אל אותו בחור בעל עיניים מלוכסנות, הוא מהנהן בחדות ומביל אותנו היישר אל מחוץ למועדון, כאשר אנו מחוצה לו , מתקדם לעבר סמטה חשוכה, האוויר החם של אקפולקו מלטף את גופי, בעוד גל נוסף של עונג מופיע כאשר הבחורה הפראית מתכווצת בין ידיי ונדחקת, כאילו קוראת אל הגנתי, כובש גיחוך אדיר, היא אמורה כבר לדעת שהדבר היחיד שעליה לחשושו מפניו הוא אני. הוא שולף לנגד עיניי סיגריה, אך זו אינה סיגריה רגילה ופשוטה, מציע לי אותה, נוטל אותה מידיו, ידיי מחליקות על מותניה של הבחורה הפראית, תנועות גופה אינן משקפות חולשה, לוחמנית. מחשבה שבחרתי להכיש מכה בי בעיוורון, היא מכירה אותו, מובן. "איזה חומר יש כאן?" אני שואל באותה נימה רגוע לגמרי, למרות שבתוכי אני גועש כמו מפל סוער, הוא מצהיר את עיניו כלפיי אך על פניו חיוך משועשע, "כשאתה מגיע למסעדה בעלת כוכב משלן, האם אתה מבקש מהם את המתכון למנה הכי נמכרת שלהם?" הוא מחייך בחביבות מזייפת ומניח את ידו על כתפי, מרים גבה, אני מאפשר לבחורה הפראית לעמוד לצידי, מכניס לכיסי את הסיגריה, הוא לאומתי מכניס אל בין שפתיו את הסיגריה שלו ושואף לעומק, נראה כאילו נקלע עמוק אל האופוריה ותחושת הסיפוק, מפשיל את שרוולי על מנת שאויבי יוכל להבחין בקעקוע אשר שייך לבחירי לה אמה, כף יד צבועה בשחורה אשר אוחזת בוורד עז ובוהק, מחזיר את עיניי אל עבר סוחר הסמים, פוער את עיניו ופונה לברוח כל עוד נפשו בו, "לא כזה מהר" אני אומר ומניח את ידי על כתפו, גד נוסף נפל במעמקיי הפח.
-------------
הפרק של היוםםםםםםםםםםםםםם
מה דעתכן??, מה הכי אהבתן?? אני אהבתי את החזרה לעבר!!
מתנצלת על השעה:)
מקווה שנהנתן ונפגש בפרק הבא!, אוהבת בכמויות ומעריכה בטירוף עינבר:)
YOU ARE READING
Fatal fate //גורל קטלני{InbaR}
Romanceאליוט אליסיו (ליאו סטון)- גבר כוחני בעל מראה מרהיב ועוצר נשימה,סקסי עד כדי כאב,אופיו כמו פצצה מתקתקת שאך ורק רוצה להתפוצץ,זחוח,שחצן,יומרני. בעל חיוך כובש ועבר שהשאיר אחריו צלקת שסוע עמוקה ומלאה ברגשות אשם שמשפיעים על חייו היומיים,מאחורי מסכה של קור...