Ep 1: ឯងជាអ្នកដាក់ថ្នាំយើង

2.7K 134 1
                                    


ប្រលោមលោកថេហ្គុក☘️☘️

ត្រឡប់ទៅកាលពី៤ ខែមុន

" អ្នក ណាអោយឯងចូលបន្ទប់យើង..." ជុងហ្គុកនិយាយទាំងសង្កៀធ្មេញណែន គេខំទប់អារម្មណ៍ច្រាសច្រាលដែលកំពុងធ្វើទុក...

"លោកយ៉ាងម៉េចហើយ...! ហើយខ្លួនរបស់លោកមិចក៏បែកញើសខ្លាំងម្ល៉េះ..."ថេហ្យុងសួរនិងដើរចូលទៅក្បែររាងកាយរបស់ជុងហ្គុកដែលពេលនេះននោលគោកល្វេងខាងលើ...។

"ចេញទៅ..." រាងស្ដើងត្រូវច្រមិលដួលពេលត្រូវម្ចាស់មាឌធំរុញចេញពីរខ្លួន...

"ឯងឆាប់ចេញទៅហើយប្រាប់អោយពួកគេនាំស្រីមកអោយយើង យើងត្រូវការដេកជាមួយស្រីអីលូវនេះ ឆាប់ទៅ..."

ជុងហ្គុកព្យាយាមទប់អារម្មណ៍ឆេះឆួលនិងពុះកញ្ជ្រោលដោយសារថ្នាំសម្រើប គេខាំធ្មេញរហូតសសៃចេញមកយ៉ាងច្បាស់...

"អត់ទេ ខ្ញុំមិនអោយលោកដេកជាមួយស្រីផ្សេងទេ បើខ្ញុំជាអ្នកសាង អញ្ចឹងទុកអោយខ្ញុំអ្នកទទួល..."រាងតូចងើបឈរហើយដើរទៅជិតកាយមាំមួនរបស់ជុងហ្គុកទាំងមាត់ពេបនិងខ្លួនញ័រទទ្រើក...

"ល្អបើឯងចង់ចាំយើងបំពេញបំណង តែសុំប្រាប់មុនថាព្រឹកស្អែកយើងមិនទទួលខុសត្រូវទេ..." សម្ដីម៉ាតៗនិយាយបញ្ជាក់រួច រាងក្រាសក៏ទាញនកាយតូចទៅលើពូកហើយទ្រាប់ពីរលើ...

ថេហ្យុងពេបមាត់យំនិងញ័រខ្លួនចំប្រប់ពេលត្រូវជុងហ្គុកទ្រាប់ពីរលើ ហើយចាប់ហែកអាវរបស់ថេហ្យុងចេញទាំងកំហុត រាងតូចយំភិតភ័យពេលឃើញទង្វើបុរសដែលខ្លួនតែងតែលួចដៀងភ្នែកមើលរាល់ពេលនៅក្បែរ...

ថេហ្យុងបិទភ្នែកនិងអណ្ដឺតអណ្ដកតែមិនហ៊ានបញ្ចេញសម្លេងអោយអ្នកម្ខាងទៀតលឺនោះទេ រាងតូចខ្សឹកខ្សួលព្រោះតែជុងហ្គុកទាញអាវថេហ្យុងខ្លាំងធ្វើអោយដងខ្លួនរកិតជាមួយអាវឡើងក្រហម។

"លោកជួយថ្នមបន្តិចបានទេ ខ្ញុំ ខ្ញុំខ្លាច ព្រោះខ្ញុំមិនធ្លាប់..." ថេហ្យុងប្រាប់មិនទាន់អស់ពាក្យផង បបូមាត់ក្រាស់របស់អ្នកខាងលើក៏អោនទៅបិទមាត់របស់ខ្លួនទើបពាក្យដែលចង់ប្រាប់គេមុននេះត្រូវលេបចូលក្នុងពោះវិញទាំងលំបាក...

លោកប្ដីម្ចាស់បេះដូង💜 (ចប់)Where stories live. Discover now