STORM
Seara anului nou a venit mai repede decât m-am așteptat, iar spre marea mea surprindere, Axel mi-a dat liber să mă distrez cu prietenii mei. Deși cred că asta a fost mai mult ca el să-și pună în aplicare planul la care lucrează.
Nu pare să bănuiască că m-am împăcat cu Rain, dar nici nu a adus vorba de ea. Asta pare foarte ciudat, pentru că la început numai despre bruneta mea vorbea. Multitudinea de poze cu ea de pe peretele său spune multe, dar nu pot să o aduc pur și simplu în discuție.
Dacă vorbesc despre ea din senin, ar atrage atenția asupra ei și nu ar fii bine deloc. Ryan și Josh au omorât deja cinci persoane care lucrau pentru Axel, dar idiotul e atât de liniștit și nu spune absolut nimic despre asta. Vrea să mă țină departe de toată chestia asta și nu-mi place.
Se presupune că sunt mâna sa dreaptă, mie trebuia să-mi spună tot despre operațiune. Iar dacă o implică pe Rain și nu mi-au spus, înseamnă că știe adevărul. Știe că nu a fost doar o distracție pentru mine.
- Iubitule! Mă auzi?
Vocea minunatei mele iubite mă rupe din gândurile mele și mă readuce la realitate. Când îmi îndrept privirea spre ea, timpul parcă s-a oprit în loc. Rochia neagră pe care o purta, îi scotea formele atât de bine în evidență și lăsa la vedere exact cât trebuia din pielea sa albă ca laptele.
- Și l-am pierdut din nou. Mă schimb dacă nu-ți place. Adică pot să ca..
Am prins-o de încheietura mâinii și am tras-o în brațele mele pe fotoliul în care stăteam.
- Nu trebuie să te schimbi. Arăți minunat.
Îi dau o șuviță de păr după ureche și observ cum zâmbește timid, iar obrajii săi se înroșesc ca de fiecare dată când îi spun ceva frumos sau fac un gest tandru. Ador să o văd așa rușinată și îndrăgostită. Îndrăgostită de mine. Doar de mine.
Zâmbesc și eu la rândul meu, apoi îmi apropii buzele de urechea sa, făcându-i corpul să tremure în brațele mele.
- Îți place rochia asta, nu-i așa?
- Mhm..
- Păcat, pentru că am de gând să o sfâșii de pe tine mai târziu.
Aplic un sărut chiar sub lobul urechii provocându-i fiori pe piele. Capul său s-a dat într-o parte făcându-mi loc spre gâtul ei. Am aplicat săruturi umede până aproape de clavicula sa, unde m-am oprit și am auzit un mârâit înfundat scos de Rain.
- Nu te enerva, iubito. Avem tot timpul din lume la dispoziție să ne-o tragem ca nebunii.
- Dar te vreau acum..
Se smiorcăie ca un copil mic care vrea o jucărie, iar părinții nu vor să i-o cumpere. O vreau atât de tare în momentul ăsta, dar Raven, Ryan și Josh și Adam cu cei doi amețiți ai să ne așteaptă jos.
CITEȘTI
𝐑𝐚𝐢𝐧𝐒𝐭𝐨𝐫𝐦 - FINALIZATĂ
RomanceCu o copilărie care a obligat-o să se maturizeze cu mult înainte de termen, Rain West a căutat să evadeze cât mai departe, însă circumstanțele o obligă să se întoarcă în locul care a distrus-o încet și de la o vârstă fragedă, doar pentru a participa...