RAIN
Sunt în camera mea, iar Raven mă ajută să mă pregătesc pentru gală. Am emoții de zici că mă căsătoresc, nu doar merg cu un băiat la o petrecere. Dar el nu e doar un băiat, e băiatul care mi-a acaparat gândurile în ultimele zile.
De când m-a sărutat în ziua aia la cantină, nu am putut să mă opresc din a mă gândi la el. La naiba, i-am picat în plasă doar de la un simplu sărut. A fost o idee proastă să-l chem pe el cu mine. Mai bine mă duceam singură.
Tata încă nu știe cu cine mă prezint la gală, Raquel nici atât. Abia aștept să le văd reacțiile. Nu numai pentru că Storm are cazierul pe care îl are și tot orașul îl știe drept un delincvent, dar și pentru felul cum arată.
Pentru că trebuie să recunosc asta. Storm Wallace este unul dintre cei mai arătoși bărbați pe care i-am întâlnit până acum. Cu toate că o să dea urât pentru tata că eu apar la brațul lui Storm, o să merite.
- Rain, nu te mai mișca atâta! Nu pot să-ți fac părul dacă te miști încontinuu.
- Scuzee!
Raven a decis să-mi prindă părul pentru că o să port la gât ceva bijuterie cumpărată de Storm pentru ocazia asta. Am rămas surprinsă zilele trecute când am primit coletul și am văzut că în el se află colierul cu un bilet pe care scria: „Diamantele astea nu reușesc să strălucească mai tare decât tine. "
Mi s-a părut un gest drăguț, dar nu știu dacă a fost pentru a mă aduce în patul său sau a crea aparențe la gală. Dar totuși, oare ce s-ar întâmpla dacă l-aș lăsa să mă atingă în felul ăla? Aș regreta după?
- Gata! Am terminat în sfârșit.
M-am privit în oglindă și nu mi-a venit să cred. Chiar arătam superb. Părul îmi era prins într-un coc lejer, iar câteva șuvițe îmi erau lăsate pe spate. Ochii îmi erau scoși în evidență de o linie de tuș subtilă și un creion dermatograf negru. Iar buzele erau de un roșu aprins.
- Doamne, arăt..
- Superb. Arăți superb, surioară.
Vocea fratelui meu se aude din pragul ușii, făcându-ne pe amândouă să tresărim surprinse.
- Cineva mi-a șoptit că rochia pe care urma să o porți nu era potrivită și că vrea să porți asta.
Spune și îmi întinde o cutie neagră cu o fundă roșie legată de ea. O desfac, iar înăuntru era o rochie neagră din satin. Nu avea bretele, dar în schimb avea o crăpătură destul de mare pe picior, care ducea până sus la coapsă și un decolteu destul de discret. Drace, Storm! Rochia asta chiar era superbă.
- Te las să te îmbraci, Storm o să ajungă imediat.
Iese din cameră și mă întorc cu fața spre prietena mea care este mai șocată decât mine în momentul ăsta.
CITEȘTI
𝐑𝐚𝐢𝐧𝐒𝐭𝐨𝐫𝐦 - FINALIZATĂ
RomanceCu o copilărie care a obligat-o să se maturizeze cu mult înainte de termen, Rain West a căutat să evadeze cât mai departe, însă circumstanțele o obligă să se întoarcă în locul care a distrus-o încet și de la o vârstă fragedă, doar pentru a participa...