RAIN
DUPĂ O SĂPTĂMÂNĂ DE LA ÎNMORMÂNTARE
Stau împreună cu Storm în biroul lui Kevin pentru că m-a chemat aici acum câteva ore spunând că vrea să-mi povestească ceva, dar de când am ajuns doar stă pe scaunul de la birou și se holbează la niște acte.
-Iubitule, m-ai chemat aici ca să mă uit la tine cum te holbezi la foile alea?
Ca trezit din transă, mă privește cu ochii roșii datorită lacrimilor care au tot curs din ochii săi și începe să vorbească.
-E testamentul lui Kevin. Am crezut că a glumit când a spus asta..
- Ce a spus?
Mă privește ca un copil care și-a pierdut jucăria preferată și își lasă capul în mâini.
- Mi-a lăsat tot, iubito. Toată afacerea e a mea acum..
Aerul mi s-a blocat în plămâni, iar privirea mi s-a blocat pe ochii săi plini de lacrimi amare.
- Tot?
Reușesc să spun când îmi revin.
- Tot.
Oftează și îmi întinde testamentul lăsat în urmă de Kevin. Îl iau cu mâinile tremurânde și încep să citesc ce era scris acolo:
TESTAMENT
Subsemnatul HARRIS KEVIN, cetățean american, fără descendenți și fără ascendenți în viață. Domiciliat în New York, Manhattan, 23 Wall Street, dispun prin prezentul testament următoarele:
Las lui WALLACE STORM, domiciliat în New York, Manhattan, 5th Avenue, dreptul de uzufruct asupra întregii mele averi mobile și imobile, înţelegând să-i desemnez legatari cu titlu universal, potrivit art. 1056, alin. 2 Noul Cod Civil.
Domnul Wallace va avea acces la toate conturile mele bancare și va avea deplina putere de a prelua afacerea la care lucram împreună. Acesta va dona din contul bancar 25% domnului HAYES RYAN și 25% domnului STEVENS JOSH.
Doamnei WEST RAIN îi las FUNDAȚIA KHA pentru copii cu dizabilități, ORFELINATULUI KH și drepturile depline asupra adăpostului pentru fete abuzate sexual şi victime ale traficului de femei în vederea exploatării sexuale, numit RW HOUSE FOR WOMEN.
Acest testament reprezintă ultima mea dorință.
Lacrimile îmi curgeau șiroaie pe chip și simțeam cum totul se prăbușește în jurul meu. Lui Storm i-a lăsat totul, dar mie mi-a lăsat întreaga lume. Mi-a lăsat ceea ce eu voiam să fac cu mult timp în urmă. Un adăpost pentru femeile fără apărare.
CITEȘTI
𝐑𝐚𝐢𝐧𝐒𝐭𝐨𝐫𝐦 - FINALIZATĂ
RomanceCu o copilărie care a obligat-o să se maturizeze cu mult înainte de termen, Rain West a căutat să evadeze cât mai departe, însă circumstanțele o obligă să se întoarcă în locul care a distrus-o încet și de la o vârstă fragedă, doar pentru a participa...