𝐂𝐀𝐏𝐈𝐓𝐎𝐋𝐔𝐋 𝟖 - 𝐃𝐨𝐚𝐫 𝐦𝐚 𝐜𝐮𝐧𝐨𝐬𝐭𝐢.

6K 360 195
                                    

STORM

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

STORM

Rochia aia o să-mi bântuie visele în fiecare seară. Ce a fost în capul meu să-i cumpăr o rochie care să o facă să arate ca o ființă divină? Îi privesc trupul pe care mai devreme l-am avut în brațe, iar gândul la ce am făcut în limuzina aia mă face să mă întăresc din nou.

Vorbește de ceva timp cu tatăl ei și nu par să se certe sau ceva, însă Raquel îi privește cu o privirea veninoasă. Cred că dacă ar putea i-ar tăia capul cu o singură privire, dar nu atâta timp cât sunt eu aici.

Am vorbit serios în limuzină. Nu vreau să ne implicăm sentimentele în tot jocul ăsta. Rain West o să fie o necunoscută pentru mine când o să terminăm. Sau poate doar să ne-o mai tragem ocazional pentru că să fiu al dracu de nu i-aș mai trage-o de un milion de ori.

S-a simțit atât de bine să fiu în interiorul ei după atâta timp în care mi-am dorit asta, dar mare mi-a fost surprinderea când a acceptat. Nu mă așteptam la asta. Știam ce efect am asupra ei, dar nu credeam vreodată că o să se întâmple așa repede.

Nu-mi iese din cap modul în care tremura la un moment dat când și-a închis ochii și cel mai probabil și-a amintit ce s-a întâmplat în seara aia. Și nici măcar nu a fost vina ei cum crede ea.

Nu a fost vina frumuseții ei, a fost vina altora. De aceea am să o protejez în seara asta pentru că e și nenorocitul ăla acolo. Sper doar să-mi pot controla nervii și erecția, pentru că mi-e greu cu ea lângă mine.

E o femeie extrem de frumoasă, dar nu mă pot implica într-o relație serioasă și cu atât mai mult nu pot lăsa pe cineva să se apropie de mine datorită trecutului meu. Dacă o las să se apropie poate să iasă rănită din asta.

Nici indiferentă nu-mi e. Mă atrage, felul ei de-a fi, fizicul ei, iar trecutul ei mă face să vreau să o protejez cât mai mult. Nu am să mă opresc din a o proteja nici după ce încheiem show-ul ăsta, am să continui din umbră.

Nu am să las pe nimeni să o mai atingă decât dacă merită. Iar până în momentul ăsta, doar eu merit să o ating. S-a întors la masă de ceva timp și pare plictisită, dar chiar și așa, tot frumoasă e.

O privesc cu coada ochiului în timp ce vorbesc cu fratele ei despre un subiect căruia nu-i dau importanță și văd cum se ridică și vrea să plece, dar o prin de încheietură înainte să plece de lângă noi.

- Unde pleci?

O întreb suspicios.

- Ăm, până la baie?!

Singură la baie? Oh curcubeul meu, vrei neapărat să intri în belele? Sau mai bine spus să mă bagi în belele. Zece tipi au pus ochii pe ea în seara asta și nu pot să-i judec, chiar arată divin, dar dacă o atinge vreunul o să plece direct la morgă de aici.

𝐑𝐚𝐢𝐧𝐒𝐭𝐨𝐫𝐦 - FINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum