STORM
Dacă Storm de acum câteva luni mi-ar fi spus că am să ajung în situația în care fata asta să-mi fie întregul univers, aș fi râs de mama focului. Astăzi, în schimb, nu-mi văd viața fără ea.
Rain a ajuns unicul motiv pentru care trăiesc și nu regret asta. La început totul a fost un joc prostesc din care nu credeam că am de câștigat. Însă nu doar că am câștigat cea mai frumoasă fată, dar mi-a dezghețat și inima.
Inimă care sincer nu mai credeam că există. A încetat să bată cu mult timp în urmă, iar când Rain a intrat în viața mea, ușor, ușor am început să o simt din nou. Azi o bătaie, mâine alta, până când a ajuns să bată normal sau poate chiar prea repede în prezența ei.
Astăzi când am văzut-o cum mă privea după bătaia cu Henry, am simțit că mi se rupe inima în bucăți. Nu voiam să mă vadă așa, nu e o latură cu care mă mândresc și în niciun caz una pe care ea trebuia să o vadă.
Da, am omorât persoane în fața ei, dar aici a fost diferit. Era vorba de așa-zisul meu frate. Și oricât ar nega asta, știu că ține la el, chiar dacă e ca la un prieten.
- Frate, nu o să-ți vină să crezi ce am aflat.
Josh dă năvală peste mine în birou, urmat de Ryan și îmi pune laptopul său în față. Pe ecran era un videoclip cu mașina în care se afla James. Aceasta ne-a urmărit încă de când am plecat de la locația unde era Axel.
- Și mai e ceva.
Apasă pe un fișier de pe ecran, unde apar zeci de poze cu el și Selena. Unele fiind chiar din parcul de unde am salvat-o. Părea forțată să facă ceva, dar nu părea atât de speriată de James. Imediat după asta mi-a picat fisa.
- Am făcut exact ce voia el. Am picat în capcana sa.
- Adică?
- Josh, ești prost sau te prefaci? Spune Ryan din fața mea
- James a vrut să-l omorâm pe Axel ca să nu se spargă oalele în capul lui și să nu fie el cel urmărit de ceilalți. Voia puterea și locul lui Axel, iar noi i le-am servit pe tavă.
Îmi lămuresc prietenul care aparent a mai rămas cu doi neuroni întregi.
- Dar dacă el a scăpat basma curată, înseamnă că..
Începe Josh, dar îl întrerup
- Rain e în pericol. Poți să-i găsești locația lui Brown?
- I-am găsit adresa, dar am accesat camerele de supraveghere din zonă și nu am sesizat mișcare de cel puțin două zile.
- Se întâmplă ceva. James e prea tăcut.
Telefonul meu începe să bâzâie în buzunar, iar pe ecran apare numele lui Adam. Răspund apelului și duc telefonul la ureche.
CITEȘTI
𝐑𝐚𝐢𝐧𝐒𝐭𝐨𝐫𝐦 - FINALIZATĂ
RomanceCu o copilărie care a obligat-o să se maturizeze cu mult înainte de termen, Rain West a căutat să evadeze cât mai departe, însă circumstanțele o obligă să se întoarcă în locul care a distrus-o încet și de la o vârstă fragedă, doar pentru a participa...