𝐂𝐀𝐏𝐈𝐓𝐎𝐋𝐔𝐋 𝟑𝟒 - 𝐓𝐫𝐚𝐢𝐞𝐬𝐭𝐞?

3.8K 266 74
                                    

STORM

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

STORM

Nimeni nu spune nimic despre starea lor. Kevin încă nu a ieșit din operație, iar Rain e în salonul ăla nenorocit încă de când a leșinat. Simt că înnebunesc dacă nu aflu ceva curând.

Pe holul dinspre sala de operații apare doctorul pe care îl amenințasem cu câteva ore în urmă.

- Domnule..

- Trăiește? Îl întrerup

- Îmi pare rău, am făcut tot posibilul. Condoleanțe!

Într-o explozie de furie și frustrare, mâinile mele au strâns cu ferocitate gulerul halatului său, iar apoi l-am trântit cu putere de perete, într-o încercare disperată de a elibera presiunea copleșitoare a nervilor ce îmi cuprinseseră ființa.

- Ți-am spus să-l salvezi, idiotule!

- Domnule, nu trebuie să rezolvăm asta prin violență. Nu violența este rezolvarea.

Ryan, Josh și Adam își unesc forțele pentru a mă lua de pe doctor, dar adrenalina din corpul meu îmi conferă o putere neașteptată, împiedicându-i să mă miște din loc.

- Storm dă-i drumul! A făcut tot posibilul. Oricum știam toți că nu avea șanse să mai trăiască!

- RYAN GURA!

Mă adresez prietenului meu în timp ce scanez rapid împrejurimile.

Cei trei se aflau în jurul meu, formând un scut impenetrabil, astfel oferindu-mi  oportunitatea de a scoate pistolul fără să fiu observat.

- Crezi că am glumit când am spus că îți sap groapa lângă a lui? N-am glumit doctore.

În clipa în care mă pregăteam să împing țeava pistolului în abdomenul acestuia, asistentedupau început să roiască în jurul nostru, strigând cu disperare după doctor.

- Urgență în salonul 66. Pacienta a intrat în șoc și nu răspunde primului ajutor.

Salonul 66. Acolo e Rain. Îi dau drumul doctorului după ce bag înapoi pistolul și îi spun:

- Mai ai o singură șansă. Salveaz-o pe ea și te las în viață.

Nu pot să trăiesc fără ea și fără el. Soarta nu poate să fie atât de nemiloasă încât să-i ia pe amândoi din viața mea.

- Am să o salvez. Vă promit.

Am vrut să-i spun să nu facă promisiuni pe care nu le poate îndeplinii. M-am sprijinit de perete privind cum doctorul aleargă spre salonul iubitei mele și am lăsat lacrimile să-mi inunde ochii.

Privirile pline de milă ale prietenilor mei îmi provocau o agitație interioară pe care abia o puteam suporta. M-am ridicat în picioare și am pornit în grabă spre ieșirea din spital. Aerul proaspăt îmi era vital, aveam nevoie de o pauză, de o respirație adâncă, pentru a înlătura sufocarea emoțională ce mă copleșea.

𝐑𝐚𝐢𝐧𝐒𝐭𝐨𝐫𝐦 - FINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum