𝐂𝐀𝐏𝐈𝐓𝐎𝐋𝐔𝐋 𝟏𝟕 - 𝐒𝐭𝐚𝐢, 𝐧𝐮 𝐩𝐥𝐞𝐜𝐚!

5.6K 303 117
                                    

RAIN

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

RAIN

- Nu pot să cred că ți-a făcut asta!

Raven se tot plimbă dintr-un capăt în altul al camerei sale, nervoasă din cale afară pe minunatul Storm Wallace. Nu pot să spun că nu mă doare ce a făcut pentru că aș minții amarnic.

Mi-a rupt inima și a spălat cu ea pe jos. Dar era de așteptat, de la bun început am știu că o să-mi frângă inima, dar totuși am sperat că o să se schimbe. Am sperat în zadar pentru că a rămas același dobitoc insensibil.

- Mda nici mie nu-mi vine să cred.

Murmur supărată și mă joc cu degetele mele. M-am oprit din plâns abia în mașina lui Kevin, înainte să ajung la Storm acasă. Mi-am strâns toate hainele de la el și i-am dat lui Kevin adresa prietenei mele.

Cardul de la penthouse l-am lăsat acolo, iar inima cred că a rămas și ea pe acolo, pentru că nu o mai simt în piept. În locul inimii acum e doar un loc gol. Am ales să-mi pun sufletul pe tavă în fața lui, iar Storm a ales să-și bată joc de el.

- Știi ce ar trebuii să fac eu acum? Spune Raven revoltată

- Ce? Întreb plictisită.

- Să-l castrez pentru că te-a făcut să suferi, dar știi ce am să fac în schimb?

- Uimește-mă.

- Am să te scot în club! Chităie mulțumită de răspunsul ei și bate fericită din palme sărind în sus de fericire.

- Mhm, bine. Stai ce?

Până să realizez eu ce am spus, Raven deja cotrobăia prin dulap după haine. Nu aveam în niciun caz chef de club în seara asta, dar nu cred că aveam de ales acum.

- Oh Doamne! Asta e perfectă pentru tine!

Scoate o rochie neagră cu sclipici, scurtă și cu un decolteu adânc din dulapul ei fără fund.

- Eu nu mă îmbrac cu așa ceva, Raven!

- Ba o să te îmbraci. Nu stăm acasă să ne plângem de milă. Mergem să petrecem și să ne înecăm amarul în alcool!

- Rave..

- Nu vreau să te aud cum comentezi, West! Te îmbraci în rochia asta, te machiezi frumos și mergem în club! Fără comentarii.

Oftez învinsă și îi smulg rochia dintre degete.

- Oh și fă dracului un duș că puți!

Mă îndreptam spre baie arătându-i semnul păcii și am trântit ușa în spatele meu, rezemându-mă mai apoi de ea și lăsând lacrimile să curgă din nou. Ce am făcut eu să merit asta? De ce am mereu încredere în oamenii nepotriviți?

Și de ce mereu oamenii pe care îi iubesc mă trădează? Pornesc apa și las picăturile fierbinți să-mi detensioneze corpul, în timp ce lacrimile se combină cu ele. Așa îmi trebuie dacă am încredere în toată lumea.

𝐑𝐚𝐢𝐧𝐒𝐭𝐨𝐫𝐦 - FINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum