𝐂𝐀𝐏𝐈𝐓𝐎𝐋𝐔𝐋 𝟐𝟎 - 𝐎 𝐬𝐚-𝐦𝐢 𝐩𝐚𝐭𝐞𝐳 𝐦𝐚𝐢𝐧𝐢𝐥𝐞 𝐜𝐮 𝐬𝐚𝐧𝐠𝐞𝐥𝐞 𝐥𝐨𝐫.

5.3K 312 136
                                    

STORM

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

STORM

DUPĂ TREI SĂPTĂMÂNI

A cincea bătaie serioasă încasată în ultimele trei săptămâni. La fiecare luptă încerc să supraviețuiesc pentru un singur lucru, ea. E singura persoană pentru care câștig fiecare luptă ilegală, ea e motivul pentru care mai trăiesc acum.

Am crezut că după aproape o lună departe de ea, am să o uit. Dar am ajuns să fiu dependent de ea, să o visez, să nu pot să mai ating altă femeie din cauza ei. Femeia asta mi-a luat mințile la propriu.

Sunt în drum spre Kevin ca să iau morfină de la el, dar ceea ce îmi apare în fața ochilor îmi face cerul să-mi pice în cap. Un afiș uriaș cu Rain, îmbrăcată într-un costum de Crăciuniță, al dracului de strâmt și scurt, tronează în centrul orașului. Să fiu mai clar.

RAIN. APROAPE. DEZBRĂCATĂ. ÎN. FAȚA. ÎNTREGULUI. ORAȘ. Simt cum inima mea pompează sângele mult prea repede, iar vena de la cap e gata să-mi explodeze. Strâng volanul cu putere în mâini și îi mulțumesc lui Dumnezeu că eram la semafor și nu aveam viteză pentru că să fiu al dracului de nu făceam un accident de mai mare frumusețea.

Simt cum aerul nu mai ajunge la plămâni și sunt gata să fac un atac de cord. Trei săptămâni am lăsat-o singură și ea ajunge în tabloide purtând ceva atât de provocator. A fost o decizie proastă să-i frâng inima și să plec.

Deși totul merge bine cu Axel și mai am puțin până să-l elimin, nu știu dacă s-a meritat. Rain a ajuns acolo cel mai probabil din vina mea. Nu pot să neg că nu arată bine, pentru că aș fi un mincinos, dar preferam să văd asta în privat, nu să vadă tot orașul asta.

Trag mașina pe dreapta și ies nervos din mașină aprinzând o țigară. Corpul mă doare atât de tare din cauza loviturilor din seara precedentă și am mare nevoie de morfina aia, dar nu pot să-mi iau ochii de la frumusețea din fața mea.

Privesc atent afișul și abia acum observ că nu era singură pe el. Mai erau încă trei fete pe lângă ea, dar le eclipsa pe toate cu părul ei negru ca abanosul și buzele alea roșii pe care îmi doresc din tot sufletul să le mai simt o dată.

Vreau să le mai gust o dată, chiar și pentru câteva secunde. Sărutul ei e vital pentru a mă menține în viață. Buzele ei catifelate sunt singurul lucru pe care mi-l doresc de Crăciun, iar eu nu am niciodată dorințe.

Erecția din pantalonii mei spune multe, dar norocul meu că nu se vede așa tare. La naiba! Iar trebuie să mi-o frec cu gândul la ea pentru că nu o pot atinge. N-am mai făcut sex de trei săptămâni, Rain mi-a acaparat gândurile total.

Îmi pun mâinile frustrat pe față și mă gândesc la o soluție să scap de panoul ăsta publicitar. Nu pot să-i dau foc pentru că aș atrage prea mult atenția, nici să-l dărâm nu pot. Oare câte panouri ca astea mai mult în oraș? Doamne, Rain. O să mă bagi în mormânt fără să ai habar de asta măcar.

𝐑𝐚𝐢𝐧𝐒𝐭𝐨𝐫𝐦 - FINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum