.Sessizliği bastırmanın yolu neydi?
Kalabalığa karışmak, şarkılara sığınmak ya da en son radde, birinin çığlıklarını kullanmak?
Sandalyede kıvranarak bedenindeki acıdan kurtulmaya çalışan ancak çırpınışları yüzünden acısını daha da arttıran beden; tecavüzcü bir piçin ta kendisiydi.
Onun canına kıymak, çığlıklarını duymak, akan kanını izlemek şu anki en büyük zevkti Yoongi için.
"Seni öldürmeyeceğim."
Boğuk çıkan sesiyle fısıldadığında karşısında yüzü ve sesi gizlenmiş olan adama bakmıştı can çekişen gözleriyle.
Kim olduğu tam bir merak konusuydu onun için.
"O kıza çektirdiğin acının yerini tutmasa da bu eziyeti yaşayacaksın..."
Elindeki bıçağı yavaşça derisini ikiye ayıracak şekilde bastırdığında çığlıklar arasında konuştu Yoongi.
"Yakındada hak ettiğini bulursun zaten."
Bıçağı mendiliyle sıyırıp kapatmış mendili adamın üstüne atıp güldükten sonra bıçağını kapatıp cebine koyduktan sonra hızla küflü yerden çıkmış hızlı adımlarla evine ilerlemişti. Kapüşonunu açıp şapkasını düzeltmiş, elindeki eldivenleri çıkartıp cebine koymuştu.
Ana caddeye aykırı kalan yola saptığında kendi evine giden yolun huzuru içine doğmuştu.
Taki evin önünde arabasına yaslanmış olan kızı görene dek.
Kaşları git gide çatılırken kız onu fark etmişti. Yaslandığı kaputtan doğrularak evine yaklaşmış olan Yoongi'yi süzmüştü.
"Deli hastanesi burada değil doktor, yolunu şaşırttıysalar yardımcı olayım."
Kız tek kaşını kaldırarak ona baktığın Yoongi artık bıkkınlık evresindeydi.
"Tam olarak aradığım yerdeyim. Navigasyonum şaşırtmaz."
Yoongi onu tınlamadan evine ilerlediğinde kız arkasından devam etti.
"Anlaşılan sen yanlış yerdesin."
Yoongi ifadesizce olduğu yerde durmuş ona doğru dönmüştü.
"Ne ima ettiğini açıkça söylemeni beklerdim."
Kız göğüsünde bağlı olan kollarını serbest bırakıp ona doğru yaklaştı.
"Yeterince açık olduğumu sanıyorum."
Yoongi alayla kaşlarını kaldırıp indirdiğinde kız gerçekten sorgulamaya başlamıştı. Gerçekten nasıl biriydi bu?
"Sen delilerle kala kala kafayı sıyırmışsın sonunda."
Yoongi tam arkasını döndüğünde kız onu kolundan yakalayarak kaşlarını çatmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Min Yoongi | KS2
Fanfiction"Sizin gibi kalıplara bağlı aptallar yüzünden var olmayan ruhum da burayı terk etmek istiyor." Ben Min Yoongi. Bu kadarı bile sizin için fazla.