𝐂𝐀𝐏𝐈𝐓𝐎𝐋𝐔𝐋 𝟏𝟐 - 𝐂𝐞𝐚 𝐦𝐚𝐢 𝐬𝐩𝐞𝐜𝐢𝐚𝐥𝐚.

5.9K 327 93
                                    

STORM

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

STORM

Nu vorbești cu mine, drăcușorule?

Nu răspunde. În continuare refuză să vorbească cu mine, dar asta nu o să rămână așa prea mult timp. Îmi dau jos tricoul aruncându-l undeva prin încăpere, apoi fac la fel și cu pantalonii. Expresia ei încă era una serioasă, dar o să se schimbe curând.

Mă apropii de jacuzzi și se întoarce cu spatele la mine, privind orașul care se vedea superb de aici de sus. E supărată. Simt că nu o să fie ușor să o împac după asta, dar trebuie să vorbească cu mine, am nevoie să vorbească cu mine.

Intru în apă și de câteva minute aștept o reacție de la ea, dar nimic. Mă îndrept spre ea, dar nici măcar nu se mișcă din locul ăla. Merg lângă ea, iar respirația mea i-a făcut pielea de găină. Îmi pare rău, iubito, dar reacțiile tale te dau de gol.

Îi sărut umărul, iar întregul său corp se cutremură sub atingerea mea. Degetul meu se plimba ușor pe pielea ei fină, în timp ce buzele mele lăsau săruturi umede pe clavicula sa. A lăsat un geamăt să-i scape crezând probabil că eu nu o aud, dar din fericire am auzit.

- Tot nu vorbești cu mine, drăcușorule?

- Lasă-mă, Wallace!

Măcar a vorbit, chiar dacă nu a rostit ceva bun. Se întoarce spre mine, privindu-mă cu ochii plini de lacrimi

- Iartă-mă, iubito. Nu trebuia să plec așa.

- Storm, lasă-mă dracului în pace. Înainte să pleci ai spus că vrei să fim doi străini când terminăm jocul ăsta așa că am vorbit cu Raven,.

Nu spune ce cred eu, te rog. Nu o spune, nu..

Și am decis să stau cu ea o perioadă.

Și a spus-o.. Mi-a luat inima și a dat cu ea de pământ fără să știe că era la ea măcar.

Nu puteam nici să vorbesc. Cuvintele mi s-au oprit în gât. Cum adică o să se mute, nu pleacă de-aici până nu e sigur.

- Iar eu am decis că tu o să stai aici până o să mă asigur că poți pleca în siguranță de la mine.

- Tu nu-mi spui mie ce să fac! O să plec când au eu che..

În următoarele secunde buzele mele le strivesc pe ale ei, cuvintele fiind înlocuite de un geamăt de plăcere din partea brunetei. Mâinile mele au ajuns pe talia ei de viespe, iar mâinile sale mă trăgeau animalic de păr.

Limba mea a pătruns în lăcașul gurii sale, pornind un război cu a ei. A vrut să se desprindă din sărut, dar i-am prins buza de jos între dinți mușcând-o de parcă ar fi fost o bucată de ciocolată, iar mie îmi scăzuse glicemia.

- Degeaba încerci să te opui. Nu poți să-mi reziști, curcubeule.

- La naiba cu tine, Storm Wallace!

𝐑𝐚𝐢𝐧𝐒𝐭𝐨𝐫𝐦 - FINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum