RAIN
Camera asta începe să devină din ce în ce mai mică, simt cum mă sufoc, pereții încep să se apropie, iar pulsul meu a luat-o razna. Nu am dormit deloc, razele soarelui intră printre draperiile de la geam pentru că nu le-am tras până la capăt când am venit acasă.
M-am ridicat din pat și am intrat în baie. Când m-am privit în oglindă arătam groaznic. Ochii îmi erau roșii, cearcănele mult prea proeminente, iar rimelul îmi era scurs pe față. La naiba cu tine și cuvintele tale, Storm Wallace!
Toată noaptea m-am gândit la cuvintele sale: „Dacă ți-aș spune că te vreau pe tine, ce ai avea de spus?". La dracu de nu aș accepta. Ba nu, nu aș accepta. Nu pot să cad în plasa lui, gata! De azi nu o să-l mai văd niciodată, nu o să-i mai vorbesc.
O să fie totul bine dacă mă îndepărtez de diavolul ăsta. Scoate tot ce e mai rău din mine. Și mai e ceva, m-a atins. Și mai rău de atât, mi-a plăcut. Nu am simțit nevoia să-l lovesc ca pe ceilalți.
De ce îmi provoci stările astea, Storm? Ce e așa special la tine? De ce mă atragi într-un mod nefiresc de plăcut? Rain, fraiero, nu te mai gândi la el, gata!
Îmi spăl fața și mă uit din nou în oglinda din fața mea, iar imaginea cu mine mă face să strâmb din nas. Arătam groaznic. Deschid dulapul și scot trusa de machiaje, nu am mai folosit-o de ceva timp și probabil toate produsele sunt expirate, dar tot am să le folosesc. O să cumpăr mâine altele.
Folosesc puțin anticearcăn ca să acopăr cearcănele astea imense, dar îl întind cu degetele pentru că nu am nimic aici cu care să-l întind. Iau tubul de mascara, îl deschid și aplic puțin pe gene, nu am nevoie de foarte mult pentru că am genele destul de lungi.
Puțin dermatograf pe conjunctivă și un ruj pe care nu l-am mai folosit de când aveam șaisprezece ani, dar ce mai contează acum, doar nu fac bube la gură de la el. Îmi conturez frumos buzele care nu sunt nici cele mai mici, dar nici cele mai mari, sunt undeva la jumătate, iar eu mă mulțumesc cu ele așa.
Acum când mă privesc în oglindă, zâmbesc. Și o fac cu adevărat. Chiar mă simt bine. Nu m-am mai simțit așa de ceva timp. Mă îndrept spre dulap și scot o pereche de blugi negrii, o maletă neagră și nelipsita mea geacă de piele.
Mă îmbrac, iar când mă uit în oglindă nu mă recunosc. Arătam bine, chiar foarte bine. Privesc ceasul de pe noptieră și văd că e 10:30, cobor scările, iar când ajung în sufragerie îmi văd fratele și pe cei doi prieteni ai săi cu gura deschisă. Oh, pe bune?
- Asta chiar e Rain? Întreabă Wade
- Frate, arată bine! Spune Tucker
- Idioților! Spune Adam și le dă câte o palmă după ceafă. Nu vă mai holbați la ea.
CITEȘTI
𝐑𝐚𝐢𝐧𝐒𝐭𝐨𝐫𝐦 - FINALIZATĂ
RomanceCu o copilărie care a obligat-o să se maturizeze cu mult înainte de termen, Rain West a căutat să evadeze cât mai departe, însă circumstanțele o obligă să se întoarcă în locul care a distrus-o încet și de la o vârstă fragedă, doar pentru a participa...