𝐂𝐀𝐏𝐈𝐓𝐎𝐋𝐔𝐋 𝟐𝟐 - 𝐓𝐫𝐞𝐛𝐮𝐢𝐞 𝐬𝐚-𝐭𝐢 𝐬𝐩𝐮𝐧 𝐜𝐞𝐯𝐚.

5.4K 287 159
                                    

STORM

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

STORM

Scânteia din ochii săi superbi i-a revenit. După atâta timp în care am stat departe unul de altul, acum suntem împreună. Nimeni și nimic nu mă v-a mai putea lua de lângă ea. Am să mă mut cu ea dacă e nevoie. Fac orice ca ea să fie în siguranță.

După plimbarea sub clar de lună și dansul minunat printre valurile reci ale mării acum suntem în mașina mea ca să ne încălzim puțin. Nu am văzut-o niciodată să râdă cu atâta poftă ca în seara asta și mă bucur nespus de mult că motivul zâmbetului ei, am fost eu.

N-am glumit cu niciun cuvânt pe care i l-am spus mai devreme. O iubesc, iar dacă iubirea ar putea fi descrisă și cineva m-ar întreba ce înseamnă iubirea pentru mine, cel mai probabil i-aș povestii de ea. De mirosul ei de cireșe combinat cu migdale, ochii săi negrii care mă fac să mă pierd în întunericul lor, buzele sale umflate și roșii după ce ne sărutăm și nu în ultimul rând, inima ei.

Rain nu numai că a devenit o parte din viața mea în ultimele două luni, a devenit viața mea în totalitate. Aerul nu mai e de ajuns dacă ea nu e lângă mine. Ființa de lângă mine merită tot ce e mai bun în lume, inclusiv un bărbat cu care să se mândrească și să nu o rănească. Iar eu am să fiu acel bărbat.

- La ce te gândești?

Vocea frumoasei mele brunete mă trezește la realitate. Îi cuprind mâna într-a mea și o duc la buzele meu sărutând-o delicat. Gest care o face să chicotească, doamne cât ador sunetul ăsta. O să devină sunetul meu preferat.

- La tine, la noi. La situația în care ne aflăm.

- Oh..

Știam că am neliniștit-o cu ce am vorbit mai devreme, dar mai știu și că e prea orgolioasă ca să recunoască asta.

- Ce o să se întâmple de acum?

Întrebarea ei m-a lăsat puțin fără cuvinte, deși știam deja răspunsul. Nu mă așteptam să mă întrebe asta.

- O să ne vedem de viețile noastre în continuare ca până acum și o să ne vedem pe ascuns când Axel nu o să aibă treabă cu mine.

- O să ne mai vedem?

Mă întreabă mărindu-și ochii pătrunzători spre mine și deschizând puțin buzele. Erecția mea nu întârzie să apară la gestul său și boxerii încep să mă strângă cam tare.

- Bineînțeles, iubito. Am să vin la tine de fiecare dată când o să fiu liber.

Buzele i se presează într-o linie dreaptă și am impresia că urmează să spună ceva ce nu vrea sau care o să mă deranjeze.

- Storm?

- Da iubito?

- Noi ce suntem acum?

M-a surprins. Eu nu obișnuiesc să pun etichete sau să stau mai mult de o noapte cu o tipă, dar cu Rain e totul altfel. Însă nu știu ce aș putea spune, ea e a mea și atât.

𝐑𝐚𝐢𝐧𝐒𝐭𝐨𝐫𝐦 - FINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum