RAIN
Pășesc ușor spre canapeaua unde stătea și mă așez lângă el. Îmi torn un pahar de whisky și aștept o explicație.
- Ce s-a mai întâmplat de data asta?
- Vrea să ne întoarcem acasă de Halloween.
Sângele mi-a înghețat în vene la auzul cuvântului „Halloween" și aproape că am scăpat paharul din mână. Nu mă pot întoarce acolo, mai ales în seara aia. E prea mult.
- Nu pot să fac asta..
- Trebuie, Rain. În seara aia se va ține o gală importantă pentru tata. Îi facem noi față vrăjitoarei o seară.
O seară întreagă? E prea mult.
- Să zicem că accept să merg cu tine.
- Nu o să mergi cu mine.
- Poftim?
- Am o parteneră deja. Iar tu trebuie să-ți găsești un partener până atunci.
Idiot.
- Și eu ce fac? Mai sunt două săptămâni până la Halloween!
- Nu știu, un coleg ceva? De preferat ceva care să nu o enerveze prea mult pe Raquel.
Și atunci îmi pică fisa. Cu ce puteam să o enervez mai mult pe Raquel, dacă nu cu o relație cu cineva pe care ea nu l-ar accepta niciodată? Tatuaje, cazier, oh Doamne! Henry. Trebuie să-i propun să fie partenerul meu.
- Nu Rain! Știu privirea aia a ta. Am zis ceva care să nu o enerveze, nu să o scoată din minți.
- Oh mai taci. Am planul perfect ca să-i provoc un AVC.
- Ești nebună.
- De parcă nu mă cunoști frățioare.
O apelez pe Raven și răspunde de la primul ton de apel:
- Da?
- Ne vedem la Gregorys Coffee, în zece minute.
- Dar ce e așa urge-
Închid apelul și zâmbesc fericită. Dacă planul ăsta merge, Raquel o să mă răstignească pe cruce ca pe Iisus. Dar fac orice e nevoie ca să o enervez. Bag niște bani în buzunar, iar când vreau să ies pe ușă îl aud pe fratele meu cum strigă în urma mea:
- Rain, nu face vreo prostie, te rog.
Mă întorc cu fața spre el , dându-mi ochii peste cap și îi spun ironică:
- Când vreodată am făcut eu vreo prostie?
- Doar ai grijă. Nu vreau decât să fii tu în siguranță.
CITEȘTI
𝐑𝐚𝐢𝐧𝐒𝐭𝐨𝐫𝐦 - FINALIZATĂ
RomanceCu o copilărie care a obligat-o să se maturizeze cu mult înainte de termen, Rain West a căutat să evadeze cât mai departe, însă circumstanțele o obligă să se întoarcă în locul care a distrus-o încet și de la o vârstă fragedă, doar pentru a participa...