Ohlušujúce ticho. Mrazivý pokoj. Chlad obaľujúci jej pulzujúce srdce. Pocity jej tak neznáme. Jednoducho nič, čoby sa len malým náznakom stotožňovalo so spomienkami, ktoré sa viazali k Signal Idune, či južnej strane tribúny, na ktorej postávala.
Pamätala si to inak. Domáckejšie. Vrúcnejšie. Hlasný rev nadšených fanúšikov, ktorý jej od útleho mala vypĺňal uši.
„Echte liebe," skutočná láska.
Žlto-čierne vlajky, BVB, vlajúce vo vetre, boli vždy tým, načo sa fascinovane dívala skrz svoje zvedavé detské oči.
Záplava žlto-čiernej ju pohlcovala. Zmocňovala sa jej. Vzbudzovala v nej hrdosť.
No tak, ako pred rokmi odišla ona, zdá sa, odišla i atmosféra, po ktorej sa jej toľko dlhé mesiace cnelo.
Westfalenstadion nebol len akousi arénou. Westfalenstadion bol jej domovom. Pevnou pôdou pod jej trasúcimi sa nohami.
Ocitajúc sa tu opäť, prišla si však, akoby stála na úplne cudzej pôde. Chladnej. Zatrpknutej. Skrz naskrz popretkávanej výčitkami. Skoro, akoby sa Westfalen z časti snažil zrkadliť jej vnútro.
Carlotta Watzke sa po dlhých rokoch strávených v zahraničí vracia do rodného Dortmundu. Jej návrat bol neočakávaný, impulzívny. Presne taký, ako ona sama. Realita, s ktorou sa však v Dortmunde stretáva jej nie je po chuti. Westfalenstadion, na ktorom strávila značnú časť zo svojho detstva a puberty, strádal na svojom čare. Atmosféra na ňom, bola vypätá. Neoblomné vedenie, robiace jedno zlé rozhodnutie za druhým. Nezohrané mužstvo, robiace jednu chybu za druhou. Množstvo známych a neznámych tvári, ktoré sú pre Carlottu výzvou. A aby toho nebolo málo, sa do Carlottinho života prinavráti jeden hlúpy, temer patetický, tínedžerský zoznam, ktorý ho celý obráti na ruby.
Dokonalý, delikátny, rozhodujúci moment; prchavá správnosť času a miesta, ktorá vytvára jedinečnú atmosféru pre akciu, slová alebo pohyb. Kai· ros.
„Buď si cestu nájdem, alebo si ju vytvorím."
Ahojte! ❤️
Dovoľte mi, aby som Vás privítala pri mojom novom príbehu. Hoci som pôvodne nechcela rozpísať nič nové, kým nedokončím Norwegian summer, nedalo mi to. Okrem toho som sa nechala zlanáriť Simonkou (simonaric), ktorá ma dokopala k tomu, aby tento príbeh neostal len tak na dne šuplíka.
Pre tentokrát som sa rozhodla upustiť od sveta motošportu a zablúdiť do trošku iných, pre mňa neznámych, vôd. Tak uvidíme.
Snáď si i v tomto príbehu nájde niekto svoje zaľúbenie. Budem sa na Vás tešiť pri prvej kapitole! ☺️
YOU ARE READING
Kai•ros | J.B.
Teen FictionCarlotta Watzke sa po dlhých rokoch strávených v zahraničí vracia do rodného Dortmundu. Jej návrat bol neočakávaný, impulzívny. Presne taký, ako ona sama. Realita, s ktorou sa však v Dortmunde stretáva jej nie je po chuti. Westfalenstadion, na ktoro...