היי, רגע לפני שאתן קוראות אשמח נורא אם תצביעו לפרקים אעריך את זה נורא😍
בנוסף..מזמינה אתכן לעקוב בעמוד האינסטגרם-sweet_books66786
🩷
אפריל
חופנת בעזרת הכף שלי עוד ירקות ודוחפת אל תוך פי, מתענגת על כול ביס מלא ברעננות, חשיקת הסכין על הצלחת גורמת לי להסב את מבטי אל עבר החוטף שלי שכעת מכניס אל פיו חתיכה עסיסית ממנת הסטייק שהזמין, כאשר אדמומיות זולגת על שפתיו הבשרניות, הוא מלקק בעזרת לשונו, עיניו מורמות אליי וחיוך צדדי זחוח ושחצני נצץ בפניו המסותתות , ליבי הלם בחזי נוכח המראה שלו, ידי נוטשת את הכף ועוברת היישר אל המים הצוננים שיחזירו אותי בחזרה אל המציאות הארורה שבתוכה אני שרויה, עליי להסתפק במשהו שישאיר אותי במקומי כאשר גלים של חום סמיך משפיעים על גופי וכמעט מטלטלים אותי לגמרי, בולעת את הירקות ומחליקה אותם בעזרת לגימה מן המים. אני חייבת לברוח, אני חייבת להתחמק החוצה. "את רוצה ביס?" שאלתו גורמת למחשבותיי לשוב אל המציאות הארורה, "אה?" מכווצת את גבותיי, "שאלתי אם את רוצה ביס מהסטייק?" הוא תפס בעזרת המזלג חתיכה עסיסית ויפה וכיוון אותה היישר אליי, נשכת את שפתי והתבוננתי בתאווה בחתיכת הבשר העסיסית, נקרעת בין הדחף העז לבלוס את זה אל תוך פי או להמשיך לאכול את הסלט, "אני-, זה בסדר לא." אני אומרת ומכניסה אל פי חופן נוסף, "בחייך פראית. זה רק סטייק" נושכת את שפתיי, "ומה אם הרעלת אותי?" אני שואלת בחשדנות ומשלבת את ידיי על חזי, זווית פחיו מתעקלת כלפיי מעלה, אילו יכולתי הייתי גורמת לה לחזור להיות שמוטה, "את חושבת שאני ארעיל אותך?" הוא שאל ולוגם ארוכות מהמשקה האלכוהולי, בזן שעיניו המסחררות מתבוננות בי, נשימתי נעתקת, לועסת את שפתיי בכלא שיניי ומהנהנת בקצרה. בחוסר אמון. אני שונאת אותו. הוא מניח את אגרופו מתחת לסנטרו ונשען עליו, מתבונן בי, לעומק. עיניו מבעירות אותי בלהבות ירוקות חמימות ועזות, הוא מנענע את ראשו רק לרגע, "זה נהדר שאת חוששת ממני כך" נימת קולו שהטה בין כוונתו אליי אל בין כוונתו אל עצמו, הוא נראה שלם עם עצמו וכמעט גאה, "אמרתי משהו שמשעשע אותך?" שאלתי בניסיון חרוץ להבין את נוכח מבטו האינטנסיבי, הוא חייך במן חולמנות שהרטיטה את רגליי "את עצמך" הוא אמר בשקט, הזדקף ומחק את חיוכו מפרצופו כל זו בעודו נועץ מבט מאחורי גבי ונראה כאילו שכח דבר מה חשוב, הוא שולף את הטלפון שלו, עיניו הסוערות עוברות היישר אל המלבן הדק, הן מרקדות על המסך, הוא מחליק את אצבעו, ועונה לשיחת הטלפון.
אליוט
נושף נשיפה חדה ומתבונן בשמו של קונור מתמוסס על מסך הטלפון שלי, האידיוט יודע בדיוק מתי להתקשר, מגלגל את עיניי בצורה בלתי נראית, מחליק את האצבע של על מסך הטאץ' ועונה לשיחתו, "הלו?" נימת קולי מזהירה, "איפה אתה ליאו?" קולו מהוסה, חשדני במעט, "תסיק לבדך" אני אמר באיטלקית, על מנת שהשבויה שלי לא תבין דבר, עיניי מתבוננות בעיניה הכהות, הזעף מהול הכעס האדיר מסתחרר בעיניה, וגועש ללא מחדל, כובש חיוך ארור שאיים לכבוש את שפתיי, היא מגלגלת את עיניה ומכניסה אל בין שפתיה כף נוספת מלאה בירקות, לועסת, לסתה נעה בתיאום עם קצב הלעיסות האיטי שלה, אלוהים, לראות אותה אוכלת גורם לתחושה המשונה שבערה בתוכי להתפוגג, "סוף כול סוף מצאת זיון ראוי?" הוא שאל ונשמע נלהב מרעיונו המטופש, "אפשר להגיד" אני משתעשע, חורץ את לשוני ומלקק בעזרתה את שפתיי, מסוגל להרגיש בחיוך רחב של אידיוט גמור מבעד לטלפון שלי, "אולי תביא אותה הערב ונוכל לעשות ביחד אורגיה משותפת" הוא מגחך, אני חושק את שיניי נוכח המחשבה שאתחלק בשלל שלי, בקושי יכולתי לראות את שפתיה נוגעות בשפתיו של אחר, אז חילופי זוגות. בטוח לא. לעולם לא. נושם נשימה נוספת וקצובה, עיניה בוערות בסקרנות, אך חוסר הבנה משתלט על תווי פניה הסימטריים, "לא. אני לא חושב" נימת קולי מרושעת, "מעולם לא שמעתי אותך מוותר ככה על אורגיה" הוא נשמע המום מבעד לקו הטלפון, בחנתי בקפידה את תנועותיה החינניות, לא מסב את מבטי אפילו רק לרגע שמע היא תחלוף ותעלם, משום שעם הבחורה המשוגעת הזו כבר לא ניתן לדעת, "לפחות תביא אותה היום?" הוא שאל, מובן שאביא אותן. אין ספק. "אני אראה אם זה יסתדר" אני משיב בקרירות ולוקח חתיכת בשר עסיסית נוספת אל פי, לועס אותה בעדינות ומתענג על טעמה, "משהו נוסף אידיוט?" אני שואל ומבחין בכל תזוזה יוצאת דופן, "אה-, הא, כמובן!" הוא אמר כאילו נזכר בכך, "מודיעין הגיע לידיי, והודיע לי שבמועדון שאנו יוצאים אליו הגיעו שני מעוסקי הסמים של האחווה האירית" הוא אומר בנלהבות כבושה בקור, השלישי מבניהם גם יגיע, משום שהיא כלוא בידיי, "מצוין, נמצא את הבני זונה, נלמד אותם לקח שהם לא ישכחו לעולם" מלקק את שפתיי ומעביר את מבטי בבחורה הפראית, עיניה הגדולות מתבוננות בי, השנאה היוקדת פורחת מתוכן, מתענג על תגובותיה אליי, משהו בהתנהגותה המתריסה גורמת לתחושת עונג אדיר להתפרץ בגופי בצורה מסיבית, "אה וקונור" אני מחייך אליה בסכנה היא מגלגלת את עיניה בלוחמנות, "אל תשכח להביא את הבחורה שלך, אני רוצה לראות מי זאת הבחורה שככה גרמה לך בשבועיים האחרונים להתאהב" אומר בקול לגלגני, נשיפתו מעידה על כך שגרמת לזעמו, משועשע עד קלות הנשימה, "אני לא מאוהב" הוא רושף בזעם, כובש גיחוך אדיר שתסס בגרוני, "כן בטח" אני אומר ומנתק את הטלפון לפני שיספיק להגיב על כך, מכניס את הטלפון אל כיסי האחורי מחזיר את מבטי אל הבחורה הפראית ומצהיר את עיניי אל הבחורה הפראית, מרים את כוס המסקל ומאפשר לטעמו להשתלט עליי, המרירות מחליקה בגרוני, מקבל אותה ולוגם לגימה נוספת, מרים חתיכת סטייק, "את בטוחה שאת לא רוצה?" אני שואל בפעם האחרונה, היא מרימה את עיניה המבעירות ומכלה אותי במבטה הלוהט, "לא. אני מעניינת לחיות עוד טיפה לפני שתרעיל אותי" מחייך מתגובתה ובולע את החתיכה העסיסית, משלב את ידיי על חזי וממתין שתסיים לאכול, היא אוכלת באיטיות ומכניסה אל פיה עוד כף של סלט קינואה, לאחר רגע היא מניחה את הכף על הצלחת ומרימה בחדות את עיניה הפרועות לעברי, החום הבהיר של עיניה בוהק יחד עם המעטפת הכחולה, לועסת, בולעת, מלקקת את שפתייה, תאווה אדירה מבעבעת בגופי, "אני צריכה לשירותים" היא אומרת ללא ניד, אני מהנהן באישור, שפתיה מתפתלות ונראה כאילו היא מנסה להדוף חיוך ענק שמתפרץ, הו לא ,לא, חמודה, אם חשבת שאת הולכת לבד נפלה כאן טעות. מוציא מכיסי כמה שטרות ומניח על השולחן, מתרומם אחריה, היא מכווצת את גבותיה, ונאנחת בשקט, פוסעים יחד אל השירותים, פוערת את דלת שירותי הנשים, נכנס אחריה, רגליי נוקשות על הרצפה המיושנת, "אלו שירותי נשים" רוטנת, נושך את שפתיי ומהנהנן, "אני לא עיוור אני יודע." אני אומר נימת קולי קרירה כמו שרציתי, היא פוערת את עיניה בהפתעה מזויפת, "אתה מפתיע אותי בכל פעם מחדש" קולה לגלגני, כזה שמתסיס את דמי בעורקיי, "אתה לא יכול להיכנס הנה" היא ממשיכה, התרסתה רק מעוררת אותי יותר, נשען על הקיר ומשלב את ידיי, "מי בדיוק קבע זאת?" אני ממשיך בקולי הרגוע, עיניה נפערות עוד יותר, "פאקינג כול העולם!" היא מנופפת בידיה על מנת להבעיר את הנקודה, אני אוהב את הפה המלוכלך שלה, נושך את שפתיי, "היית יכולה לסיים כבר. תכנסי" מתבונן בה, "לא" היא משלבת את ידיה על חזה, "את מנהלת איתי משא ומתן?" אני שואל ומצהיר את עיניי בזעף, "ואם כן?" קולה מתריס, חוצפתה המתקתקה כמעט זולגת ממנה, "כנראה שלא תאהבי את התוצאות שזה גורף אחריו פראית" אני חושק את שיניי, "את רוצה שאני אנגב לך את הישבן הלוהט?, תכנסי, קדימה, מהר" מוחא כף, היא מנענעת את ראשה, "אידיוט"
-------
הפרק של היוםםםם
מה דעתכן על הפרק????, מה הכי אהבתן??, אני הכי אהבתי את שיחת הטלפון של קונור ואליוט!!!
מתנצלת שלוקח לי יותר זמן לעלות פרק:)
מקווה שנהנתן ונפגש בפרק הבא!!, אהבת בכמויות ומעריכה ברמות!!, עינבר:)
YOU ARE READING
Fatal fate //גורל קטלני{InbaR}
Romanceאליוט אליסיו (ליאו סטון)- גבר כוחני בעל מראה מרהיב ועוצר נשימה,סקסי עד כדי כאב,אופיו כמו פצצה מתקתקת שאך ורק רוצה להתפוצץ,זחוח,שחצן,יומרני. בעל חיוך כובש ועבר שהשאיר אחריו צלקת שסוע עמוקה ומלאה ברגשות אשם שמשפיעים על חייו היומיים,מאחורי מסכה של קור...