היי, רגע לפני שאתן קוראות אשמח נורא אם תצביעו לפרקים אעריך את זה נורא😍
בנוסף..מזמינה אתכן לעקוב בעמוד האינסטגרם-sweet_books66786
טריגר (הפרעות אכילה).
אני מתבוננת בלין, היא מתקדמת אל חדר השירותים רגליה סבכות זו בזו וכמעט כושלות, בדיוק כמותי, ממשיכה לעסות את רקותיי בעוד כאב הראש עוד נותר ללא שום חמלה, "נו?," היא מביטה בי ומכריחה אותי במבטה לענות לי על שאלתה, מה דעתי על הבחור שהכירה במועדון?, פאק, בעודה כושלת בצעדיה היא מניחה את תיקה לצד כיור השיש הרחב, ומתבוננת בי בעיניים שמבקשות לדעת את האמת האסורה, אני לופתת את ראשי מחשש שאם אעזוב ראשי יתגלגל על הרצפה כמו כדור באולינג, מזיזה את שיערי הצידה ולועסת את שפתיי בזמן שאני מנסה למצוא תשובה הגיונית ללין שלא תגרום לה לערוף את ראשי, בעצם, אינני מתנגדת לכך שיערפו את ראשי כעת, כאב הראש מסחרר ודואב בצורה כמעט אלימה, אני עוצמת את עיניי , ואוספת את עצמי , "הוא נראה לוהט" זאת התגובה הראשונה שבוקעת מבין שפתיי, ממהרת להעביר את ידיי אל שפתיי וסוגרת את פי בעיניים פעורות, עיניה של לין מוצהרות היישר אליי והיא מתופפת על השיש בציפורניה בגוון הוורוד בייבי, "תחזרי שנית בבקשה אפ'" אני שמי היא אומרת בטון שנשמע מאיים למדיי אני מצטמררת ומנענעת את ראשי מצד לצד, "הוא נראה חזק, גדול, הוא יפה" היא חושקת את שיניה, "ולמי לדעתך הוא יתאים יותר ? אפריל" היא מגרגרת בעוד עיניה יורקות אש לכיווני, מעלות אותי בלהבות אדירות של אימה, אני בולעת את רוקי, היא עושה צעד נוסף וגורמת לי להרים את ראשי במעט על מנת להתבונן בעיניה הזועמות, אני מלקקת את שפתיי ומרגישה שאני מתעופפת, בחילה זעה לאורך גופי ומיצי מרה נוספים מבעבעים בי, נלחמת בדחף ובדמעות המאיימות, הציפור שלה אשר מעוצבת למשיי ננעצת בסנטרי בעודה מרימה את ראשי יותר כאשר גופה כמעט גוהר מעליי, "אה?, אפריל, במי לדעתך הבחור הלוהט יבחר?" היא חוזרת אחרי מילותיי, אני מרגישה את הצריבה שבסנטרי, דחף של אומץ עמום בוער בי, "אנחנו צריכות לגלות לבד" אני מחייכת בצורה מתקתקה ומזויפת, עיניה צורבות התכול שלה גועש, היא מעקלת את שפתיה לכדי חיוך מסוכן, כובשת צמרור איימתי, "שתינו יודעות בדיוק במי הוא יבחר" אני מעקלת את פניי, "במי?" אני שואלת למרות שאני יודעת בכל ליבי שתחרות נגיד לין זה להיכנס למלכודת של פאקינג מוות מריר ורע , רגליה נדחקות בין רגליי והיא דוחפת אותי אחורנית , אני מועדת וכושלת, הישבן שלי נחבט בשטיח הרך , עיניה נראות סוערות , מפחידות , מלאות ברעל ארסי, כאב הראש אשר מהול בקטלניות הוא אינו שילוב נהדר בלשון המעטה, אני משפשפת את ראשי וגונחת מכאב, "את חמודה שאת חושבת שכל העולם בשבילך, בדיוק כמו פעם, בדיוק כמו באותה התקופה שהיית בת שבע עשרה ארורה," היא מצחקקת בשיכרון, "שחשבת שהעולם בפאקינג כף יד שלך, אז תני לי לגלות לך סוד, חמודה" היא יורקת את המילים כמו ארס, "את לא שווה כלום, בטח לא כמו פעם" היא מצחקקת בשיכרון מוחלט, "תסתכלי על עצמך , לעזאזל אפ'" היא אומרת במן חמלה מזויפת , אני פוערת את עיניי ומרגישה את מילותיה פוגעות כמו סכינים חדים בליבי המדממם, " תעשי עם עצמך משהו חמודונות" היא אומרת ומנענעת את ידיה לנגד עיניי, אני נושכת לעומק את שפתיי ומרגישה את טעם הברזל מסתחרר בין שפתיי, דמעות ארורות דוקרות את גלגלי עיניי, גוש מעובה נוצר בגרוני כאשר מילותיה מכאיבות לי יותר ויותר בכל רגע, "בחורות שוות, הן צנומות, רזות, דקיקות, " היא אומרת בעוד עיניה התכולות מבזיקות לכדי חריצים, מילותיה הן כמו רעל ציאניד, "לא... איך לומר, כמוך" היא מגרגרת ומגלגלת את עיניה בעוד בטני עושה סלטות, זו אינה הפעם הראשונה שלין מעירה לי על גופי, אך זו בהחלט הפעם הראשונה שהיא כל כך אכזרית, מיצי מרה מתערפלים בבטני ומטפסים אל הושט שלי, אני מתרוממת בשיכרון חושים הודפת לרגע את גופה הצנום ורצה במהירות אל השירותים, רגליי קורסות מטה על רצפת הקרמיקה בסחרור מהיר, מיצי מרה מבעבעים ועולים היישר דרך הושט שלי, גולשים מבין שפתיי, כמעט כלום, משום שלא נותר עוד דבר בקיבתי, יד צנומה נחה על שכמי בהדיפה קלילה , אני עוצמת את עיניי שכל מה שעוד נותר בתוכי נפלט החוצה, "לעזאזל אפריל, שזאת שיטה מצוינת לירידה במשקל" אני שומעת את התענוג בקולה המתקתק , עוצמת את עיניי בחוזקה ומשעלת, "לכ...