𝐂𝐀𝐏𝐈𝐓𝐎𝐋𝐔𝐋 𝟏𝟒 - 𝐓𝐫𝐞𝐛𝐮𝐢𝐞 𝐬𝐚 𝐩𝐥𝐞𝐜𝐚𝐦 𝐚𝐜𝐮𝐦.

5.8K 329 140
                                    

STORM

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

STORM

O privesc cum se face mică în scaunul pasagerului și așteaptă cuminte să ajungem la destinație. Însă ea nu știe că ce vreau să fac mai întâi este să am grijă de fundul ei pentru că nu a mâncat decât o gură din omleta aia nenorocită pe care a aruncat-o după mine.

Parchez în fața restaurantului unde mâncam de obicei micul dejun când nu aveam timp să-l pregătesc, iar Rain se uită confuză la mine.

- De ce am oprit aici?

- Nu ai mâncat, iar înainte să vorbim, trebuie să o faci.

- Dar Sto..

- Nu accept un refuz. Intrii pe picioarele tale acolo sau te iau pe sus. Tu alegi, iubito.

Oftează învinsă și deschide portiera ieșind nervoasă din mașină. O urmez zâmbind și îi admir fundul perfect rotund care iese în evidență prin blugii mulați pe care îi poartă. Se așează supărată la una dintre mese și mai că-mi vine să râd de comportamentul ei copilăros.

-  Iubito, nu trebuie să te superi că am grijă de tine.

- Nu de asta mă supăr.

- Atunci de ce?

- Pentru că mâncarea îmi provoa..

S-a oprit când și-a dat seama ce spune și asta înseamnă un singur lucru. Trebuie să aflu ce se întâmplă cât mai urgent.

- Ce îți provoacă mâncarea?

- Nu contează, hai să mâncăm.

Încearcă să schimbe subiectul, dar o văd cum își freacă nervoasă mâinile între ele. Bate din piciorul drept, iar pe frunte i se preling câteva picături de transpirație. E stresată pentru că trebuie să mănânce?

- Pentru mine contează orice e legat de tine. Așa că îmi spui tu sau aflu singur.

- Nu ți se pare că profiți de chestia asta? Mergi tu sau te fac eu, fă aia sau te fut aici, îmi spui tu sau aflu eu. Pe bune Storm?

- Foarte pe bune.

- Am o viață personală. Nu trebuie să știi totul despre mine.

Așa jucăm domnișoară West? Foarte bine. Jocul ăsta poate fi jucat în doi.

- Mi-am riscat libertatea pentru tine. Și tu așa mă răsplătești? Pe bune, drăcușorule?

Își lasă supărată privirea în jos și închide ochii, oftând lung. Înainte să deschidă gura. meniurile ne sunt puse pe masă și renunță la ce voia să spună. Privește scârbită meniul din fața ei și îl lasă jos.

- Cu ce vă servesc?

Întreabă chelnerul care ne-a adus meniurile, dar Rain nu spune nimic. Așa că decid să răspund eu în locul ei.

𝐑𝐚𝐢𝐧𝐒𝐭𝐨𝐫𝐦 - FINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum