𝐂𝐀𝐏𝐈𝐓𝐎𝐋𝐔𝐋 𝟏𝟖 - 𝐂𝐞 𝐚𝐥𝐞𝐠𝐢 𝐯𝐢𝐚𝐭𝐚 𝐞𝐢 𝐬𝐚𝐮 𝐚 𝐭𝐚?

5.2K 313 142
                                    

STORM

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

STORM

Mă iubește. Rain a spus că mă iubește. Nu a fost momentul potrivit să spună asta, dar a spus-o și o simte. Mă simt atât de ciudat în momentul ăsta. Simt o căldură nefirească în piept, inima îmi bate cu putere, sufletul meu e plin de ceva ce nu credeam că o să mai simt după moartea mamei, fericire.

Rain scoate tot ce e mai bun din mine și cred că ceea ce simt pentru ea nu mai e doar atracție fizică sau ceva de moment. M-am îndrăgostit până peste cap de brunetă și nu cred că există leac pentru asta. Dar și dacă ar exista, nu l-aș fi luat. Căci că ceea ce simt pentru ea se simte prea bine și prea corect.

Sunt atât de nervos pe Kevin că nu a fost cu ochii pe ea. Dacă aș fi avut puterea de o proteja singur, nu as fi scăpat-o din ochi o secundă. Cum să fie în grija lui și ea să fie singură și drogată într-un club. Și nu orice club, chiar clubul lui Axel. Am să-l omor pe Kevin dacă se mai întâmplă asta o dată.

- Wallace! Domnul Morgan cere să te vadă.

Will, unul dintre angajații lui Axel, Mă strigă din fața biroului șefului său. Ce naiba mai vrea și ăsta de la mine? Oare a văzut ceva pe camere? Mă îndrept spre birou, bat la ușă și intru.

Când deschid ușa în fața mea sunt Axel și două fete blonde care par speriate. Una dintre ele are brațul rănit și îi curge sânge, iar cealaltă plânge de mama focului.

- M-ai chemat? Îl întreb pe idiotul din fața mea

- Da. Am o sarcină pentru tine.

- Ascult.

- Avem marfă proaspătă și sunt incapabile. Vreau să alegi una dintre ele și să-i arăți viitorul ei de acum încolo.

Asta vrea să fac? Să violez o fată? Nu am să fac asta nici mort. Nu pot să fac o altă fată să treacă prin ce au trecut mama și Rain.

- Bine. Tu, vino cu mine.

Spun și arăt spre fata din dreapta. Nu aveam de gând să-i fac nimic rău, voiam doar să merg cu ea în altă cameră și să o calmez. Nu vreau să-i provoc traume. Dacă nu ar fi apărut Rain în viața mea, probabil aș fi făcut asta acum. Dar nu mai sunt același nenorocit ca acum patru ani. Și asta doar datorită ei.

- Nu, Wallace. Aici o să-i arăți. De față cu mine.

La naiba. Gândește Storm, ce poți să faci?

- De ce aici Axel? Vrei să înveți poziții noi?

Un râs ciudat de psihopat îi scapă printre buze și mă face să mă încrunt nedumerit la el. Haide Axel, nu mă pune să fac asta. Nu vreau să ating altă femeie, o vreau pe Rain.

- Nu mă face să râd Storm. Sunt mai în vârstă decât tine, știu toate pozițiile ca la carte. Vreau doar să-ți testez loialitatea. Doar nu credeai că o să vii aici și o să te apuci de treabă înainte de asta, nu?

𝐑𝐚𝐢𝐧𝐒𝐭𝐨𝐫𝐦 - FINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum