STORM
Tăcere. Răcoare. Picături de apă. Pic. Pic. Pic.
Asta e tot ce se aude și se simte din celula în care am fost băgat. Două ore afurisite și Kevin încă nu a venit să mă scoată din rahatul ăsta. Mă concentrez pe celelalte sunete care se auzeau din afară. Voci. Pași. Chei.
Ușa se deschide cu putere, izbindu-se de perete, pe ea intrând un polițist mic și îndesat.
- Domnul Turner vrea să vă vorbească.
- Iar eu am tot repetat de când am venit aici asta. NU AM SĂ VORBESC FĂRĂ AVOCATUL MEU.
- Nu ridica tonul la mine băiete. Eu doar respect ordinele ca să nu fiu concediat. Așa că mișcă-te.
Are dreptate oarecum. Poate nu era cazul să țip la el, dar nu-mi pot controla nervii, iar idiotul ăla de Kevin nu mai apare odată. Ce dracului tot face de întârzie atâta? Deîndată de intru în camera slab luminată, un tip destul de înalt și brunet mă întâmpină cu zâmbetul pe buze.
- O onoare să te întâlnesc, Storm Wallace. Am auzit atâtea despre tine.
Spune cu o voce groasă și răgușită. Îl analizez din cap până-n picioare și încerc să-l analizez cât se poate de bine.
- Cine ești?
Un râs psihopat îi scapă printre buze. Pune mâinile în fața mea pe masă și mă privește fix în ochi.
- Călăul tău. Ed Turner, detectiv.
E rândul meu să scot un râs specific oamenilor psihopați când îl aud. Călăul meu? Drept cine se crede gunoiul ăsta?
- Bună glumă Eddy.
- Domnul Turner pentru tine, Wallace. Acum hai să începem. De ce l-ai omorât pe tatăl tău?
- 1. Nu eu l-am omorât. 2. Nu vorbesc decât în prezența avocatului meu.
- Dar amprentele tale erau pe cuțitul cu care a fost înjunghiat.
- Era un cuțit din casa MEA.
Spun accentuând cuvântul „mea"
- Și asta e adevărat, dar martorii spun că că tu erai singurul care nu se înțelegea cu tatăl tău.
- Cine sunt acești martori?
- Identitatea lor este confidențială.
- Confidențială hă? Foarte bine.
- Revenind la ale noastre. De ce l-ai omorât, Storm? Era tatăl tău.
- Ți-am mai spus și o repet pentru ultima dată, Turner. Nu vorbesc decât în prezența avocatului meu!!
O bătaie ușoară în ușă ne atrage atenția, iar când aceasta se deschide pe ea intră Kevin, urmat de avocatul meu. Era și timpul, bătrâne,
- Cine sunteți? Întreabă Turner.
CITEȘTI
𝐑𝐚𝐢𝐧𝐒𝐭𝐨𝐫𝐦 - FINALIZATĂ
RomanceCu o copilărie care a obligat-o să se maturizeze cu mult înainte de termen, Rain West a căutat să evadeze cât mai departe, însă circumstanțele o obligă să se întoarcă în locul care a distrus-o încet și de la o vârstă fragedă, doar pentru a participa...