RAIN
- Nici dacă am nevoie de absorbante?
- Rain, tu chiar vrei ca Wallace să mă arunce în cușca leilor?
- Nu are lei din câte știu eu.
- RAIN TE ROG FRUMOS SĂ TACI ODATĂ!!
- Aghh! Bine!
De când m-au adus Ryan și Josh acasă sunt mai rău ca la închisoare în propria casă. Adam stă lângă mine, Tuker e la ușa din față, iar Wade la cea din spate. Mă simt ca Rapunzel când era închisă în turn.
E aproape ora trei, ceea ce înseamnă că Storm trebuie să ajungă din clipă în clipă la mine ca să vorbească cu cei trei crai de la răsărit. Nu pot să neg că toată chestia asta mă sperie mai mult decât trebuie, dar mă și scoate din sărite la maxim.
- Și cum ai ajuns să te împaci cu el?
Mă întreabă fratele meu butonând liniștit telefonul. Răspunsul corect ar fii: „ Păi știi, l-am momit printr-un panou publicitar în care pozam aproape dezbrăcată și după mi-a mărturisit că mă iubește, apoi ne-am tras-o ca nebunii în mașina lui. " Dar era evident că nu aveam să-i spun asta.
- Chiar contează? Nu. Contează doar că ne-am împăcat.
- Chiar ții la el, nu-i așa?
- Îl iubesc, Adam. Nu e doar o atracție sau ceva temporar. M-am îndrăgostit de el.
- Nu e cel mai potrivit om pentru tine, te va face să suferi. Știi asta, nu?
- Știu. Și o să accept orice suferință venită din partea lui. Pentru că inima mea l-a ales încă de la primul contact vizual și nu pot să fac nimic în privința asta.
- Prea siropos pentru mine.
Zâmbesc trist și îmi aduc aminte de ceva. Banda Demonului. Storm nu a vrut să-mi spună nimic, a zis că îl lasă pe Adam să-mi spună ceva întâi și apoi o să mă ajute el să înțeleg.
- Care e treaba cu Banda Demonului?
Degetele sale s-au oprit în aer în timp ce tasta ceva pe telefon. A înghețat pentru câteva momente, apoi și-a lăsat telefonul jos și s-a întors cu fața spre mine. Își freca mâinile stresat, de parcă de conversația asta depinde viața lui.
- Nu o să-ți placă asta..
- Nici nu mă așteptam să-mi placă.
- Totul a început de la accidentul mamei.
- Adică aveai doar..
- Da. Aveam doar 17 ani. Am intrat în niște anturaje nu tocmai bune și aveam datorii mari. Banii pe care îi primeam de la tata nu îmi ajungeam ca să le plătesc, eram disperat și am auzit de banda asta. Bandă din care fac parte și acum.
CITEȘTI
𝐑𝐚𝐢𝐧𝐒𝐭𝐨𝐫𝐦 - FINALIZATĂ
Roman d'amourCu o copilărie care a obligat-o să se maturizeze cu mult înainte de termen, Rain West a căutat să evadeze cât mai departe, însă circumstanțele o obligă să se întoarcă în locul care a distrus-o încet și de la o vârstă fragedă, doar pentru a participa...