𝐌𝐔𝐋𝐓𝐔𝐌𝐈𝐑𝐈

3.1K 199 49
                                    

Sunt de șapte luni pe platforma asta ca și scriitoare și nu m-am așteptat ca atât de multă lume să-mi citească cărțile și să-mi aprecieze munca. Sunteți cei mai deosebiți!

Vă mulțumesc din suflet că sunteți aici și că ați citit RainStorm. Povestea lor a devenit o parte din mine. Nu pot să spun că celelalte cărți nu sunt, dar Storm și Rain mi-au dat altă motivație.

Vreau să le mulțumesc în special Zhaviei Hughes    ZhaviaHughes    și Laviniei Beleaua LaviniaBeleaua    pentru tot suportul primit și pentru prietenia care s-a legat între noi. Fără voi și celelalte fete, care se știu ele, nu aș fi reușit să ajung aici și m-aș fi lăsat de scris.

Sper să mai fiți lângă mine și la alte cărți, iar prin această cale vă anunț că „Kill me with your love" a devenit „Suflete în derivă" și o să continui cu ea până revin cu cartea lui Raven și Ryan.

Și da, Storm și Rain vor apărea în cartea următoare, dar ca personaje secundare pentru că până la urmă ne concentrăm pe Raven și pe Ryan.

În final v-aș ruga să-mi lăsați o recenzie despre cartea asta, aici în comentarii pentru că vreau să vă aflu părerea.

Carte nu știu dacă o să fie adusă fizic, nu cred sincer, dar e-book o să fie mai mult ca sigur. Vă voi anunța orice s-ar întâmpla cu ea.

Vă mulțumesc încă o dată și vă iubesc mult, oamenii mei frumoși!

𝐑𝐚𝐢𝐧𝐒𝐭𝐨𝐫𝐦 - FINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum