RAIN
Mă conduce spre liftul complexului, iar când intrăm apasă pe butonul cu numărul 12, apoi scanează un card. Între noi s-a lăsat o liniște apărătoare, niciunul nu vorbește și nu ridică ochii din pământ. Amândoi privim în gol de parcă acolo ne-am găsi răspunsurile pentru toate problemele noastre.
Sunetul scos de lift când am ajuns la etajul corect ne trezește pe amândoi din visare. Iar când ușile acestuia se deschid, gura mea aproape ajunge pe podea. Liftul are ieșirea direct în apartamentul lui Storm.
Și nu orice apartament, ci un penthouse care pare de milioane de dolari. Storm, cu ce naiba te ocupi de îți permiți asta? Îl urmez înăuntru și încă nu pot să-mi iau ochii de la penthouse, era amenajat prea bine pentru gusturile sale. Sau poate spun asta pentru că încă nu-i cunosc gusturile.
Canapeaua și mobila erau de culoare neagră, iar pereții albi. Parchetul este gri cu alb, iar pereții dinspre partea balconului sunt din sticlă, astfel încât poți să vezi New York-ul de aici.
- Eu trebuie să plec acum. Alege orice cameră dorești și simte-te ca acasă. Am să vorbesc cu cineva de la recepție să-ți aducă cardul, pentru că fără ăsta nu poți să mai intrii înapoi în penthouse.
- Aduci toate fetele pe care le combini aici?
- Ești prima pe care am adus-o aici, Rain. Și nu știam că am reușit să te combin.
Mai mult ca sigur mă minte. Adică reputația sa e una de playboy și mă gândesc numai la câte fete a adus aici, dar de ce îmi pasă?
- Atunci de ce m-ai adus aici? Îl întreb punându-mi mâinile în sân.
- Pentru că ai nevoie de un loc liniștit. Iar aici nu suntem decât noi doi. Spune imitând gestul meu cu brațele.
- Și tu chiar crezi că am să fiu liniștită cu tine aici? Mă răstesc furioasă la el.
- Vrei să spui că te tulbură prezența mea, iubito?
Se apropie amenințător de mult de mine, acum fețele noastre fiind mai apropiate decât trebuie. Respirația sa mentolată lovindu-se de buzele mele, care așteptau pofticioase să le sărute pe ale sale.
Am încercat să mă dau un pas mai în spate, dar m-am lovit de canapeaua din spatele meu aproape făcând contact cu parchetul, dar brațul său mi-a cuprins talia lipindu-mă din nou de el.
- N-n-am spus asta.
- Dar asta ai insinuat, nu?
Buzele sale sunt la câțiva milimetri de ale mele. Am închis ochii încercând să-mi recapăt respirația și să-mi calmez bătăile inimii care o cam luaseră razna din momentul în care s-a apropiat Storm de mine.
- Știu ce efect am asupra ta, curcubeule. Nu încerca să mai ascunzi asta.
Evident că știu ce efect are asupra mea, dar încerc să nu arăt asta. Deja s-au întâmplat prea multe între noi doi.
CITEȘTI
𝐑𝐚𝐢𝐧𝐒𝐭𝐨𝐫𝐦 - FINALIZATĂ
RomanceCu o copilărie care a obligat-o să se maturizeze cu mult înainte de termen, Rain West a căutat să evadeze cât mai departe, însă circumstanțele o obligă să se întoarcă în locul care a distrus-o încet și de la o vârstă fragedă, doar pentru a participa...