𝐂𝐀𝐏𝐈𝐓𝐎𝐋𝐔𝐋 𝟑 - 𝐂𝐞 𝐯𝐫𝐞𝐢, 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐦?

6K 337 163
                                    

RAIN

Am parcat mașina în fața locației, dar tot nu înțelegeam de ce am venit aici. Nu era nicio cușcă aici, eram la un club din Brooklyn numit Black Flamingo. Cobor nervoasă din mașină și mă rezem de ea așteptând ca ceilalți să coboare și să-mi spună ce se întâmplă.

- Credeam că mergem să vedem lupta, nu că venim să ne îmbătăm.

Adam își abține râsul și își pune brațul peste umerii mei.

- Pe cât ești de bună la bătaie, pe atât ești de prostuță. Urmează-ne.

Voiam să-i dau o replică acidă, dar nu aveam chef de ceartă. Intrăm în club, traversăm în partea opusă a localului și ajungem la o ușă care era păzită de două matahale.

- Cobra.

Spune, iar cei doi își măresc ochii și se dau din fața ușii făcându-ne loc să trecem. Dinăuntrul camerei se auzea gălăgie. Lumea țipa și aclama. Mai mult de jumătate din cei de aici nici nu cred că știau pe ce planetă sunt.

Erau ori drogați, ori morți de beți. Adam mă trage după el până aproape de cușca unde urma să se lupte Storm Wallace. Era pentru prima dată când veneam la așa ceva, dar nu mi-am imaginat vreodată că am să vin aici.

Eram chiar lângă cușcă acum, iar de aici aveam o priveliște numai bună, vedeam tot ce se întâmplă acolo. La scurt timp după ce am ajuns se aude un clopot, iar un prezentator iese și începe să vorbească la microfon.

- Bună seara, doamnelor și domnilor! Bine ați venit la cea mai așteptată luptă din acest an. În această seară, în colțul din dreapta, îl avem alături de noi pe Alexei Novikov. Unul dintre cei mai cunoscuți luptători în cușcă din Rusia.

Când a spus asta, din partea dreaptă a apărut un tip imens care era tatuat din cap până-n picioare. Piercinguri în ambele urechi, în nas și sprâncene. Ce Doamne iartă-mă mi-e dat să văd? Îmi vine să vărs. Lumea îl aplaudă și îl aclamă câteva secunde, face o plecăciune, iar prezentatorul începe din nou să vorbească.

- Iar în colțul stâng îl avem pe campionul nostru mondial, Storm Wallace! Vedeta New York-ului.

Da, da, vezi să nu. Auzi la ei, vedetă. Apare și el mergând agale spre saltelele unde va avea loc lupta. Avea pe el un halat pe care urma să-l dea jos. Când a ajuns în dreptul celuilalt băiat, toate fetele au început să țipe și să-l strige. Oh Doamne, unde am venit?

Ăsta e un coșmar mai mare decât cel pe care îl am eu în fiecare seară. Își dă halatul jos șia cum îi pot observa multitudinea de tatuaje, care nu pot să mint, erau superbe. Nu le vedeam pe toate de aici, dar cu siguranță toate arătau minunat.

Zâmbește și să fiu a dracu de nu până și zâmbetul său e arogant. Se uită prin mulțime și salută pe toată lume, dar când îmi întâlnește privirea, ochii săi se schimbă. Zâmbetul său se lărgește și devine înspăimântător, îmi face cu ochiul și se întoarce spre prezentator.

- Storm Wallace, cumva tocmai ți-a făcut cu ochiul?

Întreabă Raven care era lângă mine.

- Poftim? Nu. Probabil i-a făcut altcuiva din spate.

Spun și mă uit în spatele meu ca să pară credibil.

- Rain, nu mă păcălești! Tipul a pus ochii pe tine, fato!

- Cine a pus ochii pe cine?

Se bagă fratele meu peste noi.

- Storm a pus ochii pe Rai-

𝐑𝐚𝐢𝐧𝐒𝐭𝐨𝐫𝐦 - FINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum