הימים חלפו להם ממש כמו סערה ביום גשום וסגרירי, עם הכאב שסחף אחריו כול האירועים האחרונים, הצלחתי להתמודד כמו גדולה. בשבוע הקרוב יתרחש יום ההולדת שלי, וגם תחילתה של שנה חדשה, מתרווחת על גבי המיטה, משפילה את מבטי אל אליוט, הוא מנמנם בצורה היפהפייה ביותר שראיתי בחיי, אלוהים, המראה שלו אלוהי וממכר, הוא כל כך יפה שאני מרגישה שעיניי עולות בלהבות. כאשר אליוט יקום, נלך יחד למכון הכושר, על אף שאני עוד סולדת מהגוף שלי , אליוט בכל פעם מחדש נוגע בנקודה העמוקה בלב שלי ומזכיר לי כמה אני יפה, עם כמה שזה קשה להסכים איתו, אני חייבת להגיד שהוא חולל שינוי נרחב בי, פתאום אני לא רואה סיבה לפתוח את פי ולדחוס את אצבעותיי, להעלים את הנפחות המזעזעת בבטן שלי, הוא יודע בדיוק איך לפרוט על הלב שלי בצורה הכי עמוקה שניתן לעשות, נושכת את שפתיי, פתע יד מחוספסת ואכזרית מטפסת על הרגל שלי, אני עפה קדימה במהירות האור, כול גופי מותך על המיטה באכזריות על ידי לא אחר מהחוטף האכזר שלי, "חתיכת אידיוט!" אני צווחת מכה בידו, כעת הוא זה שיושב על ראשית המיטה ואילו אני שוכבת חסרת אונים, הוא ממוחץ את לחיי כאילו הייתי ילדה קטנה, "תירגעי פראית, היית נראית כל כך שקועה במחשבות, הייתי חייב לעורר אותך טיפה" נוחרת בבוז ומכה את ידו שתתרחק מלחיי, "הבהלת אותי טיפש" מגלגלת את עיניי ומתרוממת מעלה על מנת לרכון ולתת לו נשיקה עצומה ולוהטת, הוא אוחז בסנטר שלי, "אני הולך לצחצח שיניים, ואחר כך אני נשבע שאבלוס את השפתיים שלך באכזריות" הוא נאנח ומתרומם מהמיטה, מעקמת את פניי, "אתה מטופש" אני מכריזה וזורקת עליו את הכרית, שכמובן לא מצליחה לפגוע בו הוא חומק לחדר הרחצה כאשר חיוך זחוח מתיימר על פניו, אלוהים אני פולטת צווחה כאשר אני מבחינה כי הוא ללא בגדים בכלל, על אך שאני זוכרת במדויק שהלך לישון לפחות עם תחתוני בוקסר.
מרימה את גופי וממהרת אחריו רגליי נוקשות על גבי רצפת השיש ממהרת לחדר הנוחיות, "חתיכת סוטה, אתה הלכת לישון עם בוקסר לא?" המברשת נתלית על שפתיו כאשר הוא מתקדם קדימה ידו מגששת ונשלחת קדימה כאשר הוא מקרב את גופי אל הגוף הלוהט שלו, כמו לבה חמימה אשר מתסיסה כול תא בגופי, ביד אחת הוא עוטף אותי ובשנייה הוא ממשיך לצחצח שיניים, מגלגלת את עיניי ונוחרת בבוז, אך עם זאת אני קוברת את פניי בחזהו המוצק ומסוגלת להרגיש באיבר שלו מלטף את הבטן שלי, "אלוהים, אתה פשוט חרמן 7\24," מגלגלת את עיניי, הוא מתרחק מגופי, שוטף את פיו ומנגב, "את רוצה שאחזור שוב לספור את כמות הפעמים שאת מגלגלת את עיינך וכך להפליק לך?" עיניו מאפילות בחמימות שמשסעת את בטני, "מה זה בדיוק שונה מבדרך כלל? אתה תמיד מפליק לישבן הלוהט שלי" מושכת בכתפיי, הוא מתקרב אליי שוב ידיו עוטפות את גופי, דיי עוטפות את עורפו בקושי כפות ידיו מחליקות אל עבר הישבן שלי, הוא מוחץ קלות, "אני אוהב את התחת שלך פראית שלי" הוא אוחז בדפנות התחתונים שלי ומשחק בהם בצורה מסוכנת, נושכת את שפתיי, מחליקה את ידי במורד גופו הלוהט ומעורר התאווה ואוחזת בזין הזקור שלו, "אלוהים פראית," הוא נאנח אך תופס ביד שלי וחדל את מעשיי הזימה אשר תכננתי לבצע, הוא מרים את ידי וכורך אותה סביב עורפו העבה, רוכן מטה אל הגובה שלי, ואילו אני עולה על קצות אצבעותיי כדי להגיע אל פיו, שפתיו לוהטות יותר מאש בוערת, הוא מופרע ומופרז, אני אוהבת את זה, שפתיו מתרסקות על שפתיי בלהט עז כל כך שלא מותיר מקום לדמיון, הזיפים שלו מעקצצים ועוקצים אותי, בשילוב קטלני לחלוטין עם זקיקי העונג אשר נורים להם לכל אורך גופי, הלשון שלו מחליקה בארוטיות על גבי הלשון שלי, רגליי כושלות ואילו אליוט לא היה תופס בגופי הייתי קורסת על הרצפה, הוא מרחיק הנשיקה הארוטית, השפתיים המפתות שלו נראות כמו קסם שהופך את בטני, גופי מותך על גבי השיש, נשימותיי מואצות, "הזיפים שלך שורטים אותי" אני מתנשפת, הנימה שלי מלאה בזעף תוסס ולוחמני, "את רוצה שאוריד אותם?" הוא שואל ומצמיד את גופו אל שלי, פוער את רגליי ומתקרב יותר אל הליבה הלוהטת שלי, ידיו משני צדי ירכיי, הוא גוהר מעל גופי ומתקרב יותר ויותר, גופו פולט חום כמו חממה לוהטת, אני נזקקת לכל טיפת אוויר קטנה שנמצאת ביננו, הוא קרוב כל כך עד שאני מסוגלת להרגיש את טעמו הגברי על לשוני, "דווקא לא, זיפים מחמיאים לך, הם מהווים לך פרצוף לוהט ואכזר יותר" חיוכו היומרני זורח לו מנגד שפתיי, מכחכחת בגרוני, "אחרת אנשים לא יפחדו אילולא המראה הקשוח הזה" הוא מצמיד את שפתיו לשפתיי לעוד נשיקה לוהטת וחמימה, כזו שמבעירה את כול דמי בעצמותיי וגורמת לו לקרקש בעוצה שמטלטלת אותי עד העצם, "את טוענת שאני לא מפחיד מספיק" הוא מרחיק את שפתיו, מתלבשת כמו קופיף על צווארו ומקרבת אותו אליי, "לא" נאנחת ונצמדת אל העסיסיות המפתה שלו, "אני טוענת שאתה לא מפחיד בכלל" מחייכת כנגד שפתיו, "הבנתי אותך" הוא מהנהנן, מצחו נח על מצחי, ליבי נוסק, הוא לופת את הישבן שלי וסוחב אותי איתו אל עבר הארון רחב הידיים, הוא מניח את גופי על הרצפה, עיניו שולחות לעברי זקיקים לוהטים של חמימות, הוא מפליק לישבן שלי, "קדימה תתלבשי, הולכים לעשות אימון" הוא מכריז רגע לפני שלובש תחתוני בוקסר.
YOU ARE READING
Fatal fate //גורל קטלני{InbaR}
Romanceאליוט אליסיו (ליאו סטון)- גבר כוחני בעל מראה מרהיב ועוצר נשימה,סקסי עד כדי כאב,אופיו כמו פצצה מתקתקת שאך ורק רוצה להתפוצץ,זחוח,שחצן,יומרני. בעל חיוך כובש ועבר שהשאיר אחריו צלקת שסוע עמוקה ומלאה ברגשות אשם שמשפיעים על חייו היומיים,מאחורי מסכה של קור...