STORM
Nu știu cum a ajuns târfa aia blondă la mine în penthouse, dar să fiu al dracu de nu-i zbor capul de pe umeri. Din cauza ei am rămas cu o erecție mare și dureroasă. Conduc nervos pe străzile Manhattan-ului, datorită erecției și încerc să-mi iau gândul de la bruneta din dormitorul meu.
Trebuia să fiu în Brooklyn acum jumătate de oră, dar situația cu Brianna a complicat totul. Am vorbit la recepție să schimbe cardul și să-mi facă două copii. Una pentru mine și una pentru Rain, chiar dacă ea spune că nu o să rămână pentru mult timp la mine.
Nu știe ce o așteaptă. Nu am să o las să plece de acolo până nu sunt sigur că e în siguranță dacă pleacă de la mine. Cu ticălosul ăla de Adam nu prea cred că o să fie bine, dar nu pot să-l scot din ecuație, Rain nu m-ar ierta niciodată.
Ajung la locația pe care Kevin mi-a trimis-o în urmă cu câteva ore și cobor din mașină, dar surpriză, nu era nimeni aici. Pun mâna pe telefon și îmi apelez prietenul, dar nenorocitul nu răspunde.
Lovesc cu pumnul capota mașinii și încerc să mă calmez. Îl apelez pe Ryan, nimic. Ultimul pe care îl sun este Josh, care răspunde după două tonuri:
- Unde dracului sunteți toți?
- Cu Kevin. Răspunde simplu, iar vena de la gât îmi pulsa extrem de tare în momentul ăsta.
- Știu asta, tâmpitule! Vreau locația!
- Ți-o trimit imediat.
Închid apelul și aștept mesajul cu locația. Perfect, trebuie să mă întorc în Manhattan. De ce dracului nu mi-au spus înainte să conduc până în Brooklyn? Pe drum tot încerc să-mi dau seama cum dracului a intrat Brianna peste noi?
Cei de la recepție au spus că nu a întrebat decât la ce etaj stau și atât. Încerc să-mi amintesc ce am făcut cât am fost în Vegas, dar totul mi-e neclar. Eram prea drogat ca să-mi mai amintesc ceva.
Dar totuși îmi amintesc frânturi din acele seri. Am făcut sex cu Brianna și am plecat direct de acolo, iar când am ajuns în New York nu mai aveam cardul. Nenorocita probabil l-a luat când am fost la baie. Futu-i!
Acum Rain nu are încredere în mine și-am rămas și cu o erecție din cauza blondei. Moment mai prost decât ăla nu-și găsea. La dracu și cu sentimentele mele și cu inima mea de gheață care începe să se topească în prezența brunetei.
Cuvintele pe care le-am spus acum câteva ore, au început să doară. Nu pot să mă prefac că nu o cunosc când eu vreau să-i știu fiecare părticică a corpului cu ochii închiși. Nu pot să fiu doar un străin cu singura fată pe care chiar îmi doresc să o văd în fiecare dimineață lângă mine.
Două săptămâni. De atât a fost nevoie ca Rain să-mi topească puțin din gheața ce-mi înconjoară inima și să mă facă să simt ceva din nou după atâta amar de vreme. Mă îndrăgostesc de ea fără să vreau asta.
CITEȘTI
𝐑𝐚𝐢𝐧𝐒𝐭𝐨𝐫𝐦 - FINALIZATĂ
RomantizmCu o copilărie care a obligat-o să se maturizeze cu mult înainte de termen, Rain West a căutat să evadeze cât mai departe, însă circumstanțele o obligă să se întoarcă în locul care a distrus-o încet și de la o vârstă fragedă, doar pentru a participa...