היייי מהממות שלי!!!! אז רגע לפני הפרק אני חייבת לשתף אתכן, כך, לפני שנה בדיוק עלה לו הספר גורל קטלני...ואלוהים רק יודע כמה זמן חיכיתי לכתוב ספר מאפיה, אחד הטרופים האהובים עליי, אבל משהו בי רצה שינוי, ספר מאפיה לא קלאסי, ספר שישגע קוראות ויהיה צרוב בליבן, חקרתי והתעמקתי על כול פרט בעולם כנופיות הפשע והמידע שצרכתי היה מרתק, צפתי בסרטים וקראתי כמו מטורפת וכך העשרתי את הידע שלי לגבי עולם הפשע המרתק, מה מסתתר מאחורי ראשם של קרימנלים מן השורה....וכך נוצר לו ספרם של אליוט ואפריל, ובאופן אישי הספר הזה הוא בהחלט הפייבוריט שלי, אפריל היא בדיוק אני, מאופייה התוסס ועד היופי שלה, כזו אני, ואילו אליוט, אליוט הוא כול דרישותיי. בכל אופן אני כאן כדי להודות מכול ליבי על השנה המטורפת הזאת, על הזוג הזה שכבש את ליבי בכל פרק ופרק וגרם לי להתאהב ,להשתגע, לבכות ולהתפחלץ מהם, לרצות עוד ועוד ולהתמכר כמו מטורפת. ולכן, כמובן מעומק ליבי אני מודה על כול רגע שאתן כאן, משתפות אותי במסע שלכן, בתחושות שלכן ובתשוקות שלכן, על ההצבעות, הצפיות והאהדה והתגובו ת שלכן שמפוצצות את הלב שלי לחלוטין, להודות לכן על כך שאתן כאן איתי במסע שלי, ועל כך שאתן חלק בלתי נפרד מחיי, תודה לכן. תודה מכל הלב שלי.
ובנימה זו, הפרק מכיל מעל 5000 מילים.......
מזהירה מראש הפרק בחלקו יכול לעורר טריגר אז שימו לב.
תהנו3>
--------------------
כאב עדין משתרך לו בגבי, אך לא רק זאת, אני מסוגל לחוש את כאבה העדין, אני מסוגל להכיל אותה ולהבין מדוע היא חוששת לגבי העולם האכזר שלי, העולם שלי מלא בתככים, רעל שזורם כמו נחלים, רוע טהור ורצון עז כל כך לכאב, אך תחת זאת כבוד הוא היחיד שמתנוסס לנגד כול אדם שנמצא במאפיה, בכנופיית פשע כזו או אחרת, חוקים רבים מטשטשים ואילו גבולות נחצים, אך כבוד יהיה תמיד.
רוכן קדימה, אפריל בגובה עיניי כך שאיני נאלץ להרכין את הראש שלי על מנת לשוחח איתה, השפתיים שלה נראות כה ממכרות ומשכרות, בולע את רוקי ובמאמץ אני מקשיב למילותיה, כל כך קשה להתרכז כאשר השפתיים המזויינות האלו שלה נעות בתיאום מושלם, ננשכות על ידי שיניה, לעזאזל, אני אמור לנשוך אותן בחוזקה כל כך עד שהאדמה המזויינת תקרוס תחת רגלינו הו אלוהים, הבחורה הזאת מוציאה אותי מדעתי ומסחררת את הראש שלי כל כך חזק בצורה טובענית, היא מערבלת אותי עד עיוור חושים, תופס בלחיים העסיסיות שלה ונושק לה בעוצמה, על אף השריפה הבוערת בגבי אני מנשק אותה בחדות, אני זקוק לה כל כך אני זקוק לה כדי לנשום, בחורה הפראית שלי.שפתיי נלחצות כנגד שפתייה, אלוהים, ברגע ששפתיי נצמדות לשפתיים שלה אני מרגיש את התחושה הטובה ביותר שאדם יכול לחוש, היא כל כך לוהטת, עוצרת נשימה, תחילה היא מהססת מעט, אך מתרפקת ומתרפה על גופי בעניגות שפורטת על כול חלק וחלק בגוף הדואב שלי, היא רוכנת קדימה ונצמדת אליי, הגוף שלה נצמד לגוף שלי, עוטף את גופה ומרים אותה מדרגה נוספת, אך היא מנתקת את שפתיה משפתיי, עיניה נוצצות, "אתה צריך טיפול חוטף" היא מוסיפה, מגלגל את עיניי, "כשאת איתי אני מסוגל להכול. כול פאקינג דבר מזויין פראית שלי" נשמתי מלטפת אותה, היא כל כך יפה.
YOU ARE READING
Fatal fate //גורל קטלני{InbaR}
Romansaאליוט אליסיו (ליאו סטון)- גבר כוחני בעל מראה מרהיב ועוצר נשימה,סקסי עד כדי כאב,אופיו כמו פצצה מתקתקת שאך ורק רוצה להתפוצץ,זחוח,שחצן,יומרני. בעל חיוך כובש ועבר שהשאיר אחריו צלקת שסוע עמוקה ומלאה ברגשות אשם שמשפיעים על חייו היומיים,מאחורי מסכה של קור...