STORM
Am ajuns cu Selena la locația unde e ținută Rain prizonieră și nu știu cum de nu mi-a trecut prin cap până acum. Nenorocitul a pus casa pe numele unui angajat de-al său.
- Wade, rămâi aici cu Selena. Eu și ceilalți intrăm în clădire.
Scanez împreună cu Kevin zona, iar la fiecare intrare stăteau câte doi oameni înarmați. Prin curte patrulau alți patru, iar la porțile din spate erau încă doi. Ne-am uitat unul la altul și am aprobat din cap, știam deja ce avem de făcut.
- Ryan și Kevin vin cu mine prin spate. Josh și Tucker prin lateral. Nu uitați de amortizoare. Nu vrem ca Axel să știe că venim. S-a înțeles?
- Am înțeles.
Spun la unison și eu aprob din cap. Merg vigilent spre intrarea din spate, unde mă ascund după gardul imens din beton. Scanez rapid curtea, fixez amortizorul pe pistol, iar când zăresc un om de-al lui Axel, îl împușc în cap.
Ryan procedează la fel cu celelalte matahale care vin în ajutorul celui căzut la pământ, iar Kevin mă acoperă astfel încât să intru în casă. Împușcăm doi oameni chiar înainte să ridice pistolul la noi și deschidem ușa analizând interiorul casei.
La parter nu e nimeni, așa că urcăm scările căutând camera unde ne-a zis Selena că era Rain. Sparg fiecare ușă până îi aud glasul micuței mele. Glasul plin de teamă.
- AJUTOOR!
M-am uitat îngrijorat la Kevin și am fugit spre etaj unde s-a auzit vocea sa. Am deschis o ușă, dar nici urmă de ea, apoi merg spre următoarea.
- Degeaba strigi, scumpa mea. Nu te salvează nimeni din ghearele mele.
Vocea idiotului de Axel se aude chiar înainte să sparg ușa cu putere. Trupul nenorocitului era peste al ei, exact ca în coșmarul meu. Trag un glonț exact pe lângă urechea lui și rostesc apăsat:
- Aici greșești, Morgan. Am să o salvez întotdeauna. Acum ia-ți labele de pe iubita mea, înainte să-ți zbor creierii.
Râsul său bolnav umple camera, iar când se dă la o parte, observ pieptul gol al iubitei mele. Nenorocitul ăsta a atins-o. Mâinile ei erau prinse de tăblia patului, iar picioarele legate.
I-am simțit prezența lui Kevin în spatele meu și i-am făcut semn să o ajute pe Rain să se dezlege. Pistolul meu era îndreptat către Axel, dar privirea spre ea și spre ochii ei plini de lacrimi.
- Nu o atinge, Harris!
Strigă Axel spre Kevin în momentul în care acesta i-a atins mâna lui Rain pentru a o dezlega. Îmi îndrept toată atenția spre el și îi trag un glonț în picior când vrea să pornească spre pat.
CITEȘTI
𝐑𝐚𝐢𝐧𝐒𝐭𝐨𝐫𝐦 - FINALIZATĂ
RomanceCu o copilărie care a obligat-o să se maturizeze cu mult înainte de termen, Rain West a căutat să evadeze cât mai departe, însă circumstanțele o obligă să se întoarcă în locul care a distrus-o încet și de la o vârstă fragedă, doar pentru a participa...