STORM
Zâmbeam ca un nenorocit și știam că asta o scoate din minți, dar îmi plăcea asta. Buza mă ustura puțin, iar nasul mă durea îngrozitor, afurisitul ăla de fratesu știe să dea cu pumnul. Dar privirea lui când i-am spart ușa și am intrat peste el în casă a fost legendară.
Îmi place frica din ochii oamenilor când mă văd. Dar privirea lui a fost epică, știa că am aflat și îi era frică pentru viața lui. Prietenii lui fricoși doar au chemat poliția, nu s-au băgat pentru el.
Și foarte bine au făcut, pentru că mă descurcam și cu trei idioți, iar acum erau toți în spital. Adam West era acum în mormânt dacă nu veneau cei de la pază să mă ia de pe el, iar mai apoi poliția.
Nu era prima oară când eram arestat, dar era prima oară când eram mândru pentru ce am făcut. Poate să-i fie soră, mamă, iubită, amantă, soție sau ce mai vrea el, dar asta nu-i dă dreptul să lovească o femeie. Nimeni nu are dreptul să lovească o femeie sau să o rănească în mod fizic.
ÎN URMĂ CU PAISPREZECE ANI
Se auzeau țipete de la parter așa că am coborât cu Henry să vedem ce se întâmplă, iar când am ajuns acolo am încremenit în fața scărilor.
- Târfă nenorocită!
Țipetele tatei se auzeau îngrozitor de tare în toată casa. Mama era pe jos plângând cu mâna la obraz.
- Oprește-te te rog.
- Cum i-ai permis să te atingă?!
- Doar am luat punga de cumpărături de la el, nu am făcut nimic.
- Minți!
Tata s-a deschis la curea, a scos-o și a început să o lovească pe mama cu ea. Nu puteam să privesc asta, voiam să intervin, dar nu puteam. M-ar fi bătut și pe mine și Henry, din nou.
- Ești a mea, Adeline! Iar dacă nu ai înțeles asta până acum, te fac eu să înțelegi.
Și-a tras pantalonii în jos, a tras-o pe mama lângă el și a pătruns-o puternic. Henry mi-a pus mâna la ochi și mi-a șoptit:
- Fugi în cameră, nu trebuie să vezi asta.
Am fugit în camera mea și încă o auzeam pe mama cum striga la tata să se oprească și să o lase în pace. Lacrimile fierbinți au început să-mi cadă pe chip, făcându-mă să suspin din când în când.
Mi-am pus perna în cap, încercând să fac strigătele disperate ale mamei să se oprească, dar degeaba. Henry a intrat în camera mea, mi-a pus niște căști pe cap, iar muzica a acoperit toate țipetele. Însă gândul meu încă era acolo, n-am să uit niciodată ziua asta. Ziua în care tata a violat-o pe mama de față cu noi.
CITEȘTI
𝐑𝐚𝐢𝐧𝐒𝐭𝐨𝐫𝐦 - FINALIZATĂ
RomanceCu o copilărie care a obligat-o să se maturizeze cu mult înainte de termen, Rain West a căutat să evadeze cât mai departe, însă circumstanțele o obligă să se întoarcă în locul care a distrus-o încet și de la o vârstă fragedă, doar pentru a participa...