לכי להזדיין" אני ממלמלת בין השיעולים, ומנגבת את השפה התחתונה שלי, לין זזה אחורנית ומאפשרת לי להתרומם , ליבי הולם בקשת צלעותיי בעוד ראייתי מתערפלת, "כמובן שאני אעשה את זה, עם אותו הבחור הלוהט, אבל לא לפני ש," היא מתרחק ממני ופוסעת היישר אל תיקה הוורוד, אני מרימה את גופי הדואב בעל כורחי ונלחמת בדחף העז לברוח ולנטוש , את הכול, לעזאזל, ללכת לפינה הרחק מכל החרא ופאקינג להיעלם, "בהצלחה למצוא אותו" אני ממלמלת תחת אפי שוטפת את פי ומעלימה בשנית לערב את חמיצות רוקי, "אוי אפריל, מתוקה, אני מוצאת את כל מי שאני רוצה, בכל זמן שאני רוצה" החיוך שמטפס על שפתיה אשר צבועות באדום נועז, גורם לצמרמורת לעבור בגווי, "איפה הייתי?" היא ממלמלת ודוחפת את ידיה אל תיקה, "אה כן" היא צוהלת כאשר היא מוציאה מתיק הוורוד שקית קטנה ובה חומר שמזכיר לי עוד יותר את עברי האפלולי, החומר הנורא, "זה קוקאין?" אני שואלת בצרידות ומטהה את פניי אליה , חיוכה מתרחב על פניה בעודה מהנהנת בשיכורת , "מאיפה לעזאזל השג את זה?" אני שואלת ומצביעה על השקית הקטנה שבין ציפורניה הוורודות, "כאילו דה!, אנחנו ממש קרובות לדרום אמריקה, ובדיוק שם מייצרים את זה, חוץ מי זה בחור חמוד שהתמזמזתי איתו שם נתן לי שקית אחת " היא אומרת ומעקלת את פניה, אני מכווצת את גבותיי, ומרימה את ידיי בשנית על מנת לעסות שוב את רקותיי, לפעמים אני לא מאמינה שלין היא אותו הבן אדם, ברגע אחד זועפת, שוצפת ומלאה ברעל מריר ורגע אחרי קולה חמים ומלא במן מתיקות, "מה דעתך שננסה?, אני יודעת שאניס לא תסכים לנסות את זה איתי" היא מחייכת, שיניה בורקות, וקורנות היישר אליי, אני מתבוננת בה ומצהירה את עיניי, שונה מקודם לכן, כאילו משהו השתלט עליה, רוגע משרה עליה, "לא. אני לא רוצה סמים לין" אני אומרת ומגבירה את קולי על מנת שלין תבין את המסר, הי מגרגרת, "נו באמת אפריל, מה הבעיה שלך, זה רק קצת קוקאין, אני לא רוצה להיות לבד באופוריה" היא אומרת ומחייכת בצורה מעוותת, אני מנענעת את ראשי משלבת את ידיי ומניחה אותן על חזי, "לא לין, אני לא רוצה לחזור שוב אל אותה התקופה, אני לא רוצה לעשות שוב את אותן הטעויות" אני תקיפה בעוד קולי מהול ברגש , היא מצהירה את עיניה, "אז לא תהיה לך שום בעיה אם עשה זאת כאן" היא מקישה בעזרת ציפורניה הוורודות על השיש, "תסיימי מהר" אני חושקת את שיניי , סלידה מבעבעת בתוכי, לחשוב שאני הייתי בדיוק כך, כמו לין, אני נושכת את שפתיי ומדחיקה בכל יכולתי את זיכרונותיי מאותה תקופה ארורה ומייגעת, מתבוננת בלין מסדרת עבורה שורה של אבקה לבנה וקטלנית, מגלגלת שטר כמו קשית, ומסניפה את האבקה אל אפה, עיניה נעצמות בעוד החומר הקטלני נכנס אל גופה הצנום, היא רוקעת בשתי רגליה ומקפצת, "פאק!, התגעגעתי לזה" קולה מסועף, אני מגלגלת את עיניי בסלידה.
---------
הפרק של היוםםםםםם
והנה לה עוד סיבה ללמה נוצרה לאפריל כזה חוסר ביטחון לגבי גופה, וכמה סלידה אמיתית היא מרגישה כלפיי לין.
מה דעתכן על הפרק??, מה הכי אהבתן??
מקווה שנהנתן ונפגש בפרק הבא:), אוהבת בכמויות ומעריכה ברמות , עינבר:-)
💓💓💓💓💓💓
YOU ARE READING
Fatal fate //גורל קטלני{InbaR}
Romanceאליוט אליסיו (ליאו סטון)- גבר כוחני בעל מראה מרהיב ועוצר נשימה,סקסי עד כדי כאב,אופיו כמו פצצה מתקתקת שאך ורק רוצה להתפוצץ,זחוח,שחצן,יומרני. בעל חיוך כובש ועבר שהשאיר אחריו צלקת שסוע עמוקה ומלאה ברגשות אשם שמשפיעים על חייו היומיים,מאחורי מסכה של קור...