𝐂𝐀𝐏𝐈𝐓𝐎𝐋𝐔𝐋 𝟐𝟕 - 𝐂𝐮𝐦 𝐚𝐝𝐢𝐜𝐚 𝐭𝐮?

4.3K 254 129
                                    

RAIN

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

RAIN

Sunt atât de obosită și de flămândă încât aș putea mânca și pietre în momentul ăsta. Tocmai ce am ieșit de la ultimul examen din sesiunea asta, iar Storm mă așteaptă sprijinit de mașina sa neagră, proaspăt spălată.

Hainele negre pe care le poartă îl fac să arate și mai sexy decât este de obicei. Ochelarii de soare pe care îi poartă indiferent de anotimp și tatuajele sale care se observă chiar dacă are geaca pe el, îl fac să emane un aer misterios și al dracului de intrigant.

Pășesc apăsat spre el și îmi scot o țigară din pachet cu dorința de a o aprinde. Dar când ajung în fața lui, țigara dispare dintre degetele mele și este călcată în picioare de către iubitul meu.

- Ce ți-am spus eu despre fumat? Dar mai ales despre fumatul în fața mea?

Îmi dau ochii peste cap iritată deja de comportamentul său protectiv.

- Că nu am voie să o mai fac. Îmi distrug sănătatea.

Răspund.

- Și tu ce faci?

- Exact opusul.

- Iubito, îți vreau binele.

- Știu, dar tu fumezi mereu, iar eu nu zic nimic. Ce e așa rău dacă fumez o singură țigară?

Iritarea din vocea mea e destul de evidentă, dar Storm pare să ignore asta. Brațele sale îmi cuprind talia și mă lipesc de trupul său. Sânii mei fiind acum presați de pieptul său tare. Îmi zâmbește cu aroganța sa specifică și își lipește buzele de ale mele fără avertisment.

Tresar puțin la început, dar mă dezmeticesc repede și îi răspund bucuroasă la sărut. Sunt patru luni de când a intrat în viața mea, dar s-au simțit ca două ore. Fiecare clipă petrecută lângă el pare un vis. Un vis din care nu vreau să mă mai trezesc vreodată.

Limba sa o căuta disperată pe a mea, iar imediat cum a găsit-o, a început un război de viață și de moarte între ele. Gustul său mentolat, combinat cu tutunul era tot ce aveam nevoie în momentul ăsta.

- Mai ușor, că nu vreau nepoți așa de tânăr.

Vocea fratelui meu ne întrerupe sărutul și mă întorc spre el săgetându-l cu privirea. Râde și se apropie de noi dând mâna cu Storm.

Timpul petrecut împreună când au grijă de mine și convorbirile zilnice i-au apropiat destul de mult. Și nu pot să spun decât că apropierea asta dintre ei mă sperie. Adam nu a fost niciodată așa apropiat de cineva cum e de Storm.

- Dacă mai apari în momente din astea, chiar s-ar putea să i-o trag lu' soră-ta în fața ta, West.

- Oh haide, Wallace. Poți să-ți controlezi hormonii câteva minute.

𝐑𝐚𝐢𝐧𝐒𝐭𝐨𝐫𝐦 - FINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum